Permalänk

köpa runt pmma rör?

som topic var kan man få tag på en stav/rör som är gjort i plexi/pmma/acryl eller liknande produkt?

diamten kan vara alltifrån 1cm till 3-4cm längden spelar inte så stor roll men 10-100cm kan nog var bra

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Hm, minns inte addressen nu men den har länkats rätt ofta, framförallt av Elitemodd
Elfa har/hade också dom sånt förr..

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk

Ja akriform har(men dom hat tydligen börjat med att inte ta order under 500:-:( )Men du har även http://www.slojd-detaljer.se Sök på akryl eller rundstång:)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Får man fråga vad du ska ha rören till?;)

Visa signatur

Elektriker och musiker =)

Permalänk
Medlem

Just det!
Akriform och Slöjd Detaljer var det jag menade

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk

till en modd?

dock så 1cm var lite klent kanske av det jag hittade på de länkarna 70kr var la rätt okey så att säga men får leta vidare efter något mer som faller i smaken:P

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

att det var en modd du ska ha den till vet vi ju alla, du är ju lite sån. missbrukar dina moddkunskaper.

vi har sånt i träslöjden tror jag, om du inte hittar de nån annan stans kan du ju skicka ett pm, så letar jag reda på läraren o frågar var man köper in det.

Visa signatur

TRöTT På iNGET TRöTT På ALLT

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
till en modd?

dock så 1cm var lite klent kanske av det jag hittade på de länkarna 70kr var la rätt okey så att säga men får leta vidare efter något mer som faller i smaken:P

Du kan ju köpa rundstav med upp till 10cm tjocklek på Akriform...

Gå in på Standardprodukter -> Halvfabrikat och tillbehör. På sidan 2 har du rundstänger.

Visa signatur

i7 930 @ 3.8 | P6X58D-E | 6GB Corsair XMS3 | 2x R9280X | Intel SSD|
Dell UltraSharp 2707WFP | Logitech Z5500 | Logitech Illuminated | MIONIX Saiph 1800 |

Permalänk
Medlem

Jädrar va 10cm stängerna kostade =/
Kommer bli kul att se vad du kommer göra

Förlåt om jag lånar tråden lite, men vad är det för skillnad mellan
XT/GS/PC ?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av )ExecutoR(
Du kan ju köpa rundstav med upp till 10cm tjocklek på Akriform...

Gå in på Standardprodukter -> Halvfabrikat och tillbehör. På sidan 2 har du rundstänger.

jiddrans var blind man kan vara då

FjäskarN

du är ju lite sån. missbrukar dina moddkunskaper.

va då lite sånn?

Det får kanske bli någon meter av denna

Plexiglas - Rundstänger

12 88:- offereras

frågan är om jag ska leta efter klart eller frostat.. dock någon som vid ett senare tillfälle skulle vara köpglad i att köpa resterande bitar?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Proffsmoddare

XT = Extruderat
GS = Gjutet
PC = Vet inte riktigt, men jag tror det är en annan sorts plast helt enkelt.

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989