Permalänk
Medlem

X-Box grossist?

Har en affärsidé, undrar om någon vet var jag hittar en grossist som säljer X-boxar, så att jag kan förverkliga den?

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Inaktiv

Finns en huvudgrossist i Finland för hela Europa, kommer dok inte ihåg namnet just nu. Sedan finns det diverse grossister runt om i Sverige som bla levererar till OnOff och Elgiganten. Förvänta dig dok inte några speciellt bra inköpspriser på spelkonsoler, det blir svårt att konkurera prismässigt med de stora elvarukedjorna.

Permalänk
Medlem

Okej, tack... men någon som har namnet på någon grossist? Verkar inte vara det lättaste att googla efter

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem

Har en kompis som har ett företag vilket modifierar xbox. Han säger att det blir billigare att köpa från elgiganten, onoff, siba mfl då de får ner priserna genom att köpa stora ordrar.

Permalänk
Medlem

Samma jag hört också.

Permalänk
Medlem

Jag tror varken Microsoft eller butiken känner något på att sälja Xbox, det är på spelen dom tjänar dom stora pengarna..

Permalänk

Det är Microsoft själva som är grossisten så ring till dom!

/Xenic

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av herakles
Jag tror varken Microsoft eller butiken känner något på att sälja Xbox, det är på spelen dom tjänar dom stora pengarna..

Tja, om jag inte minns helt fel gör MS faktiskt förlust för varje konsol dom säljer, dock tjänar dom som sagt in det på spelen.. Däremot tror jag att butikerna tjänar på att sälja Xbox, annars skulle ingen vettig butiksägare ta in dom

Visa signatur

Nemo me impune lacessit