Permalänk
Medlem

LimeWire

Tjena.

Jag har ett problem med LimeWire.

Jag kommer upp i endast 10 värdar som max. Har kollat alla inställingar men jag ser inget som är fel.
Har 8 mbit BBB.
Vad beror detta på?

Vill gärna ha ett svar på detta, tack på förhand!

Visa signatur

expaN!

Permalänk
Medlem

Hahah, har samma problem:D jag tror att det är som nån slags maxgräns faktiskt:P för när ja har tio hosts så brukar det oftast gå det snabbaste för mej runt 190kb/s:P hur mkt får du ner när du har tio?

Undrar om den här tråden får finnas?, tveksamt

Visa signatur

Aspire D250, YES!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tobben2
Hahah, har samma problem:D jag tror att det är som nån slags maxgräns faktiskt:P för när ja har tio hosts så brukar det oftast gå det snabbaste för mej runt 190kb/s:P hur mkt får du ner när du har tio?

Undrar om den här tråden får finnas?, tveksamt

klart den får finnas. sålänge ni bara tankar freeware och semesterbilder/filmer och egengjord musik,och endast diskuterar det och inget annat! vi vet ju alla vad svea rikes lag säger numer om andra tankningar.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jycken
klart den får finnas. sålänge ni bara tankar freeware och semesterbilder/filmer och egengjord musik,och endast diskuterar det och inget annat! vi vet ju alla vad svea rikes lag säger numer om andra tankningar.

Hahah ok:D bra det, jag har "glömt" läsa igenom reglerna nämnligen..

Japp kollat inställningarna har jag säkert gjort mer än hundra ggr, men utan att hitta något:/ fast nuförtiden använder jag inte Limewire så mkt ändå:P

Visa signatur

Aspire D250, YES!

Permalänk
Medlem

Har för mig att XP har en standardgräns på att inte ansluta till fler än tio platser på en gång... Fast det verkar konstigt att LimeWire inte skulle "lura" XP isf...

Visa signatur

Gosh!

Permalänk

men om man kommer upp i sin maxhastighet ändå så varför klagar ni?..

Visa signatur

TRöTT På iNGET TRöTT På ALLT

Permalänk
Medlem

jag kommer inte upp i maxhastiget smarto tack för alla svar iaf

Visa signatur

expaN!