Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop
Permalänk

Swec dod server?

Jag börjar bli jävligt less på att medelåldern i alla onlinespel ligger på
~12år och eftersom att nästan alla här är 16+(Hoppas jag iallafall) så vore det kul om någon skulle kunna lägga upp en dod server som vi skulle kunna spela på.
Skulle även föredra att alla vill spela taktiskt och inte att alla ligger bakom ett hörn för att få mest frags utan att ta över flaggorna.
Så ta och lägg upp en server nu så vi kan spela på ett moget sätt.

Visa signatur

P4 3.2Ghz, 1024Mb Ram, Geforce 6800le 128mb(16/1.6 @ 350/800)

Permalänk

Re: Swec dod server?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av natas_akryd
Jag börjar bli jävligt less på att medelåldern i alla onlinespel ligger på
~12år och eftersom att nästan alla här är 16+(Hoppas jag iallafall) så vore det kul om någon skulle kunna lägga upp en dod server som vi skulle kunna spela på.
Skulle även föredra att alla vill spela taktiskt och inte att alla ligger bakom ett hörn för att få mest frags utan att ta över flaggorna.
Så ta och lägg upp en server nu så vi kan spela på ett moget sätt.

Jag är på!

15 år gammal är jag.
Brukar inte ta över flaggorna hela tiden, vill att striden ska fortsätta.

Permalänk
Medlem

dod?

Visa signatur

mjau

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Behold_
dod?

Day of Defeat

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Behold_
dod?

Day of Defeat, mod till half-life.

Väldigt skoj mod, rekomenderas.

res

Visa signatur

res

Permalänk
Medlem

Bara jag får en ny mus och fiber hakar ja på :P. Och att det spelas dod_avalanche för att den är bara bäst!

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk

Jag är på! Är 20 år om en månad...

Permalänk
Medlem

Ja är med, fyller 16 i september.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ska lägga upp en DoD:source när det kommer, men inte vanliga tyvärr.

Permalänk

Jag år på!
15 år...

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av laaf
Bara jag får en ny mus och fiber hakar ja på :P. Och att det spelas dod_avalanche för att den är bara bäst!

Där sa du nåt som är sant!

Förövrigt så är jag gärna med och spelar! 16 år.

Visa signatur

must!

Permalänk
Medlem

skriv upp mig grabbar, det är bara att kolla sign...

är 24 förresten så jag kommer nog använda min gamla getrumpa och lära er innebörden av orden "Dude, wheres my KAR?".... hehe...

Visa signatur

WS - 980x/48GB/MSI Big Bangx58/2xIntel PT Gbe/Seasonic x760/3xSSD@120GB/8xSeagate@250GB/GTX670/Dell U2711 Win7x64/VmWare WS9 och massa stuff.
NAS - AMD C60-I/8GB/2xIntel PT Gbe/FSP Pico@90w/SSD@120GB/5xSeagate_o_WD@2TB WinServer2k8r2/Flexraid/Crashplan/Hyper-V----> idle@20w

Permalänk
Medlem

Jag är med!

Är inte jätte bra och det var ett tag sedan man lirade, fixar ni någon server så citera mig gärna (hittar aldrig hit igen annars)

Permalänk
Medlem

Vilka krav ställs på linan om man vill ha ungefär 20pers på? Har gått o tänkt lite på att dra upp en DoD server, men vet att min 8/1 lina i dagsläget inte klarar det pga. farten ut.
Har inte gjort någon större research över det här. Burken för övrigt är den ja sitter på nu, 2400+ 1gb RAM.
Kanske skulle kunna ha den hos en polare med 10/10..men han är för opålitlig när det gäller andra servrar så jag undviker gärna honom när det gäller sånt.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pope
Vilka krav ställs på linan om man vill ha ungefär 20pers på? Har gått o tänkt lite på att dra upp en DoD server, men vet att min 8/1 lina i dagsläget inte klarar det pga. farten ut.
Har inte gjort någon större research över det här. Burken för övrigt är den ja sitter på nu, 2400+ 1gb RAM.
Kanske skulle kunna ha den hos en polare med 10/10..men han är för opålitlig när det gäller andra servrar så jag undviker gärna honom när det gäller sånt.

Jag kör en cs server med 16pers på 8/1. Går bra så länge inte någon börjar tanka upp mer än ca 20kb/sec för då får alla på servern runt 2-300 i ping.

Permalänk

Jag hoppar gärna in på en swec DoD server. Annars så finns det ju en massa mogna DoD servrar. Skicka PM så kan du få adressen till dom jag lirar på. Dom har även bra ping.

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Ge mig ip så tar jag er alla...

Edit: Bara inte Roughack ska spela!

Permalänk
Medlem

rädd för att få smisk som vanligt handa

Visa signatur

Ryzen 5950X | RTX 4090 TUF | 32GB 3600CL16 | Asus ROG Strix B550-F
Asus PG42UQ | Icemat v1 | Logitech G502X | Ducky Premier MX Blue

Permalänk
Medlem

Snälla... Jag tar dig, men du börjar ju alltid tjura så

Edit: Jag tog Galzac igår också

Permalänk

längtar sååååå till dod:source....
förövrigt så är jag gära me o lirar lite vanliga dod!

Visa signatur

E6750, p5k, 8800gtx, 2gb 6400 corsair dominator, antec case precformance 182p, 500+200 HD.

Permalänk
Medlem

Jag är med. Bara det inte blir en server som bara spelar skitbanor så som avalanche. Är 18år

Visa signatur

hoppas detta är rätt forumdel

I am a signature TACODICK, please copy me to your own sig to help me spread.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av terfog
Jag är med. Bara det inte blir en server som bara spelar skitbanor så som avalanche. Är 18år

Håller med dig, vi borde köra custom maps (dvs banor som inte kommer med när man köper spelet) Jag kan rekommendera cherbourg..

Permalänk

Skickar upp tråden. B)

Permalänk

Håller på att installera det nu, får se om man är med nån gång kanske.

Visa signatur

E ä e å å i å ä e ö meaning There is a small river and in this small river there is an island .

Permalänk
Medlem

Seg tråd