Permalänk
Medlem

Feedback till första pleximodden

Feedback tråd till http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=50112...
Min första riktiga modd... säg gärna vad ni tycker och om ni har något tips

Update: har sågat ut sidan, bilder finns i feedbacktråden

Update: Nu har jag limmat plexit... sket i att sätta en fläkt på det, skulle bli så rörigt då... har iställe kopplat lysrorena till min fläktontroller via en 3-pins skarvsladd å en sockerbit. så nu kan man ändra strömstyrkan på dem...

NU ÄR ALLT KLART, BILDER FINNS

Permalänk

Vilket fluffigt hår

Permalänk
Medlem

Nice frilla!

Permalänk
Medlem

/me rullar runt i det fluffiga hårt.

Lycka till!

Permalänk
Medlem

Diggar håret

Permalänk
Medlem

Många kommentarer om håret.
Nåväl, det ser inte ut som du har kommit sådär extremt långt. Men det blir säkert bra när det är färdigt. Var noggrann och stressa inte, så ska du se att det blir bra.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag gillar ditt hår med ;p

Visa signatur

AMD X2 4200+ 2.2ghz - MSI Amethyst (HP OEM) moderkort - 2x 1gb Infinion PC3200 @ 3-3-3-8-2T - MSI 7800GTX 256mb - Raptor Gaming M2 - Koss SB45

Permalänk

Haha galen frisyr! Vad är det för ventilationshål du snackar om?

Visa signatur

p4 2,6ghz, asusP4P8X moderkort, Thermaltake XaserIII burk, 1024 t-mos ddr, Asus V9520 Home Theater...

Permalänk
Medlem

Fan va najs frilla!!

Visa signatur

Dator 1 AMD Sockel 939 3000+ @ 1.8 ghz 2*512 ddr 400 mhz K8N Neo2 54G Platinum Leadtech 6800GT@Ultra Waterchill
Dator 2 AMD xp 2000 @ 1.66ghz ddr 512 333 mhz 1*maxtor 120 gig 1*samsung spinpoint 80 gig Gf 2

Permalänk
Medlem

vilket fluffigt hår, ser nästan ut som en peruk

Permalänk
Medlem

vad heter den rödhåriga tjejen högst upp i panelen där på fotona?

höh..

(var väl inte av någon speciell anledning, tyckte jag kände igen henne bara)

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Medlem

frillan liknar lite håret från Jerry och Perry

Visa signatur

Aspire X-Qpack black/green |-| AMD64 4000+ |-| X1900XTX 512MB |-| 2GB RAM PC3200 |-| MSI m-atx 7.1 |-| 420w

Permalänk
Medlem

blev ingen uppdate idag för att bladen jag köpte inte passade till sticksågen... ska byta imorn. har testat att gravera på skolan för första gången idag, kanske lägger upp en bild på det lite senare

Permalänk
Medlem

Har samma fula chassi till min work/server dator... har tänkt att plexi modda det också ska se hur dit resultat blir först.

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Intel Core i5 2500K | Gigabyte P67A-D3-B3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | EVGA GeForce GTX 560Ti 448 Core FTW | Samsung SSD 830-Series 128GB

Permalänk
Medlem

nu har jag varit och bytt sågbladen och köpt lite plexiglas... gjorde också lite ändringar i ritningarna igår kväll som jag ska testa, det får ni se när det är klart. ska såga lite till kvällen...

nu en fråga till nån som vet, vilket sorts lim kan man använda för att det ska sitta bra? jag vill inte skruva och inte ha någon list

Permalänk

Kunde inte vänta med att starta tråden tills du faktiskt gjort nått vettigt?

Visa signatur

all work and no play makes jack a dull boy

Permalänk
Medlem

nu har jag gjort något vettigt, nämligen sågat ut hålet i sidan... slänger upp en bild ikväll pga jag ska på träning nu... men jag blev riktigt nöjd med sågningen för att vara första gången jag sågade med sticksåg i metall

Permalänk
Medlem

jäkla snyggt

Visa signatur

<3

Permalänk
Medlem

Alltså, jag e lessen men när jag såg bilden på dig äta skorpa tänkte jag bara på hur du höll handen.

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/skorpa.jpg :/

Permalänk
Medlem

hahaha, tänkte inte på att jag satt så:P

Permalänk
Medlem

när jag ser fönstret tänker jag på flashen.
hmm får checka hans avatar

Visa signatur

i7-8700k, 16GB, GTX 1070, Samsung 850 512 GB

Permalänk
Medlem

frasse sluta vara så pervers som du alltid är:P det är faktiskt min gamla skolkamrat du diggar. gå och lek med din mamma istället?

ont måste veta hur tjockt plexi ska du ha?

Permalänk

*host* hälgen = helgen *slut hostat*

Permalänk
Permalänk
Medlem

Tackar, ska limma plexit i hälgen imorn tror ja å så ska ja sätta i ett böått lysrör jag köpte idag

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Liberator
*host* hälgen = helgen *slut hostat*

Särskrivare!

Visa signatur

» Citera mig om du vill ha ett svar.

Permalänk
Medlem

Skabbigt men sött

Visa signatur
Permalänk
Medlem

haha, är väll inte de vackraste... håller på å bygger om de nu å kör me ett gammal grått hyndai chassi utan front. men bygget har som vanligt avstannat i brist på tid. men nån gång ska de bli klart, och då kmr de bilder

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Liberator
*host* hälgen = helgen *slut hostat*

correction

<host> hälgen == helgen </host>

Visa signatur

ubuntu 16.04

Permalänk
Medlem

Vad heter dina lysrör? märke? nån specifik röd?

Visa signatur

P4 3.0 -|- 1024 400 mhz -|- 120, 120 och 250 ext -|- 9600 pro 256 -|- lian li pc65 -|- lite blandat kylning