Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop

World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem

Jag har lite svår situation..

Min friend pumpar in pengar på att sälja thorium bars och mooncloth (mining/tailoring). Jag har alchemy/herb och jag får verkligen in 0. Alla potions som säljer finns det redan 50435340985 exemplar av på AH, och det är jävligt orka att man tjänar 0 på herbalísm. Är 54 nu och försöker spara till epic mount, har nätt och jämnt skrapat ihop 170 G. Finns det inget annat sätt o tjäna cash på?

Visa signatur

arrwhh

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Speltid kan ju missvisa lite också, har man t.ex 10 dagars speltid på ett år blir det mycket rested, alltså levlar man snabbare.

Rested har väl en gräns på hur mycket den kan vara va ? Annars kan man ju starta en gubbe, sätta den i ett inn, spela med en annan gubbe i ett halvår, börja lira med den första o ha rested ända till lvl60, det vore ju rätt fusk.

Visa signatur

Jag är intresserad av att köpa äldre Äventyr och RPG spel, 80-90-tal, Messa mig!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GaylordFokker
Rested har väl en gräns på hur mycket den kan vara va ? Annars kan man ju starta en gubbe, sätta den i ett inn, spela med en annan gubbe i ett halvår, börja lira med den första o ha rested ända till lvl60, det vore ju rätt fusk.

Maxgränsen är 1,5 level.

Och jag skiter i om något är bättre än Illusionary Rod, för nu har jag ändå fått tag i den.

Permalänk
Medlem

Tjena jag undrar hur jag ska göra nu när jag ska lägga till mitt gamecard till min account, hade först gratis månaden och sen betalade jag en månad med mastercard och nu då ska jag skriva in mitt gamecard nummer. Men nu till frågan, ska jag välja att bara adda gamecardet eller ska jag ta change subscribtion? För jag har nu en månad till som ska betalas med mastercard som det står pending på.

Alltså gratis månad->mastercard->gamecard

Visa signatur

[Intel Core i5 2500K][Nvidia GTX 760]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Speltid kan ju missvisa lite också, har man t.ex 10 dagars speltid på ett år blir det mycket rested, alltså levlar man snabbare.

Finns maxgräns på rested.

Visa signatur

Nemo me impune lacessit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Och jag skiter i om något är bättre än Illusionary Rod, för nu har jag ändå fått tag i den.

Grattis.

Då tycker jag du ska leta upp den där huntern, och sen banka han i huvet med rod:en

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buio
Det är väl en personlig smak-fråga. Gillar man dagger-wand kombo så är den bättre. Jag kör själv det som präst och spar mycket mana på att avsluta strider på det sättet. Har dock inte just den daggern och offhand item. Dock har jag en bra wand.

Dock kan jag inte se att mages skulle utnyttja dagger/wand på samma sätt. Mer en präst/warlock grej skulle jag tro.

Om de ger bättre stats finns det ingen som helst anledning att inte köra med dagger + offhandpryl istället för 2h-stav. Man går ju inte runt och använder vapnen man har som Mage, de är bara till för att ge stats och se snygga ut.

Jag kör med Hypnotic Blade + Prophetic Cane bara för att de ger mer Int än stavarna jag sett.

Visa signatur

Nämen hej!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LikeUnigo
http://www.thottbot.com/?q=5135

Kolla rewarden så förstår ni varför man blir lite arg när någon ninjar såna...

http://www.thottbot.com/?i=Frayed%20Abomination%20Stitching ger mer helhet eftersom det är mer än cloth som vill ha det

Visa signatur

"No. You're not a bad person. You're a terrific person. You're my favorite person, but every once in a while, you can be a real cunt." - Bill (Kill Bill Vol. 2)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Golem
Är du dum eller?

Hmm?? Det är gav då massor mer för just mig att köra just så. Fick mer mana + så har ju daggern massor fortare attack speed än Illusion rod ifall man lyckas få slut mana ^^ Och så är det ju bra att kunna switcha mellan olika orbs också. Jag switchar mellan orb of lorica och celestial orb. Men som sagt, så är det väll mer en smaksak också kanske.

Visa signatur

"Cothax tells you : OK... sleep... try some. You type like either a drunk, or someone without sleep for the last few weeks. "

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Golem
Jag har lite svår situation..

Min friend pumpar in pengar på att sälja thorium bars och mooncloth (mining/tailoring). Jag har alchemy/herb och jag får verkligen in 0. Alla potions som säljer finns det redan 50435340985 exemplar av på AH, och det är jävligt orka att man tjänar 0 på herbalísm. Är 54 nu och försöker spara till epic mount, har nätt och jämnt skrapat ihop 170 G. Finns det inget annat sätt o tjäna cash på?

Tjänar 0 på herbalism? Jag hade 90g till mount vid lvl 40 tack vare det.

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Halogen
Tjänar 0 på herbalism? Jag hade 90g till mount vid lvl 40 tack vare det.

Vilka blommar sålde du då som var poppis?

Visa signatur

arrwhh

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GaylordFokker

Rested har väl en gräns på hur mycket den kan vara va ? Annars kan man ju starta en gubbe, sätta den i ett inn, spela med en annan gubbe i ett halvår, börja lira med den första o ha rested ända till lvl60, det vore ju rätt fusk.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nidhogg

Finns maxgräns på rested.

Jo, det vet jag. Men spelar du några levels, loggar i ett inn och väntar ett par veckor. Spelar några levels, och så vidare. I speltid går det mycket fortare att levla.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Jag har precis installerat wow men när jag försöker starta spelet för jag upp medelandet: "Word of Warcraft was unable to start up 3D acceleration. Please make sure DirectX 9.0c is installed and your video drivers are up-to-date." Jag har gjort detta men problemet kvarstår. Vad kan jag göra?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Golem
Vilka blommar sålde du då som var poppis?

De flesta som kräver herbskill över säg 150 får man rätt bra betalt för, mer ju högre skill som krävs. Råkar du vara ensam leverantör för stunden kan du ta ut högre pris också. Hittar du en som säljer bra är det ju bara att samla, enkelt men rätt hjärndött jobb iom att de spawnar på samma ställe hela tiden.

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem

Köpte WoW idag... Installerar nu, undrar om man inte måste ha cd-key för att skapa ett acount och spela?
Annars kan man ju bara ladda ner och sen betala månadsavgiften...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Ja man måste ha cdkey, varför tror du annars dom säljer spelet?

Permalänk
Medlem

EDIT: LoL hitta den nu... fan låg gömd under cd-3... annvände den så la jag tillbaka utan att se cd-key, nu kolla jag igen så upptäckte jag den

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

I vilket program öppnar man screenshotsen? TGA-filer är de och jag tycks inte ha något program som kan öpnna dessa....Nån som vet och är det förresten någon som spelar på thunderhorn realm?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chivell
I vilket program öppnar man screenshotsen? TGA-filer är de och jag tycks inte ha något program som kan öpnna dessa....Nån som vet och är det förresten någon som spelar på thunderhorn realm?

Photoshop

Visa signatur

60 Rogue @ Vek'nilash 60 Druid @ Zenedar (Nerlagd) 60 Rogue @ Zenedar (Nerlagd) Notebook: Dothan 2GHz | 1024MB 400MHz RAM | GF 6800 Go 256MB | 17" TFT | Server: AMD Athlon64 3200+ 939 0.09 | 2x Corsair Value 512 DDR400 Dualmode | Seagate 1x 250GB 1x 200GB S-ATA

Permalänk
Medlem

fick mitt wow ida äntligen! Är lvl 4 tauren hunter på ravencrest, heter MooJoo

Permalänk
Medlem

För er som vill spara bilder snabbt o enkelt till JPG
Advanced Batch Converter 3.9 <------- Gratis och helt jävla bra helt enkelt

.. öppnar TGA bilder går göra om storleken.. går spara till alla format.

Sök på GooGle

Permalänk
Medlem

Jag använder XnView för att göra om bilderna/kolla på dom. Funkar också bra

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem

Hehe nu saknar jag bara Jordans smithing hammer på The Test of Righteouness

Men den verkar rätt så dryg att hämta. Nån som vet hur man får tag i den för övrigt?

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Permalänk
Medlem

Fan, köpte idag men kan ju inte skapa ett konto, köpte inte 60-days pass och har inget visa kort... 10 days guest pass kräver också ett konto kort...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Fan, köpte idag men kan ju inte skapa ett konto, köpte inte 60-days pass och har inget visa kort... 10 days guest pass kräver också ett konto kort...

morsan eller farsan eller kanske snäll bror som har??

Visa signatur

Har en fet ny dator

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Fan, köpte idag men kan ju inte skapa ett konto, köpte inte 60-days pass och har inget visa kort... 10 days guest pass kräver också ett konto kort...

"You better watch who you're calling a child Lois. Because if I'm a child, do you know what that makes you? A pedophile. And I'll be damned if I'm gonna stand here and be lectured by a pervert!"

Du kan ju INTE hålla på att felcitera Family Guy!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lohkmahr
morsan eller farsan eller kanske snäll bror som har??

Päronen skulle aldrig gå med på att betala 100kr i månaden för ett dataspel, har en brorsa som skulle kunnat låta mig låna hans kontokort, men han är inte inne på msn(han bor inte hemma) så antaglingen är han ute och festar nu en fredag kväll....

EDIT: Tombee: hitta inte avsnittet han säger de så tog från en sida som har family guy citat...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

hm, körde just någon automatic update från windows, och efter det har mitt wow uppfört sig lite dumt. Springer jag omkring inne i ett hus eller IF t.ex. så flyter all underbard, men så fort jag vänder ansiktet utåt så drar fps'n ner till 6-10 ungefär. Någon som vet om man kan avinstallera det som installerades med automatic update, (jag vet inte riktigt vad som installerades, massa säkerhetsprylar var det iafl), eller om man kan lösa problemet på annat sätt...

(jag är väldigt ledsen, hjälp mig )

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk
Medlem

SÅ JÄVLA LESS man blir..

droppas denna
http://www.thottbot.com/?i=12077

Så vinner snubben som ska ska dissa

Permalänk
Medlem

Spelar nu en Dwarf Warrior @ Stormscale och har idag kommit upp till level 11 och har ingen anning om builds, vill funka som tank/dmg dealer?(om den kombon går)
Sen hur gör ni för att hålla aggro bäst? då man imorgon lär vara redo för DM senare The stockades...

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow