Sp2 ät totalfuckat! :S

Permalänk
Medlem

Sp2 ät totalfuckat! :S

Bara sådär så har sp2 börjat kludda på min dator, när man ska instalera det så kommer denna rutjäveln upp efter att den lilla rutan där det strår att filer extraheras kört klart: http://img211.imageshack.us/img211/38/bahcd8.jpg

Detta är grymt störande, inte för att jag är någon fanatiker till sp2 utan för att en del program kräver att det är instalerat :S tex drivrutinerna för överföring osv till min nya sony ericsson m600

btw jag har testat att instalera om xp ett antal ggr..
HJÄLP!

Permalänk
Medlem

Hmm du har alltså testat Microsofts lösning som finns här: http://support.microsoft.com/kb/327101/sv och det fungerade inte?

Hmm alltså det är ju stor risk att det inte fungerar att uppdatera när du kluddat ner det med allt detdär som är i ditt screenshot, men antar att du har försökt installera SP2 innan du installerat alla skitcostumizasion saker, alltså testat att installera SP2 det första du gör direkt efter du installerat om windows?

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem

och varför slipstremar du inte in sp2 istället för att lägga in den senare?

Permalänk
Medlem

x-per: Japp jag har testat att instalera sp2 direkt efter windows installation, flera gånger, det enda jag har gjort är att patcha en där windows filen (uxtheme.dll?) med neowon multipatcher.
edit: fasst det är ju vad jag gjort NU, jag har testat (såklart) att instalera det DIREKT efter windows installation.. så ingen missförstår mig. Och ja jag har testat det på supporten, men funkade e j =/

Lenco: jag fårstod ingenting av det du just sa. slipstreamar? vad är det för nått?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yoda^FFS
jag fårstod ingenting av det du just sa. slipstreamar? vad är det för nått?

Lägg ner några minuters sökning på just termen (slipstream) så hittar du länk/tips/ledsagning/hur man går tillväga.

Visa signatur

6 X Apple MacBook Pro 16" M3 Max chip M3 Max / 16.2" / 3456 x 2234 / 1 TB / 16-kärnor / 48 GB / Apple M3 Max 40-core / Silver / Space black

Permalänk
Medlem

ooh! Nu känner jag mig dum klart att jag borde gjort det innan jag frågat! Nu vet jaf det till nästa gång iaf tack!