Permalänk

mediaspelare

tja!

Satt och funderade lite på att köpa en mediaspelare till tv:n. Vill på ett lätt sätt kunna se och höra mina ljud och film-filer på tv:n. Är det ett bra och enkelt alternativ med en mediaspelare? Eller finns det något enklare/smartare? Vill ha en utan hårddisk, som bara tar informationen på datorn o visar den på tv:n. trådlöst såklart

Någon som har en mediaspelare av något slag? som kanske vill utvärdera den lite? Kollade på Dustin och fastnade för denna :

ttp://www.dustin.se/DacsaPortal/?ProdID=5010087156

kan det va nått? kan man kombinera den me ett tv-kort i datorn, och på så sätt kunna kolla på tv genom mediaspelaren också?

tack för mig.

Visa signatur

P4 2,6ghz MSI 845PE Max GeForce FX 5600 ULTRA - AGP, 128MB DDR,TV-Out, 512Mb ram 120Gb Hd. HEARTAND

Permalänk

Tycker du ska satsa på en tvix 5000U:

http://www.dustin.se/DacsaPortal/?ProdID=5010087156

Har själv en likadan och är väldigt nöjd med den. Den är dessvärre ett par snäpp dyrare men det tror jag det är värt.

Permalänk
Hedersmedlem

Re: mediaspelare

Citat:

Ursprungligen inskrivet av lilllundgren

kan det va nått? kan man kombinera den me ett tv-kort i datorn, och på så sätt kunna kolla på tv genom mediaspelaren också?

tack för mig.

Varför i hela friden streama TV från datorn om du redan sitter framför TVn? Bara jag som tycker det är att gå över ån efter vatten?

OnT: En polare har föregångaren till den du länkar till och han är helnöjd sen han hittade ett mediaserverprogram som är många gånger bättre än det som följer med.

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk

vsjostrand

Hörde att dvdspelaren låter väldigt mycket, och att det är svårt att spola i vissa filmformat? Nått du stött på?

Visa signatur

P4 2,6ghz MSI 845PE Max GeForce FX 5600 ULTRA - AGP, 128MB DDR,TV-Out, 512Mb ram 120Gb Hd. HEARTAND

Permalänk
Medlem

xbox/xbox360? PS3 när det kommer lär ju vara en höjdare

Visa signatur

Random Stuff - Podcasten om allt och lite till! Nytt avsnitt varje torsdag.
http://randomstuff.delino.se/