Broken Sword 3 problem(bugg)

Permalänk

Broken Sword 3 problem(bugg)

Tja, har ett bugg problem i spelet, om man ser två stycken "stjärnor" så kan jag inte skifta mellan vilken som ska vara aktiv. jag trycker fribilt på växlingsknappen men den vägrar. problemet uppstog precis när jag va inne i Surraros slott och hade klätt Nico till Petra, sen när man ska in genom säkerhetsdörren ner till fängelset med hjälp av en kortnyckel.

fråga: finns det något man kan göra åt buggen, nån typ av update lr likande?

Permalänk
Medlem

Hmmm..... Det där minns jag inget av... jag vet dock att jag klarat spelet, så antingen ände det aldrig eller så löste det sig på något relativt enkelt sätt. Hjälper det att gå därifrån och komma tillbaka och försöka igen?

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk

Använder du pgup och pgdown?

Visa signatur

Argaste

Permalänk

Nä det funka inte med att gå tillbaka och komma tillbaka sen =/ jepp jag använde pageup och pagedown knapparna. försökte också att byta knappar men det hjälpte inte. sen upptäckte jag en annan bugg också det va det att man kunde gå och hämta hur många passcards som helst av security serganten, ganska weird