Permalänk

Bärbar ASUS!

Nu har jag bestämt mig för att köpa en ny dator. Har hittat en som verkar stämma in på allt jag söker men det finns två frågetecken. Under infot om datorn verkar det stå att man kan surfa trådlöst på den men jag är inte helt säker på att jag har förstått det rätt. Vidare undrar jag om datorns TV-ut fungerar på min tv som är en vanlig Thomson 28:a tummare. Tv-n verkar ha alla ingångar som krävs vid en anslutning med en dator. Det som har gjort mig är osäker är att jag har pratat med en dataförsäljare kring en annan dator och den datorn hade ett tv-uttag men som endast var till för de som hade en LCD-skärm.

Skulle någon vänlig själ kunna gå in på denna länk & kika på infot om datorn & se ifall jag har förstått allting rätt?

http://www.microhard.se/product.asp?id=1417

Hoppas ni kan hjälpa mig!

Visa signatur

PimpGizmo

Permalänk
Medlem

den där datorn har trådlöst nätverkskort, och den har tv-out (S-Video ) så den ska gå att koppla till din tv, det finns kompletta kabelsatser att köpa och koppla in datorn till scart uttaget på din tv

Visa signatur

patrik

Permalänk

Okej, tack så mycket för hjälpen! Härligt att veta att jag kan nu beställa datorn

Visa signatur

PimpGizmo