Permalänk
Medlem

Spel

Tjenare..

Nu har jag letat som en dåre och i veckor efter Metal Gear Solid som säljs till PS (1998) men har ganska svårt att hitta den såklart.

Nu undrar jag om någon har något slags tips om vart man kan hitta gamla spel, någon butik eller bra auktions-ställe på internet.

/Tack på förhand!

Visa signatur

Nvidia 7800 GT, AMD64 3500+, 1024MB RAM.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Tack, tack!
Nu är det bara en läbbig grej med ebay. Det är troligtvis USA-versionen av spelet, därför kan jag inte spela den på min PS2... Tror jag, men jag ska kolla på det, Tack igen!

Xyph: Jag kollade också på tradera och blev lurad av att det var PC-versionen.. Tack ändå!

Visa signatur

Nvidia 7800 GT, AMD64 3500+, 1024MB RAM.

Permalänk

Borde köpa ett nytt sånt till PC någon gång. Då jag var mindre så köpte (eller det var väl inte jag som betalade då ) jag det och en gång då jag spelade så höll jag på att prata med min polare samtidigt som jag tryckte i (eller kanske tog ut) skivan och då råkade jag trycka ner den så att den blev skadad. Efter det så öppnas inte dörren i det där rummet där man sätter i disken en massa gånger. Ni vet, då man satt i den sista gången så stängs dörren också ska den där fula snubben (vad han nu heter) hacka upp dörren. Men då han gjort det öppnas den inte. Om man ringer till han så säger han att dörren är öppen och att man ska gå ut och slåss med Liquid men den öppnas aldrig.

Visa signatur

Receptforum - Om maten själv får välja

http://www.receptforum.se