Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ubermann
Jamen om han klockar sitt 850 5% så måste du ju klocka 800 ännu mer..
Vore det inte lika bra han la 300 kronor på ett vanligt PCI graffekort med 32 megs minne så hade han ju sparat in en sju jäkla massa krogrundor ??
Har man en viss summa man vill lägga på dataprylar så köper man det bästa man kan få för den summan.
Man börjar väl fan inte pruta med sig själv ?
Om alla tänkte som du skulle det inte säljas nått av dom bästa korten och utvecklingen skulle stå still.

Men det jag säger är att det inte är värt 500 spänn för att få 5 %!!!
Om alla tänkte som du så skulle jag vara professor!

Visa signatur

Jag har en vit burk, med 2 knappar, 2 lampor och mugghållare.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xLnT_sWe
Men det jag säger är att det inte är värt 500 spänn för att få 5 %!!!
Om alla tänkte som du så skulle jag vara professor!

Hahaha. Brutal diss där.

Permalänk

Zmutch. Har köpt det moderkortet du en gång sa till mig att köpa för din polare hade det. men min processor är en 2200+ men i bios är den bara inställd på 1500+. var hittar man fsb på detta asus kt880 moderkortet? har kollat på bilder på bioset från google men fsb finns inte på mitt bios som det visar påde bilderna.

Permalänk
Medlem

Det var en fet diss ja, jag tappa orden

Visa signatur

Jag är inte dum i huvudet jag har bara otur när jag tänker..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ubermann
Det var en fet diss ja, jag tappa orden

Ja det är alltid kul när någon blir ledsen, men du ska nog se över din sign om du vill behålla din utomordentliga självsäkerhet! Trevlig helg, kram kram!

Visa signatur

Jag har en vit burk, med 2 knappar, 2 lampor och mugghållare.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xLnT_sWe
WOW, vilken skillnad va? Det är ju nästan så att man måste klocka 5% för att få ett 850 av ett 800. Nej folk köper fel saker ständigt. Där kastade du bort en krogrunda!

Jag tycker att x850 är bättre än x800xl och jag har nog inte fel iaf, eller? Prisvärt är ett x800xl men jag tycker fortfarande att x850 var ett bra köp

Och när man är bortskämmd och får det av far så är de få fpsen värd... och du en krogrunda får inte jag av min far iaf han tycker jag dricker för mkt :/

Visa signatur

Intel i7-5820k .:. 32GB DDR4 2400 MHz .:. RTX 3060 Ti .:. 1TB 970 EVO NVMe .:. AOC 49" 5120x1440@120Hz
Intel E3-1230v2 .:. 32GB DDR3 ECC .:. GTX 1650 .:. 9x3TB WD Red & 4x10TB IronWolf