Permalänk
Medlem

Är det någon som fått till hur man för över Javaspel och applikationer då? Eller föra över kan jag, men inte köra dem.

Visa signatur

Citera mig när du skriver till mig, tack!

Permalänk
Medlem

Ladda ner de från wap ?

Finns ett par sidor,minns inte de utantill

Visa signatur

-Ipod Touch 8gb , Westone UM2 + custom sleeves
-Nokia N95
-Apple MacBook Pro 2.2 Ghz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tayano
Ladda ner de från wap ?

Finns ett par sidor,minns inte de utantill

Jo, men Wap blir lite jobbigt i längden. Jag har kollat på www.6500world.tk, men en av koderna man skulle skriva in funkade inte (som jag sade).

Visa signatur

Citera mig när du skriver till mig, tack!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alexander.l
Ja, det låter väldigt bra! Har du provat att stoppa i sim-kortet från 3 och provat att ringa etc?

Jajamensan, kör med tre fullt ut, skickat mms, wappat osv..
Det som stör mig, vet inte ifall detta är samma för telia, men när jag surfar på tre's portal är länkmarkeringen vit (skrev detta tidigare) men tänkte bara se om ni andra också har det problemet med telia surfport?

Visa signatur

Alltid otur!

Permalänk
Medlem

Enligt spec'sen så står det 200h standby 3g, och 260h standby med 2g. Så att om man stänger av UMTS och enbart har igång 1800/1900mhz nätet, så får man mycket bättre standbytid??
Jag använder aldrig 3g funktionerna med telia ändå så. Men däremot om man hade haft tre och ringt gratis till andra tre abonnenter hade det varit en annan sak.

Permalänk

Gahh, vilken alarmsignalsvolym... hittar ingenstans där man kan sänka den... och att välja "ökande" som val fungerar inte, har jag ett måndags ex eller finns det någon inställning någonstans att reglera volymen vid alarm?

Höll på att dö idag 07.15

Visa signatur

Alltid otur!

Permalänk
Medlem

Tjena!

Äntligen har jag fått luren upplåst, men jag har en fråga.

Är det någon som provat använda bluetooth handsfreen som följde med Motorola A925. Jag provade igår men telefonen hittade ej den :(.

Tack på förhand

Mashi

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kraspor
Gahh, vilken alarmsignalsvolym... hittar ingenstans där man kan sänka den... och att välja "ökande" som val fungerar inte, har jag ett måndags ex eller finns det någon inställning någonstans att reglera volymen vid alarm?

Höll på att dö idag 07.15

Mm, det låter förjävligt. Jag önskar att man kunde byta signal...

Visa signatur

Citera mig när du skriver till mig, tack!

Permalänk

vad är det som är så specielt med denna telefon?
kan någon berätta lite detalier?

Visa signatur

foo shizzle'

Permalänk

Ang. Telialåsningen i Z500:an! Har upptäckt det att om man har ett lite ÄLDRE halebop kort (dock vet jag inte hur gammalt) så funkar det att köra halebop i 500:an... har ju ett lite nyare kort så det funkade inte för mig iaf

Visa signatur

Our life is what our thoughts make it

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av beerbaron
vad är det som är så specielt med denna telefon?
kan någon berätta lite detalier?

Den är liten för att vara en 3g-telefon, och har i princip alla funktioner som "behövs". Dessutom är den billig

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-

Permalänk

Ingen som möjligtvis har en kod till upplåsning?
Känns dumt att behöva skicka in telefonen för att dfe sedan ska knappa in några siffror och sedan skicka tillbaka.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JoBBi
Mm, det låter förjävligt. Jag önskar att man kunde byta signal...

Men det är ju bara att byta signal! Du kan välja vilken ringsignal som helst till alarmet. Tror man gjorde det i alarminställningarna där du sätter klockan och sånt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av woxiz
Men det är ju bara att byta signal! Du kan välja vilken ringsignal som helst till alarmet. Tror man gjorde det i alarminställningarna där du sätter klockan och sånt.

Jaså, man kan det! Bra, ska försöka ändra den då

EDIT: Nej, man kunde bara välja mellan vibrator och ökande melodi och sånt skräp.

Visa signatur

Citera mig när du skriver till mig, tack!

Permalänk

Där du ställer tid för alarm går det ändra signal. (meny 711) Iaf på min

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [Phunky Fred]
Där du ställer tid för alarm går det ändra signal. (meny 711) Iaf på min

Ja! Tack, så gör man

Visa signatur

Citera mig när du skriver till mig, tack!

Permalänk
Medlem

Sådär då har man beställt en, får glida ner till GSMteknik sedan för upplåsning när jag får den.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JoBBi
Ja! Tack, så gör man

Problemet är inte att man kan ändra signal utan vilken volym det ska ljuda under...
Den maxar på direkt, helt sjukt hehe..
Storleken i detta fallet är ändå det viktigaste...funkar som videosamtalstelefon och det var därför jag skaffade 3G från första början, den är läcker

Visa signatur

Alltid otur!

Permalänk
Medlem

Löst!

Permalänk
Medlem

Nån som vet vad som gör Z500 bättre än sin lillebror Z300?
Enligt samsung.se har Z300 längre batteritid och "musikspelare" och "bättre" kamera. Jag hittar ingen info som visar varför Z500 är ska vara bätre/dyrare. Den är bara lite mindre, men det är marginellt.
Nån som vet och kan sprida lite ljus på detta???

Visa signatur

Stationär: AMD 5800X - 32GB - RTX3080
Bärbar: Surface Pro 7

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FP94AD
Nån som vet vad som gör Z500 bättre än sin lillebror Z300?
Enligt samsung.se har Z300 längre batteritid och "musikspelare" och "bättre" kamera. Jag hittar ingen info som visar varför Z500 är ska vara bätre/dyrare. Den är bara lite mindre, men det är marginellt.
Nån som vet och kan sprida lite ljus på detta???

Den är mindre i alla fall.

Visa signatur

Citera mig när du skriver till mig, tack!

Permalänk
Medlem

Har haft z500 i en vecka nu och är besviken på batteritid. Min z500 håller bara typ 45 timmar utan att jag pillar alltför mycket. Batteri verkade vara fultladdat igår kväll och när jag vaknade idag var telefonen avstängt och batteri tomt. Någon som vet om det går att stänga av klockan på yttre display som är på 24/7 ???

Visa signatur

HP Pavilion DV7-3130eo

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zdemar©
Har haft z500 i en vecka nu och är besviken på batteritid. Min z500 håller bara typ 45 timmar utan att jag pillar alltför mycket. Batteri verkade vara fultladdat igår kväll och när jag vaknade idag var telefonen avstängt och batteri tomt. Någon som vet om det går att stänga av klockan på yttre display som är på 24/7 ???

Det där är något jag oxå märkt av. Ibland håller den upp till 3 dar med hyffsat mycket användning och ibland laddas den ut över en natt, helt sjukt. Vad kan det vara?

Visa signatur

Asus A7N8X Deluxe Rev 2.0 :: AMD Barton 2500+ @ 3200+ :: Twinmos Winbond PC3200 1024 mb :: Asus 6600GT @ 560/1100:: Seagate 260 GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zdemar©
Har haft z500 i en vecka nu och är besviken på batteritid. Min z500 håller bara typ 45 timmar utan att jag pillar alltför mycket. Batteri verkade vara fultladdat igår kväll och när jag vaknade idag var telefonen avstängt och batteri tomt. Någon som vet om det går att stänga av klockan på yttre display som är på 24/7 ???

I meny 9.4.5 kan man välja "Info yttre display" på eller av. Välj av, så stängs displayen helt.

Visa signatur

Citera mig när du skriver till mig, tack!

Permalänk
Medlem

Sitter här och funderar på om jag ska beställa en också. Men har några frågor.

1. Hur är hörlurarna som man får med och hur blir ljudet i den?

2. Någon som har fått den att fungera bra med 3?

EDIT: Inget svar på 30 min..... lite segt tycker jag ;-)...... han iaf att beställa en innan någon svarade = men någon får ändå gärna svara om ni vill

Visa signatur

Laptop: IBM T41 ~ Centrino 1.6 ghz ~ 1024 mb ~ 80 gb ~ ATI Mobility Radeon 9000 32 mb
Mobil: Nokia N70

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erik_GBG
Sitter här och funderar på om jag ska beställa en också. Men har några frågor.

1. Hur är hörlurarna som man får med och hur blir ljudet i den?

2. Någon som har fått den att fungera bra med 3?

EDIT: Inget svar på 30 min..... lite segt tycker jag ;-)...... han iaf att beställa en innan någon svarade = men någon får ändå gärna svara om ni vill

Hörlurarna är sådana stora monster j****r som följer med t ex iAudio spelarna, bara lurarna är typ störren än hela telefonen. Dålig stil! Dock är ljudet helt i linje med alla andra jag provat.

Det fungerar perfa med 3 att ringa vanligt och videosamtal. Något knepigare med surfningen på tre's portal. Dels pgr av den vita markeringen men även problemet att inte komma in på den sidan där menyn är knappar över hela sidan, den bara stannar där.. knepigt.. har kollat inställningar men inte funnit något. Får hoppas att Tre börjar sälja z500 så man kan tanka ner rätt inställningar.

När det gäller personen som undrade vad skillnaden mellan z300 och z500 så är väl ändå z500 lite finare också..z300 ser ju ut som en misslyckad version från motorola

Visa signatur

Alltid otur!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alexander.l
NEJ!

Har själv kollat upp det för en stund sedan och en enligt personalen i teliabutiken stämmer det att telefonen ej går att använda med halebop. Även om halebop ägs av Telia och de kör samma nät är det två olika operatörer och Samsung Z500 är den första telefonen som förutom att vara nätlåst också är operatörslåst till Telia.

Fick min z-500 idag och testade för skojs skull mitt halebop kort, och döm till min förvåning så fungerade det utan problem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xell
Fick min z-500 idag och testade för skojs skull mitt halebop kort, och döm till min förvåning så fungerade det utan problem.

Konstigt min låste sej totalt phone freeze,fick lämmna tillbaka och tog en k750i istället.

Permalänk
Medlem

vi har provat i butiken där jag jobbar

NYA halebop kort verkar inte funka...men vi har gamla som gör det.

Visa signatur

P4/775 @ 3.2ghz | 1gb ram | 2x160gb SATA raid0 | Geforce 6600GT | Nec DVDR-3500 | 19" BenQ | Logitech DiNovo

Permalänk
Medlem

Så fick min Z500 idag och är väldigt nöjd hittills, men lyckas tyvärr inte få min 256 mb transflash kort att fungera i den. Någon som har nån idé på hur jag ska få den att reagera på kortet?

EDIT: Opps.... jag som inte hade satt in kortet tillräckligt långt =P

Visa signatur

Laptop: IBM T41 ~ Centrino 1.6 ghz ~ 1024 mb ~ 80 gb ~ ATI Mobility Radeon 9000 32 mb
Mobil: Nokia N70