Permalänk
Medlem

Hur är ljudet om man kör med högtalarna? Skulle gärna också veta bildkvalité på videofilm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av shameee
Hur är ljudet om man kör med högtalarna? Skulle gärna också veta bildkvalité på videofilm

Ljudet i den inbyggda högtalaren är lite burkigt, och inget som egentligen duger som enda ljudkälla. Jag tycker att 3250´s högtalare låter bättre faktiskt. Bildkvaliten på film är bra, men skärmen är så pass liten att det inte ger så mycket att titta på film där tycker jag.

Visa signatur

1. MacBook Pro | Dual 2.53 Ghz | 250 GB | 4 GB ram |
2. Asus Eee PC | 0.9 Ghz | 4 GB | 1 GB ram |

Permalänk
Medlem

Fick precis min n91. Finfin.
Men hur f**n lägger man in albumomslag på sina låtar? Har mp3'n en bild i sin id3-tagg funkar det fint i itunes men inte i mobilen. Och försöker man leta fram ett omslag så säger det att inga finns. Vart ska man lägga omslagsbilderna?

Samt vilka program bör man ha? Har letat efter lite sidor med program men de fleasta tar betalt för dom :/

Permalänk
Medlem

Vill gärna höra lite mer om denna produkt, N91.

Är det enkelt att föra över mp3 från pc till telefon? Behöver man använda sig av nåt program eller är det bara att använda utforskaren och dra låtar över till telefonen?

Är menyerna bra för mp3 spelaren, är det enkelt att skapa en mapp t ex?

Funkar knapparna bra på telefonen, dels för mp3 spelaren och för att ringa?

Är väldigt sugen att inhandla denna men skulle uppskatta liter mer info om denna produkt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dirty
Fick precis min n91. Finfin.
Men hur f**n lägger man in albumomslag på sina låtar? Har mp3'n en bild i sin id3-tagg funkar det fint i itunes men inte i mobilen. Och försöker man leta fram ett omslag så säger det att inga finns. Vart ska man lägga omslagsbilderna?

Samt vilka program bör man ha? Har letat efter lite sidor med program men de fleasta tar betalt för dom :/

Du måste lägga över bilderna telefonen, jag lägger bilden i samma mapp som respektive album och sedan får du gå in och lägga till album-art för varje album...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av maerd
Vill gärna höra lite mer om denna produkt, N91.

Är det enkelt att föra över mp3 från pc till telefon? Behöver man använda sig av nåt program eller är det bara att använda utforskaren och dra låtar över till telefonen?

Är menyerna bra för mp3 spelaren, är det enkelt att skapa en mapp t ex?

Funkar knapparna bra på telefonen, dels för mp3 spelaren och för att ringa?

Är väldigt sugen att inhandla denna men skulle uppskatta liter mer info om denna produkt.

1. När du kopplar in USB-kabeln får du tre val på telefonen, Mediaspelaren, PC Suite och Masslagring. Väljer du masslagring ploppar den upp i utforskaren som en ny disk.

2. Jag tycker mp3-spelaren funkar bra! Vet inte riktigt varför du vill skapa en mapp, men det kan du göra via Filhanteraren.

3. Det enda jag har att anmärka på knapparna är att knappen för att öppna mp3-spelaren ofta pausar eller startar musiken istället... Inget stort problem, dock! Sifferknapparna är små men distinkta, har inga problem att skicka SMS och liknande.

Har du fler frågor är det bara att fråga på!

Visa signatur

| Tablet: | Samsung Galaxy Tab 2 7.0 | CyanogenMod 10 |
| Laptop: | HP Mini 2140 | Atom N270 1.6 GHz | 2 GB PC5300 | GMA 950 | 64 GB SSD | Xubuntu |
| HTPC: | P4 3.0 GHz | Zotac GF9300-I-E | 3 GB PC6400 | 320 GB HDD | Xubuntu |
| Server: | C2D E6750 2.66 GHz | 4 GB PC5300 | 160 GB + 160 GB + 1 TB HDD| Xubuntu

Permalänk
Medlem

Ljudet är ju sjukt i denna telefon, snackar inte om ljudkvalitet utan att den har så pass kraftig förstärkare att den i stort sett maxade mina Sony MDR-V700... och då snackar man en bit över 100dB :/

Polarn hade smällt 3 par av de medföljande hörlurarna pga dom inte pallade med effekten.

Permalänk
Medlem

hur många sms får det plats i telefonen?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jazon
hur många sms får det plats i telefonen?

well... du har ca 7 mb att lagra ren text på... så, räkna själv

Visa signatur

skjut inte upp något till morgondagen som du kan få någon annan att göra redan idag.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av daviden
well... du har ca 7 mb att lagra ren text på... så, räkna själv

Hehe, kan man inte välja att spara sms på hårddisken?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Unforgiven
Hehe, kan man inte välja att spara sms på hårddisken?

satt och lekte lite ...kom och tänka på din fråga.
ja, man kan spara meddelande på hårddisken med... så, utöka de där ca 7 mb till 4 Gb

Visa signatur

skjut inte upp något till morgondagen som du kan få någon annan att göra redan idag.