Sambeställning 2 från kina, Nu Peltiers, LCD och Leds!

Permalänk
Medlem

Låter bra, gillar ditt snabba svar oxå

Visa signatur

Asus P5W DH Deluxe | Conroe E6600 | 2GB Corsair PC6400 CL5 | XFX 7900GT 470M | Cooltek CT600 | 250GB+2x400GB Samsung SATA | Samsung SATA DVD Brännare |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HubeRt
Låter bra, gillar ditt snabba svar oxå

Jo jag är snabb som blixten

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av biohazard
Nu så grabbar. Jag har suttit är i 4-5 timmar och räknat.. weiii..:(
Vissa har betalat för lite, vissa har get mig en bonus (tackar till alla), vissa leds har försvunnit från deras hemsida....

iaf, jag har skickat mail till alla som har betalat för lite. Och ni som inte får mail får vara glada:)

Finns en person som inte skickat något mail till mig och det är helt blank i mina papper, om någon känner sig skyldig får man säga till ASAP! för om inte, då tar jag pengarna och anser det vara en bonus.

Sen har vi lite folk som inte skickat mig några uppgifter, har PM dem som är skyldiga.

Sen har vi någon som har betalat in till mig med meddelandet Kvarki, vem är kvarki? Känner man sig skyldig får man säga till. Annars tar jag hans pengar också som en bonus, för jag vet ju inte vad jag ska beställa.

Har nu bara en lite sak kvar att göra, det är att gå igenom allt och räkna ihop hur många peltiers etc är betalada för! Och det är jobbig. Men men, vad gör man inte för er

känns skönt o veta att man är en av dom där duktiga pojkarna som betalat in rätt o skickat in rätt info

Visa signatur

Det finns inget som e är dåligt gjort..
Bara mindre bra :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _HolyMan_
känns skönt o veta att man är en av dom där duktiga pojkarna som betalat in rätt o skickat in rätt info

jag med

Visa signatur

P4 northwood 2.0 ghz | 512 mb 800mhz ram | ATI 9600xt 256 mb | och så 160 gb hdd || OLD SCHOOL NÄSTAN :p

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nomic
jag med

jag med

Permalänk
Medlem

""2005-09-09 ZADAZI<------Saknar uppgifter ""

Du borde ha fått mina uppgifter nu, skickade ett mail för runt en vecka sedan och så fick du det även över PM igår.
Men om du nu mot förmodan inte har fått det så ska jag släga iväg ett mail till.

Visa signatur

Zadazi - Citera mig om du vill att jag ska komma ihåg att svara. :P

Permalänk
Medlem

Dålig stil av de som beställt men inte betalat! Ser bara ca 70 som betalat på första sidan. Va det inte runt 80 som beställde? hamnar vi fortfarande i kollumn 3?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zadazi
""2005-09-09 ZADAZI<------Saknar uppgifter ""

Du borde ha fått mina uppgifter nu, skickade ett mail för runt en vecka sedan och så fick du det även över PM igår.
Men om du nu mot förmodan inte har fått det så ska jag släga iväg ett mail till.

Ska ändra det, läste ju ditt pm till mig

Citat:

Ursprungligen inskrivet av willmans
Dålig stil av de som beställt men inte betalat! Ser bara ca 70 som betalat på första sidan. Va det inte runt 80 som beställde? hamnar vi fortfarande i kollumn 3?

var typ 89 per som beställde saker, men vi är iaf i kollum 3 så det är lungt.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

min mail är kvarki@g..... så de är jag som är kvarki, du kan byta ut det mot macan =P päronen måste ha skrivit fel...

Visa signatur

<3

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av macan
min mail är kvarki@g..... så de är jag som är kvarki, du kan byta ut det mot macan =P päronen måste ha skrivit fel...

jaha okej då vet jag.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

Biohazard du har pm

Permalänk
Medlem

kan du inte sälja de sakerna som folk inte betalat? Till mig tillexempel.

Visa signatur

Jag gjorde ett forum en gång. Det var i ASP. Nu kodar jag mest PHP. Men jag har en sajt som heter Clanhost.se också!!!11 ONEONE

Permalänk

Kan ju vara svårt att sälja något som man inte har pengar att köpa?

Permalänk
Hedersmedlem

Någon som har adress till schema för displayerna?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zn4rK
kan du inte sälja de sakerna som folk inte betalat? Till mig tillexempel.

Som sagt, lite svårt att sälja något jag inte har pengar till, eller ja jag har men inget jag vill lägga ut

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ColtrasteN
Någon som har adress till schema för displayerna?

Vi sitter och håller tummarna att det är samma som dem på fractronics

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av biohazard

Vi sitter och håller tummarna att det är samma som dem på fractronics

Annars är det väl bara att maila och fråga dom på kineshemsidan

Permalänk
Medlem

Vi låter nån stackare förstöra sin :/

Permalänk
Medlem

Hur kommer det att bli med 2.5" Färg-LCDn??

Den finns ju inte kvar på deras hemsida så den har utgått? eller?

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B550-I - AMD Ryzen 5 4650G - 32GB G.SKILL DDR4 3600MHz - Dell U2515H - WD Blue SN550 500GB SSD - Linux Mint
Projekt iCom: Bygglogg - Feedback

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av drbrain
Hur kommer det att bli med 2.5" Färg-LCDn??

Den finns ju inte kvar på deras hemsida så den har utgått? eller?

japp de har utgått. Men jag har mailet till dem och de svarade att de har 4 st kvar Sa till dem att hålla kvar dem ett tag

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

Aha, trevligt. Då kommer dom att räcka till oss då för det var väl inte så många såna beställda

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B550-I - AMD Ryzen 5 4650G - 32GB G.SKILL DDR4 3600MHz - Dell U2515H - WD Blue SN550 500GB SSD - Linux Mint
Projekt iCom: Bygglogg - Feedback

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av drbrain
Aha, trevligt. Då kommer dom att räcka till oss då för det var väl inte så många såna beställda

vart kanske 3st beställda;) fast jag funderar på att köpa en till mig själv också, men vet inte vad jag ska göra med den

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av biohazard
men vet inte vad jag ska göra med den

Inte jag heller
Men ett sånt hyffsat pris går ju inte att motstå, går säkert att använda till något skojsigt

Angående schema till LCD'erna verkar det ju vara samma pinout som dom på fractronics så deras schema ska fungera utmärkt, iaf blå 20x4 som jag tittade på.
40x4 som jag beställt är lite annorlunda då den har 2st pinnar till men databladen säger ju vad dom betyder så det lär ju inte vara något problem för den med lite kunskap.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B550-I - AMD Ryzen 5 4650G - 32GB G.SKILL DDR4 3600MHz - Dell U2515H - WD Blue SN550 500GB SSD - Linux Mint
Projekt iCom: Bygglogg - Feedback

Permalänk
Medlem

Har dom skickat paketet från Kina ännu?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Biohazard har väl inte sagt det, eller hur ?
Han säger nog till när det är beställt

Permalänk

Undra om biohazard får kollid eller liknande för att kunna spåra paketet skulle ju vara roligt att få de rapporterat.. fast ja vet inte man kanske inte kan få kollid när man beställer från kina

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lImen
Har dom skickat paketet från Kina ännu?

Har inte beställt än.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

vilken dag sker beställningen?

Visa signatur

<3

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av macan
vilken dag sker beställningen?

svårt att säga. Måste räkna hur många saker av varje ni har beställt. Det tar tid, och jag har inte så mycket tid.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk

Ta den tid du behöver. Bättre att det är ordning och reda.
Vi som var med på beställning räknade ju faktiskt med att vi
skulle få vänta. Eller?

Visa signatur

Jag hittade precis lösenordet till min gamla användare BCX =)
Den använder jag från och med nu!

Permalänk

Uppskattas grejerna komma innan v44?