Permalänk
Medlem

Vilket MMORPG spel?

Hej!

Jag har fått ett litet sug av att börja spela ett MMORPG, helst ett gratis.

Vet att det finns massa trådar om "Hjälp mig välja ett MMORPG spel!" men vilket är det bästa i nuläget?

Permalänk
Medlem

EVE Online är rätt bra, annars finns det WoW ifall du inte spelat det..

Permalänk

Wurm Online är gratis om du inte vill ha allt godis

www.wurmonline.com

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Hedersmedlem

Bäst vet jag inte, men jag har nyligen fastnat för Vanguard. Rekommenderas!

Visa signatur

Estne volumen in toga, an solum tibi libet me videre?
(Är det där en pergamentrulle i din toga, eller är du bara glad att se mig?)

Permalänk
Medlem

Om du tvunget vill ha Gratis så finns det vad jag vet inte något bättre än Guildwars.

Annars rekomenderas Vanguard som sagt:)

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Entropia Universe

Visa signatur

Torsdag hela veckan =D

Permalänk
Avstängd

hehe MapleStory XD

www.mapleglobal.com

men det är mest gulligt XD
dock en riktig tidsfördrivare när man fastnar i det.. (väldigt gratis till skillnad för wow

Visa signatur

/RainesXenox\ [eac]MasterZerg(P_1)
Amd x2 6000+ | scyte katana 2 | Gigabyte GA-M57SLI-S4 | TwinX DDR2 PC6400 CL4 4x1GB | xfx geforce 8800 gts 640mb | Logitech G11 | Razer Copperhead | spinpoint 320gb 16mb | antec nine hundred | syncmaster 226bw 22" | Apevia ATX-AS520W

Permalänk
Medlem

FLYFF!!!
flyff.gpotato.com

Permalänk
Medlem

Du kan ju kolla om Afterworld släpper in Alpha testare, likt Entropia Universe fast grattis (än så länge).

http://www.simsarchive.jumbahost.com/freegames3.php … här borde du kunna hitta något kull,

Permalänk
Medlem

Säger nog oxå Guild Wars om det ska vara gratis. Riktigt snyggt är det också, betydligt snyggare än WoW tex, och inte alls datorkrävande. Dock tycker jag inte man kan kalla det "riktigt" mmorpg eftersom det bara är städerna man stöter på annat folk. Smaksak kanske...

Permalänk
Medlem

WoW > Guildwars

Guildwars känns mer som "multiplayer" spel och inte MMORPG

Permalänk
Medlem

Maplestory
Se bara upp för hackers om du någon gång skulle ha orken att spela det

Visa signatur

There is no theory of evolution. There's just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.

Permalänk
Medlem

FLYFF!

Visa signatur

Sugen på nått spännande?

Permalänk

Last Chaos
http://lastchaos.aeriagames.com/front_page

Gratis att ladda ner och spela.

Visa signatur

The enemy of my enemy is still my enemy.

Permalänk
Medlem

Är det värt att spela?

GUILD WARS FACTIONS, NIGHT FALL!! ALLA GUILD WARS ÄGER ALLA MMORPG OCH FPS.

Visa signatur

Sugen på nått spännande?

Permalänk
Medlem

Rekomenderas:
The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar
Dock går gratis beta testen ut om två veckor, men du hinner lätt få en uppfattning om hur spelet är tills dess.
Om du gillar det och beställer det före den 24 April så får du möjlighet att teckna ett 'livstids' avtal så slipper du betala månads avgift för att spela det.

Visa signatur

••••    ¨˜”°ºXTROº°”˜¨ •••• •••• Letar du efter något? •••• ••••  The Little Ninja  ••••
•••• C64 0.98MHz/64K •••• ••••   Prova det ultimata!   •••• •••• Komplett Cracktro ••••
••••  -Tack för såsen..  •••• ••••     GO `GOOGLE´ NOW   •••• ••••    250bytes Intro   ••••

Permalänk
Medlem

ahha okej ...

Visa signatur

Sugen på nått spännande?