Permalänk
Medlem

Fury Warriors! [WoW]

Tänkte skapa en tråd för oss fury warriors och för de som funderar på att bli fury warriors. För att utbyta erfarenheter och så.

Jag körde fury för länge sedan med bara blå gear, och jag tyckte inte det var nån höjdare då. Men nu har jag fått tag på bra vapen och har mycket +hit(7) och hög critchans(27,85%). Och jag måste säga att jag älskar det. Så enorm nice när man får ing galna crit combos och skärmen fylls av stora vita och gula siffror. Bara som lite kuriosa kan jag nänma att min högsta DPS i PvE är 713DPS på Kurinaxx, första bossen i AQ20. Hur jag lyckades vet jag inte faktiskt, och dessutom hade jag OEB equipat då och inte dualwield. I PvP så köttade jag på en stackars ally med 1300DPS, charge critta med mainhand och offhand och en crittad execute på det. O.o Men ja han hade låg HP, men det där var typ instagib :p.

Men som sagt ni som funderar på att specca fury, gör det. Det är galet kul. Enda nackdelen är att man inte har samma AoE kapacitet som med en 2h. Men visst kan man slita fram en 2h å köra lite whirlwind med, det är inge problem. Men iofs, man är tvungen att slåss med gnälliga röögs om vapen åxå.

Skulle vara kul att se vad ni andra fury warriors har för eq och builds, ni får gärna posta det. Mitt kan ses i min signatur. Men tyvärr så är det svårt att se hur talangpoäng sitter på den sidan, så jag fixar en ny länk till det.

http://tinyurl.com/e3a5j

En fördel med fury är att man inte behöver specca för nått speciellt vapen. Skippa DW spec och lägg poäng nån annan stans, kanske Blood Craze och nått mer vad du nu föredrar och du kan lika gärna använda 2h vapen. Annars med Cookie cutter builden så lär man respecca varje gång man byter vapen. Men med den här så behöver man aldrig det. Helt undebart.

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Medlem

Fury är ta mig fan det bästa för warriors! Vem fan vill springa runt med en stor klubba precis som alla andra och ha MS build!

Den bilden som jag har framför mig av en warrior är inte att man springer runt med en fet klubba och slår ett slag var tredje sekund, en riktig warrior är galen! slår fort som bara helvete och gör sjuk skada!

Är själv fast i protection träsket ATM för guildet måste ha mig som tank för tillfället =/

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-warrior&...
riktigt bra guide till att bli en fury warrior. Finns även ett par bra filmer länkade där

Permalänk

Jag ska lätt prova det så fort jag får tag i adekvata vapen, så jävla less på att vänta ~4 sec och sen få se "you hit target for 300".

Tips till alla som undrar om Fury warriors.

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?FN=wow-warrior&...

Fan dig Pluxor nu blev ja ju pucktvåa..:p

Iaf så hade jag tänkt mig Brutality blade i main och kanske deathbringer i off, kan de va nåt? Har iofs Eskhander's Right claw i väskorna också.

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers

jag har 31/20/0 och en crit chans på runt 31%

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FrOst I SWE
Iaf så hade jag tänkt mig Brutality blade i main och kanske deathbringer i off, kan de va nåt?

Ehm.. varför skulle du ens överväga att sätta spelets bästa ( okej nu finns det ett bättre i AQ40 från frankriss ) vapen för mainhand, i offhand?
Och viseversa, brutality är ett av spelens bästa vapen för offhand.

Visa signatur

I wasn't born with enough middle fingers.

Permalänk
Medlem

http://wow.allakhazam.com/profile.html?455882 har en warpwood binding på magen i vanliga fall, måste glömt byta tillbaka..
Anywho, mina talents funkar, ska dock testa någon build från den eminenta guiden... Btw, brukar ligga 2:a på dps-mätaren i zg tills jag måste tanka något

Permalänk

Fury är roligare än MS, MEN!
Det ÄR helt enkelt inte lika bra i pvp. Av den endla anledningen att det tar längre tid att göra mycket skada (fury gör mer skada men tar lite tid)
Sen så får man inte glömma den hemska missraten som warriors har när dom dual wieldar.

Permalänk
Medlem

31/20, imba FTW...

Vem tackar nej till +25% extra dmg i arms trädet?

Men men, jag skulle inte kunna tänka mig att köra mera fury än 20 points...

31/20 är nog den bästa builden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av asnan
31/20, imba FTW...

Vem tackar nej till +25% extra dmg i arms trädet?

Men men, jag skulle inte kunna tänka mig att köra mera fury än 20 points...

31/20 är nog den bästa builden!

25% extra damage? Varifrån?

Btw fick Wristguards of True Flight nu. Imba. +8% hit nu.

Edit: Vem tackar nej till en skill som ger 20% extra skada i 30 sec? Vem tackar nej till en skill som gör att du slår 30% snabbare när du får en crit?

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Medlem

Kör också fury på min warrior nu, mest för att det är roligare i PvE (lite mer att göra)
Men det är knappt att man vågar köra med riktigt bra vapen då det är lätt hänt att man får aggro och eftersom vi warriors inte har någon skill för att reducera threat så är det bara stå där och hoppas att warriorn kan återta aggrot

Så för min del kommer jag satsa på ett 2H vapen igen och sen köpa tankgear som vi warriors är till för

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lord_dubbdäck
25% extra damage? Varifrån?

Btw fick Wristguards of True Flight nu. Imba. +8% hit nu.

Edit: Vem tackar nej till en skill som ger 20% extra skada i 30 sec? Vem tackar nej till en skill som gör att du slår 30% snabbare när du får en crit?

Ifrån armsträdet?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av asnan
Ifrån armsträdet?

Men från vilken skill(s)?

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ricke
Ehm.. varför skulle du ens överväga att sätta spelets bästa ( okej nu finns det ett bättre i AQ40 från frankriss ) vapen för mainhand, i offhand?
Och viseversa, brutality är ett av spelens bästa vapen för offhand.

Klart det är olika, men jag skulle inte säga att deathbringer är spelets bästa mainhand vapen för fury (eller att brutality är det bästa för off heller iofs ;p)... Fast det är ju olika vad man tycker. För mig känns det som att 2.90 är alldeles för långsamt för mainhand fury vapen. Då skulle jag hellre sätta Chromatic Tempered Sword i main och neffe yxan i off som bästa combon eller något, men då gäller det mig och det är som sagt personligt ;>

T: För trött för att skriva massa, tycker både ms och fury är grymt sköna builder... Men iaf, för tillfället kör jag fury, väntar bara på lite bättre vapen :]

Eftersom jag knappt pvpar mer än ibland för tillfället så är det mer än pve inriktad build jag kör... Såhär ser den ut:

Citat:

Arms Talents (18 points)

# Improved Rend - 3/3 points
# Improved Heroic Strike - 3/3 points
# Tactical Mastery - 5/5 points
# Deep Wounds - 3/3 points
# Improved Overpower - 2/2 points
# Impale - 2/2 points

Fury Talents (33 points)

# Cruelty - 5/5 points
# Unbridled Wrath - 5/5 points
# Piercing Howl - 1/1 point
# Improved Battle Shout - 4/5 points
# Enrage - 5/5 points
# Improved Execute - 2/2 points
# Improved Intercept - 2/2 points
# Death Wish - 1/1 point
# Flurry - 5/5 points
# Improved Berserker Rage - 2/2 points
# Bloodthirst - 1/1 point

Men iaf, kul att det finns intresse för en sån här tråd Vi fury warriors är ju inte direkt majoritet, även om jag gillar ms-build väldigt mycket också som sagt.

apspektakel: Missration fixar man med många +hit items ;>

asnan: Frågar som lord_dubbdäck, exakt vilka talents får du 25% mer skada med i armsträdet? :s Och nej, ingen build är bäst, finns bara vad som är bäst _för en själv_.

XyRus: Nja, man kan ju köra dmglist och se till att inte dra iväg allt för mycket. Och vissa bossar är ju olika med hur mycket man kan dpsa, när man kan göra det osv. Men har man bra tanks ska det inte vara något speciellt problem. Och nej, warrior är inte bara till för att tanka då vi i många situationer ligger högt eller t o m högst upp när det gäller skada ;>

Edit:
Lord_dubbdäck: Du får inte glömma, vem tackar nej till 40 sekunders immunitet mot fear? Vem tackar nej till execute för 10 rage? Vem tackar nej till en ability som bara har med AP att göra och därför är mer effektiv i raider där man är väldigt uppbuffat än vad ms blir eftersom ms går mer på vapnen man har? Vem tackar nej till kort cd på intercept eller 10 rage när man poppar zerk rage? The list goes on and on ;] Men som sagt, MS har många fördelar också och det gäller bara att hitta det man själv gillar... Och sen kan det vara skönt att variera sig lite ibland också ^^

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
Klart det är olika, men jag skulle inte säga att deathbringer är spelets bästa mainhand vapen för fury (eller att brutality är det bästa för off heller iofs ;p)... Fast det är ju olika vad man tycker. För mig känns det som att 2.90 är alldeles för långsamt för mainhand fury vapen. Då skulle jag hellre sätta Chromatic Tempered Sword i main och neffe yxan i off som bästa combon eller något, men då gäller det mig och det är som sagt personligt ;>

Nu vet jag att du brukar att säga emot folk.. så jag tar det i betänkande.
Du kanske resonerar på detta sätt, "deathbringer är långsam och inte det bästa vapnet, för jag gillar när det går fort" då är det en personlig åsikt om vad du föredrar att spela med.
Saken är den dock, ska du göra mest skada i spelet med både PvE och PvP i åtanke, så är det Deathbringer samt Ancient Qiraj Ripper som gör mest skada ( ja HW / FM vapnen finns, men jag snackar PvE drops ). Enkel mattematik ( och kom inte och säg Theorycraft ). Ja, chromaticaly tempered gör insane med skada, men deathbringer gör mer, slutdisskuterat.
Problematiken som uppstår ifall du sätter DB i offhand är, du kommer ha svårt att bygga rage, för att den är för slö. ( Och innan du säger "jag kommer visst få rage", ja det kommer du få, men inte lika mycket, fort eller effektivt som med ett snabbt offhand vapen )
Läs, kör du med Heriocstrike ( aggropuller skillen i PvE ) så måste du hinna bygga upp 15 rage mellan varje mainhand slag, med hjälp av din offhand. Det är inte ens möjligt med ett offhandvapen som är långsammare än din mainhand. Men, fortfarande så får inte offhanden vara för snabb så att du kastar bort flurry slag som inte gynnar din mainhand.

Så, din personliga smak för att du ska ha så kul när du lirar som möjligt, så kanske bästa combon är tempered - main, deathbringer - off. Men om man ska se vilken combo som är absolut bäst i damage syfte, så får du vända på tempered och DB'n. End of story.

Börja ifrågasätta nu.

Visa signatur

I wasn't born with enough middle fingers.

Permalänk
Medlem

När jag såg tråden tänkte jag på FurRy warrios och fick roliga tankar

Visa signatur

I distrust governments because I’ve studied history. Ask Joe this question: who does most of the killing? Who does most of the theft? Even the body-count of the worst criminals and terrorists pales in comparison to the death toll the average government inflicts on its own people. And it is not criminals who tax away 5/12ths of my income. - Eric S Raymond
http://www.css3.se

Permalänk
Medlem

Men varför är tier7 skillen i fury trädet så sugig 40% av AP, 10 hälsa på 5 slag i 8sec, va fan är det liksom om man gämför med MS och SS?

Permalänk
Medlem

Nu har inte jag så optimal dmg gear än då jag respeccade från Prot. till Fury warrior för drykt en månad sedan. Men högsta critten jag fått med Bloodthirst ligger iaf på ~1400dmg, fast då hade jag crusader proccen och Death Wish på. I vanliga fall brukar jag ligga på ~900dmg.

Vist MS gör mer dmg per slag så en MS warrior är bättre mot cloth users, men mot Mail/Plate så skulle jag nog säga att en Fury warrior är bra mycket bättre.

Ända gångerna en MS warrior tar mig i duel är då jag kör mot en Sword speccad och han får in sword proccen ett 3-4 ggr på mig :/

Här är min profil men den är lite out of date
http://wow.allakhazam.com/profile.html?145900

jag har bla. dom här nu också, http://www.thottbot.com/?i=40365
några andra bracers och en annan cloak har jag också.

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem

Spelar som Rogue men har även en lvl 13 Warrior som jag levlar ( och 5 andra klasser.. ) och något som jag inte riktigt förstår är vad skillnaden är att ha ett vapen i off hand än i mainhand. Jag använder ju t.ex 2st daggers till min rogue för att jag själv tycker det är brutalt med sabbheten och hur lätt och snabbt det är med rogue att få in crits med dem.. men vad spelar det för roll vilken av dem jag har i vilken hand?

Och vissa har sagt att man ska ha ett 1h sword i main och en dagger i sin off eller ifall det var tvärtom.. varför detta?

Tacksam för svar eftersom ni verkar vara väldigt bra på dualwied här

Visa signatur

3dMark05: 15.100 -> E4300 1.8Ghz @ 3.15Ghz , 2x1gb OCZ PC6400, 8800GTS 320mb, ASUS P5N-E SLI

Permalänk

själv har man gått från 2x hanzo till lobotomizer o electrisified dagger... eftersom jag inte gillar instanser så klarar jag mig på PvP rewardsen och det funkar fint.

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk

Vad tusan är imba?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av asnan
31/20, imba FTW...

Vem tackar nej till +25% extra dmg i arms trädet?

Eller hur det är ju bara att ta "pop enrage" ifall ni hängt med på warrior forumet på senaste..:rolleyes:

Enrage är ju en värdelös talent om vi snackar pve då du inte blir crittad någonting nästan.

ricke: jag blandade ihop main och offhand av nån skum anledning.:p

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Fury är roligare än MS, MEN!
Det ÄR helt enkelt inte lika bra i pvp. Av den endla anledningen att det tar längre tid att göra mycket skada (fury gör mer skada men tar lite tid)
Sen så får man inte glömma den hemska missraten som warriors har när dom dual wieldar.

Beror på om man spelar grupp-pvp eller ensammen. Med motsvarande bra epic gear skulle jag påstå att Flurry äger Mortal Strike vilken dag som helst. Det är ju inte så ofta man springer in i Blacksmith i Arathi Basin och kan göra skada i 2 sekunder, utan det tar ju ett tag att få ner en om man ligger runt 5k HP.

Med fin gear kan man ocskå out-dpsa en likadant gearad warrior i pvp eller duell hur lätt som helst. Jag har (hade) inga problem att ta ner Askhandi/Ragnaros-warriors med pvp/wrath överhuvudtaget med min flurry-warrior.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kryll
Men varför är tier7 skillen i fury trädet så sugig 40% av AP, 10 hälsa på 5 slag i 8sec, va fan är det liksom om man gämför med MS och SS?

20 hälsa per slag är inte användbart i PvP, men i PvE skulle jag säga att det är en vettig skill, samt när man grindar. Men, det är ju bloodthirst-skadan som är intressant. Ju mer AP du får, desto bättre skada. Med Death Wish/Enrage och Crusader procc kan du få in så extrem skada på kort tid (charge > crit 800, crit 500 > bloodthirst 1600 > heroic strike 1400).

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3060 Ti :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Deepcool Matrexx 55
NAS: SM X10-SLM-F :: Mellanox Connect2X SFP+ :: Intel XL710-QDA1 QSFP+

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ricke
Nu vet jag att du brukar att säga emot folk.. så jag tar det i betänkande.
Du kanske resonerar på detta sätt, "deathbringer är långsam och inte det bästa vapnet, för jag gillar när det går fort" då är det en personlig åsikt om vad du föredrar att spela med.
Saken är den dock, ska du göra mest skada i spelet med både PvE och PvP i åtanke, så är det Deathbringer samt Ancient Qiraj Ripper som gör mest skada ( ja HW / FM vapnen finns, men jag snackar PvE drops ). Enkel mattematik ( och kom inte och säg Theorycraft ). Ja, chromaticaly tempered gör insane med skada, men deathbringer gör mer, slutdisskuterat.
Problematiken som uppstår ifall du sätter DB i offhand är, du kommer ha svårt att bygga rage, för att den är för slö. ( Och innan du säger "jag kommer visst få rage", ja det kommer du få, men inte lika mycket, fort eller effektivt som med ett snabbt offhand vapen )
Läs, kör du med Heriocstrike ( aggropuller skillen i PvE ) så måste du hinna bygga upp 15 rage mellan varje mainhand slag, med hjälp av din offhand. Det är inte ens möjligt med ett offhandvapen som är långsammare än din mainhand. Men, fortfarande så får inte offhanden vara för snabb så att du kastar bort flurry slag som inte gynnar din mainhand.

Så, din personliga smak för att du ska ha så kul när du lirar som möjligt, så kanske bästa combon är tempered - main, deathbringer - off. Men om man ska se vilken combo som är absolut bäst i damage syfte, så får du vända på tempered och DB'n. End of story.

Börja ifrågasätta nu.

Eh, någon vaknat upp på fel sida iaf? Vart fan skrev jag att deathbringer i offhand var bästa combon? Om du läser (som du bad mig att göra) så skrev jag nefarian yxan i offhand, som har 2.30 i speed, inte deathbringer som har 2.90. Och min poäng var att man behöver inte alls göra mer skada med Deathbringer bara för att den har högre maxskada. Eftersom att CTS är snabbare och inte såå stor skillnad i skada så kan man få ut mer skada av den. Visst för MS är det bara blint maxskadan man ska glo på men det fungerar ju inte alltid så för fury.

Förstår inte varför du är så sur, du måste ha sovit lite eller något... Hur skulle du annars kunna få för dig att jag sagt att deathbringer är bra i offhand?

Om asnan menade enrage så ligger ju i den i armsträdet direkt... så varför skulle han menat den?

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem

< Finns WoW tråd alla andra stängs varför inte denna >

Lås

Visa signatur

Gaemer Addicted!

Permalänk

Vad skulle ni säga om att plocka upp Chromatically tempered sword och Brutality blade?

Samt sen specca nån märklig fury build med swordspecc inblandat? Iiiiiii två feta svärd, hand of justice 7% att få en extra hit, kombinera flurry med lite svärdproccar så kan det nog bli skoj..:D

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FrOst I SWE
Vad skulle ni säga om att plocka upp Chromatically tempered sword och Brutality blade?

Samt sen specca nån märklig fury build med swordspecc inblandat? Iiiiiii två feta svärd, hand of justice 7% att få en extra hit, kombinera flurry med lite svärdproccar så kan det nog bli skoj..:D

Finns de som har testat, och visst, det kan ge sjuk DPS-boost i vissa tillfällen, men flurry ligger ju "passivt" på hela tiden.

Jag har dock hört om folk som haft bra gear och kört Deathbringer i main hand och kört Mortal Strike med axe-specc och det har fungerat hyfsat. Men då gimpar man nog PvE-skadan rätt rejält.

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3060 Ti :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Deepcool Matrexx 55
NAS: SM X10-SLM-F :: Mellanox Connect2X SFP+ :: Intel XL710-QDA1 QSFP+

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kr^PacMan
(Edit: Min stackars gubbe)

Får man verkligen göra reklam för sina egna "affärer" här på forumet?
Får man länka till otillåtet material?

Permalänk

om jag skulle späcka ommig, e detta ett bra fury vapen då för warriors?

http://www.thottbot.com/?i=40555

Visa signatur

Core i5 3570k, 8GB minne, Geforce GTX 670

EEE PC 1005 som kör ubuntu 12.04

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kalleidol
om jag skulle späcka ommig, e detta ett bra fury vapen då för warriors?

http://www.thottbot.com/?i=40555

Om man inte kan få tag i bättre skulle jag nog säga att det är en hyfsat offhand, med Frostbite-yxan (eller alliance motsvarighet) i main hand.

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3060 Ti :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Deepcool Matrexx 55
NAS: SM X10-SLM-F :: Mellanox Connect2X SFP+ :: Intel XL710-QDA1 QSFP+

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kalleidol
om jag skulle späcka ommig, e detta ett bra fury vapen då för warriors?

http://www.thottbot.com/?i=40555

ja den funkar bra för mig iaf

Visa signatur

flamin bag'o shit