Kan inte validera windows.

Permalänk
Avstängd

Kan inte validera windows.

Köpte mitt 1900 XT för att spela SPEL. När jag instalerar drivrutinerna upptäcker jag att det buggade lite så jag tänkte att en omforaterning kanske inte skulle skada.

När jag nu har instalerat windos igen och ska validera så säger den att jag redan har validerat för många gånger med samma nyckel och måste köpa ett nytt exemplar.

Med tanke på att jag inte har reggat windos så kan jag inte ladda ner netframe 2.0 å då kan jag inte instalera ATI drivisarna vilket gör att jag inte kan spela alls.

Vet verkligen inte vad jag ska göra nu... Är bara så jävla förbannad.

Visa signatur

Gigabyte P35-DS3, E4300 @ 3ghz *orginalvolt*, 2Gbyte Corsair Dominator Pc8500, 8800GT, Antec P182, Corsair HX520w.

Permalänk
Medlem

klicka på start,alla program,tillbehör,Systemverktyg
aktivera windows (om du har en köpe skiva)
Jag vet inte hur många gånger jag har fått göra det

Permalänk
Medlem

Står det verkligen att du måste köpa ett nytt exemplar? Har du ringt telefonnumret till microsoft som står att finna i aktiveringsproceduren och bett om en aktiveringsnyckel?

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Avstängd

Har prövat den telefon vertifieringen. Efter att den har crashat 2 gånger så när jag väl lyckas säger den att coden inte kan verifieras.

*bort*
/Mod Airwolf
Läs igenom våra regler. Ta en extra titt på §7

Visa signatur

Gigabyte P35-DS3, E4300 @ 3ghz *orginalvolt*, 2Gbyte Corsair Dominator Pc8500, 8800GT, Antec P182, Corsair HX520w.

Permalänk
Medlem

Vad menar du med att telefonverifieringen har krashat, fick du inte någon aktiveringskod (försök igen lite senare kanske) eller kunde du inte använda den (detta alternativ vore konstigt)?

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Medlem

Efter det så skall du komma till en operatör (kommer inte ihåg om man skall trycka på någon tangent) stanna kvar i luren

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av heande
Vad menar du med att telefonverifieringen har krashat, fick du inte någon aktiveringskod (försök igen lite senare kanske) eller kunde du inte använda den (detta alternativ vore konstigt)?

De första gångerna jag skulle köra telefon saken sa rösten "fel inträffat" å så började det om.

När jag lyckades göra klart hela så sa rösten att det var fel cod..

*bort*
/Mod Airwolf
Läs igenom våra regler. Ta en extra titt på §7

Visa signatur

Gigabyte P35-DS3, E4300 @ 3ghz *orginalvolt*, 2Gbyte Corsair Dominator Pc8500, 8800GT, Antec P182, Corsair HX520w.

Permalänk

Behövde installera om Windows på en av jobbets laptopar. Laglig Windows, men skiten vägrade aktivera sig.

Fick ringa Microsoft och de gav en en kod för att aktivera skiten.

Det är väl det priset man betalar om man vill vara laglig: man behandlas som kriminell...

Permalänk
Hedersmedlem

*2 inlägg från miclad redigerade*
Läs igenom våra regler, särskilt §7.

Ring microsofts telefonsupport så löser det sig.