Permalänk

styla chassit

tjena ja har köpte en ny dator i lördas å ja tänkte kolla va de finns för möjligheter om styling. ja tänkte skaffa lite chassi fläktar till å börja med.

har ni några förslag med bra chassi styling osv så får ni gärna komma med tipps.

chassi fläktar bra märke kanske neon få se hur de blir

hade bra mvh krille.

Visa signatur

christian

Permalänk

alla "neon" fläktar och rör som oftast består av lysdioder eller ccfl rör

all fläktar med lysdioder osv i sig brukar låta lite mer än heltvanliga.. man köper och hoppas på att man inte har ett vindkraftvärk i burken så att säga..

titta runt lite på gtek webhallen komplett och lokalahandlare..

de kopplar sedan in din afläktar i lediga uttag

ta dig gärna en titt i mitt projekt ( sign )

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

en bra ide om du ska ha led fläktar (är oftast inte speciellt tysta ) är att samtidigt införskaffa en fläkt kontroll typ en sån här
http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=303859
finns både billigare och dyrare alternativ

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk

oki ja vet inte om ja ska bora hål i chassit de kanske blir fullt men ja ska kolla runt lite å se va ja hittar. ja har sett snygga fläktar kanske de blir blåa elle röda elle lite av varje.

ge mig mera tips om snygga fläktar osv. m

mvh krille.

Visa signatur

christian

Permalänk
Medlem

Det blir snyggast med en färg.

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TredoX
Det blir snyggast med en färg.

Det beror helt på vilka färger det är på dem. Mitt chassi blev bra hade blå/gröna

Visa signatur

DATORKIT SÄLJES TILL ETT KANONPRIS! /PM