Permalänk
Medlem

Kritik på min sida!

Hej jag har gjort en ny design till min sida nu och jag skulle vilja ha lite kritik på designen.

(Jag vet texten i menyn är för otydlig, jag ska fixa till det snart)

adresseN: http://www.bipr-design.inc.se

Visa signatur
Permalänk

Snyggt men tråkigt, lite färger skulle inte skada... stilrent och snyggt annars.

Visa signatur

You're my size I need to try you on

Permalänk
Medlem

rätt Clean diggar menyn

men , lite färg tack och kanske en lite loga ?

7/10

Visa signatur

Skriv vad du menar, och mena det du skriver

Permalänk
Medlem

Ta bort annonserna på startsidan..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av phnom
Ta bort annonserna på startsidan..

wörd, känns ju helt onördigt! Och fult ser det också ut när du har dom där!

Permalänk
Medlem

okej ) men man får ju pengar :DD ,, jag har tänkt oxå på det där med logo men måste fundera lite till på det. Joo jag tycker oxå jag borde ha lite färg på den men vet ej vart fan jag ska lägga färg ..

tack för kritiken förresten

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Den var mycket fin, men som sagt en logga skulle sitta fint.. en i typ samma färger, där det står BipR eller något

Permalänk
Medlem

aa funderar på att fixa d .. men ska jag ha det på första sidan bara då lr ?

Visa signatur
Permalänk

Lite för clean, den blir tråkig att titta på.
Mer färg & form vore trevligt och inte bara en statisk fyrkant.
Sen vet jag att inta ha något med designen att göra men jag kikade igenom en tutorial och engelskan är fruktansväd, "Then now take the granited tool", skippa alla onödiga ord och börja inte alla meningar med now osv

Visa signatur

"Knowledge amplification. What he learns, we all learn. What he knows, we all benefit from."

Permalänk
Medlem

Jag gillar stilrena sidor, din var mycket stilrent. Inte för mycket effekter, dock för lite. Som andra påpekade, släng in någon halvflashig logo så sidan får lite liv, och förbättra din engelska :). ANnars var den hel najs.

Visa signatur

Samsung TFT 22" 2233RZ Svart 120HZ - 640GB Western Digital Black 64MB SATA III - Corsair 4GB (2x2048MB) 1333MHz XMS3-10600 - AMD Phenom2 X4 965 3,4GHz Black Edition - Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC - Fractal Design Define R3, Svart - Corsair TX 650W 80+ - Gigabyte GA-870A-UD3 - Cooler Master Hyper 212 Plus

Permalänk
Medlem

hehe ) .. ne men jag skriver slarvigt utan att läsa igenom :DD .. jag kan ju skriva bra engelska igentligen :P..

Visa signatur
Permalänk

Det verkar som Å, Ä och Ö saknas i menyn.

Permalänk
Medlem

Ta mer betalt Beroende på hur bra dina verk ser ut förstås...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ser ut som om du har klippt och klistrad tutoralen från någon engelsk sida. Bättre att skriva själv, och på svenska.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

ne jag har skrivit sj men jag skriver väldigt slarvigt.. aaa jätte många säger att jag ska ta mer betalt .. ska fan ta o göra d

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Varför skriver du guiderna på engelska när resten av hemsidan är på svenska?

Visa signatur
Permalänk

säger bara en sak.. td td td..
Kör med CSS och divar istället.. Följ webbstandareden utveckling..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BipR
ne jag har skrivit sj men jag skriver väldigt slarvigt.. aaa jätte många säger att jag ska ta mer betalt .. ska fan ta o göra d

Jättemånga? 1 har sagt det i tråden;)
Men jag håller med. Lägg minsta betalning på 100 . Och så kan väl högsta vara kring 500 kr eller nåt.

Edit:
Jag kollade på dina tidigare designer, jag tycker alla ser på nåt sätt bra ut. Men du får inte riktigt till det, det är alltid nåt som är mindre bra. Typ att texten är positionerat på ett konstigt sätt eller att jag ej gillar navigationen till 110%. Hur lång tid tar du på dig att göra designer? Jag menar, sätt dig ner. Kämpa verkligen tills det minsta lilla är fixat. Sen kan du lägga ut den på forumet. Syftar inte på din nuvarande riktigt menar mer dina gamla

Visa signatur

Samsung TFT 22" 2233RZ Svart 120HZ - 640GB Western Digital Black 64MB SATA III - Corsair 4GB (2x2048MB) 1333MHz XMS3-10600 - AMD Phenom2 X4 965 3,4GHz Black Edition - Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC - Fractal Design Define R3, Svart - Corsair TX 650W 80+ - Gigabyte GA-870A-UD3 - Cooler Master Hyper 212 Plus

Permalänk
Hedersmedlem

Tråkig - de gråa tonerna är dessutom för nära varandra för att vara lättlästa.

För liten - du ger mig 600x600 pixlar när jag har 1280x1024? Gör så att sidan resizar ordentligt - att läsa dina tutorials var en ren mardröm, och det var inte bara det usla språket.

Navigeringen på höger sida blir ett problem när man krymper fönstret, och varför sätter du en fast top-margin? Slöseri med utrymme.

Kan egentligen inte säga att jag saknar en logga, men någon form av identifikation av vilken del av sajten man är på skulle vara trevligt. Mer färg, gärna två. Använd dödutrymmet till något vettigt.

Men sen har jag det största problemet: Varför åtar du dig att skriva texter till folks hemsidor när du inte kan skriva? Exakt vad för slags förtroende är det tänkt att man ska få för dig då? Om du har dylexi eller dålig syn eller bara har svårt för att plugga - det spelar ingen roll. Då kan du inte utge dig för att vara proffs på att skriva Detta gäller speciellt engelskan, som är rent utsagt horribel.

Så, koncentrera dig på grafiken. Du gör ett jävligt bra jobb på den fronten. Låt någon annan skriva och designa grejerna så kommer du kunna dra in storkovan.

Lycka till!

Permalänk
Medlem

för det dära med hur många som har sagt att jag skriver dålig engelska , det är inte bara 1 som har sagt det kanske bara i tråden men i irl menar jag.

Guiderna är på engelska för att jag har en sida med mina kompisar där vi oxå lägger upp guider o den sidan är på engelska därför e mina guider på engelska.

Du jag sitter inte så jätte länge med mina tidigare hemsidor, sitter runt 2 dagar kanske med 1 design.

hmm joo jag har höjt priset till minst 100 kr.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BipR
för det dära med hur många som har sagt att jag skriver dålig engelska , det är inte bara 1 som har sagt det kanske bara i tråden men i irl menar jag.

Guiderna är på engelska för att jag har en sida med mina kompisar där vi oxå lägger upp guider o den sidan är på engelska därför e mina guider på engelska.

Du jag sitter inte så jätte länge med mina tidigare datorer, sitter runt 2 dagar kanske med 1 design.

hmm joo jag har höjt priset till minst 100 kr.

Va?

Vad svarar du på? Dessutom frågade han aldrig varför du skrev på engelska, utan att din engelska är dålig, som du själv förklarade.

Sitter du inte länge med dina tidigare datorer? Du kanske menar hemsidor och om det skulle vara anledningen till att texten är dåligt stavad/whatever? Du får väl se till att skriva korrekt från första början.

Dessutom så har du lite felskrivningar överallt på din hemsida, t.ex. "Hur betalar du betalar." som du kanske borde ändra. Det ser inte så seriöst ut, om du vill få folk att köpa hemsidor av dig.

Lite tips. Annars gör du, i regel, snygga hemsidor.

/HP

Visa signatur

must!

Permalänk
Medlem

du har rätt . jag är slarvig på att inte läsa det jag skriver. Jag tänker på annat när jag skriver ibland och därför blire fel :P. Och dom andra stavfelen och sånt har jag fixat till.

Joo jag menar hemsidor. mina kompisar dom stör mig ibland så jag skriver fel.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Stilrent

Oerhört vacker webbsida enligt mig, dock kan den till synes verka något ofullbordad, så litet mer färg, och en trevlig logo!

Jag älskar stilrena webbsidor!

Visa signatur

Jag äro Diábolus!