Permalänk
Medlem

Bara piper

Har byggt ihop en burk med nya grejer jag nyss köpt funkar inte bra när jag startar burken ger den bara ifrån sig ett långt pip 2-3 sek mellanrum sen ett långt pip igen. kan ju inte kolla manualen efter pipen heller eftersom det ska vara en röst som säger vad det är för fel.

Hjälp mig snälla !

Permalänk
Medlem

Testa med andra minnen om du har möjlighet.. eller med annan cpu...

Visa signatur

WS: AMD Athlon 64 3500+ | 2048 mb PC3200 DDR-DIMM | 4 st WD Raptor 36gb s-ata (RAID 0) | GeForce 7800 GTX (256mb)

Permalänk
Medlem

koppla in ett par hörlurar så får du din röst.

Permalänk
Medlem

Ska skriva grejerna här vad jag köpt -PROCESSOR- AMD Athlon 64 3200+ 2.0GHz Socket 939, 512KB, BOXED m/fläkt - GRAFIKKORT - Leadtek WinFast PX6600 GT TDH Extreme GeForce 6600GT 128Mb DDR3 TV-out DVI SLI-ready RETAIL PCI Express - MINNE - Corsair Value S. PC3200 DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched Value Select 512MB -- Och jag har inte någon möjlighet å byta något

EDIT: det här är moderkortet Asus A8N-SLI Deluxe nForce4 SLI 4DDR-DIMM 3PCI 4PCIe SATA Raid Audio GB-LAN Socket939 ATX

Permalänk

långa pip är minnena har jag för mig... prova plocka ut ett av dom sen kan du sätta in det på en anna plats när du prvat med bara ett

Visa signatur

all work and no play makes jack a dull boy

Permalänk

Hur har du satt minnena? Det är nog dual channel som strular jag har samma problem på mitt moderkort. Om dina minnen sitter i plats 1&3 prova att sätta om dem till 1&2 så ska du nog se att det funkar.

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"