Inloggningsproblem MSN

Permalänk
Medlem

Inloggningsproblem MSN

På min dator så kan jag nu plötsligt inte logga in på msn längre.

Det står att jag inte kan logga in pga av att tjänsten inte är tillgänglig för tillfället.

Men på familedatorn så går det och det har gått förut på min också. Så är det nån som har en lösning?

Permalänk
Inaktiv

Kan bara ansluta mej till skaran och säga att jag helt tappat förtroendet för detta program:mad: slutar med omstart för att komma in, vet flera personer som har nedgraderat för att bli av med problemet, frågan är bara vad ÄR problemet:confused:

är dessutom hyperkänsligt, när man laddar eller tar hem information så räcker tydligen inte bandbredden till och man loggas ut och in hela kvällen:p

Permalänk
Medlem

Jag förstår inte varför folk har sånna problem med sina Messengerklienter.

Jag kör med Messenger 6.2 och jag har aldrig några problem att logga in , nästan aldrig , kanske en gång i månaden , ännu mindre ibland.

Testa att byta ner er till 6.2 och provkör så ett tag.

Permalänk
Medlem

Och själv har jag hela tiden problemet med att meddelanden inte kommer fram...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

det har med bredbandsleverantören att göra och dels microsoft..då de uppgraderar och gör så att vissa leverantörer på vissa delar inte går att koppla upp sig

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonaktiv
det har med bredbandsleverantören att göra och dels microsoft..då de uppgraderar och gör så att vissa leverantörer på vissa delar inte går att koppla upp sig

Ärligt talat tror jag inte att Microsoft skulle köra sina MSN servrar utan redundans. "Nä nu ska vi uppgradera. Nu får världen vänta." Det är välkänt att programmet är allmänt skumt.

Visa signatur

Om man tänker en tanke, så är den tanken inte den tanke man tror att man tänker. Utan det är den tanke som får en att tro att man tror den tanke man tror att man tänker.

Permalänk
Medlem

Är det ingen som kan lösningen på problemet då?

Har provat med både den äldsta windows messenger och msn messenger.

Permalänk
Inaktiv

Hade problem nu i tre dagar, men så ikväll så skrev jag in användarnamnet på nytt, dvs min hotmailadress, och helt plötsligt kom jag in igen:) låter kanske för enkelt för att vara sant, men prova en gång och se vad som händer?:confused:

Permalänk
Medlem

Har upplevt problemet på 2 klienter, Lösningen var.. avinstallera msn och installera det igen .. så har det fungerat..

Permalänk
Medlem

de uppgraderar inte men de prioriterar antagligen kanske..

jaja jag vet inte

De har feta problem iaf