Flyff Online - Gratis MMORPG

Permalänk

Kör någon fortfarande? Har precis laddat ner det nu, står och patchar för fullt

120/1801 patchningar klara

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem

Japp, jag kör... fast det går segare än vanligt. Lv 72 Knight är min main.

Permalänk
Medlem

Jag körde det innan jag började spela WoW. Var riktigt kul ett tag, tills man förstod vad det var man gjorde ^^ Ren grinding jue Döda, döda och återigen döda. Inte så kul.

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wixia
Jag körde det innan jag började spela WoW. Var riktigt kul ett tag, tills man förstod vad det var man gjorde ^^ Ren grinding jue Döda, döda och återigen döda. Inte så kul.

Vad är då WoW om inte grinda grinda grinda?

Permalänk

Så, då var första dagen avklarad, kom halvvägs till level 7

Träffade en snubbe som jag bildade party med, jävlar vad kul vi hade. Fick mig ett nytt trä-svärd och sånt och plockade upp pengar från marken som folk struntat i att ta.

Gillar det här spelet

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Swedish_Phoenix
Så, då var första dagen avklarad, kom halvvägs till level 7

Träffade en snubbe som jag bildade party med, jävlar vad kul vi hade. Fick mig ett nytt trä-svärd och sånt och plockade upp pengar från marken som folk struntat i att ta.

Gillar det här spelet

Men du gillar allt, du gillade tom det där spelet som man egentligen inte ens spelade...

Permalänk

Nåt fel med det?

Lite mer on-topic så pangar jag vidare med mitt wooden sword +1 och letar efter mer svenskar!

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem

Vilken server spelar folket som fortfarande lirar på? Är lite smått sugen att börja i brist på annat =P

Visa signatur

..

Permalänk

Hmm, vet inte, klickar bara på nåt

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem

Jag lirar på Lawolf!:)

Permalänk
Medlem

Var 67 Blade Palla flyff XD

Permalänk
Medlem

Aibat, eller vad den heter lirar jag på. Rekommenderas dock inte, full alldeles för ofta..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kejsarn
Aibat, eller vad den heter lirar jag på. Rekommenderas dock inte, full alldeles för ofta..

Den heter Aibatt, och anledningen till att den ofta är full är att det är den första servern som fanns. Med andra ord har den flest spelare.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zeroqp
Den heter Aibatt, och anledningen till att den ofta är full är att det är den första servern som fanns. Med andra ord har den flest spelare.

Ich vet. Registrerade mig där för ett år sen ungefär..

Permalänk
Medlem

Hej allihopa!
Jag spelar flyff och jag rekommederar alla att börja!

Just nu är jag en lvl 72 jester och spelar på MIA.
Jag hjälper er gärna att komma igång
Mitt IGN: Tiggler

Visa signatur

*->AleX<-*

Permalänk
Medlem

Någon som lirar Glaphan?
Lägg till brallan isf.

YEAH!

Permalänk
Medlem

Om det inte var meningen att vi skulle äta djur, varför skulle dem då vara gjorda av mat?

sant

Visa signatur

Sugen på nått spännande?

Permalänk
Medlem

Jag har lirat Flyff rätt länge nu, håller även på med ett svenskt community för spelet, det är ganska många svenskar som spelar så en svensk fansite är ju alltid bra. Ni kan ta en titt på www.gws-gaming.com sålänge dock bara test.

Permalänk
Medlem

Nice med en svensk Flyff-fansite =)..... jag är nu lvl 90 och ja, allt jag kan säga om flyff är att det äger!

Visa signatur

*->AleX<-*

Permalänk
Medlem

Är det fortfaranade folk som spelar eller?

Visa signatur

Lite GFX, lite CPU, en nypa RAM och ett par gig SSD

Permalänk
Medlem

Jag spelar fortfarande på Mushpoie. Har 6 figurer där.

Sedeko
AkaiNoAi
ArabianHero
Euro
LunaKeeper
RedGlow

Permalänk
Medlem

Hade en level 74 RM, men fassan i stort sätt tvingade mig ge bort mitt acc, pga ja spelade för mkt " / Suger satan, de spelet va SKITKUL, iaf efter 60, men även innan om man kände rätt folk ;D

Visa signatur

[Intel Dual Core E6750 @ 3.6ghz][OCZ Gold 3GB] [PNY Geforce 8800GTX 768mb] [Gigabyte P35-DS4 iP35 4DDR2-DIMM 2PCI 5PCIe SATA Raid Audio GB-LAN Firewire Socket775 ATX ][Corsair HX Series Modular Power Supply 520W][Samsung HD160HJ] [Thermaltake Watercooling System] [Windows Vista Ultimate x64]

Permalänk
Medlem

jag håller på att tanka flyff nu:). ser ut som ett roligt spel. nån som vet en server med mycket svenskar?

Visa signatur

Those aren't nades..they are his testicles. / Roligt Citat från Team Fortress.
PSN: wilcore

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wilcore
jag håller på att tanka flyff nu:). ser ut som ett roligt spel. nån som vet en server med mycket svenskar?

var tankar du ifrån?
http://english.flyff.com/
funkar ej.

Permalänk
Medlem

FlyFF is dead -.-

Nejmen seriöst, alla bra admins har lämnat, alla roliga höglvlare är borta och de 2 senaste patcherna totalt förstörde FlyFF. Det har faktiskt bara gått utåt senaste tiden !

Visa signatur

[Intel Dual Core E6750 @ 3.6ghz][OCZ Gold 3GB] [PNY Geforce 8800GTX 768mb] [Gigabyte P35-DS4 iP35 4DDR2-DIMM 2PCI 5PCIe SATA Raid Audio GB-LAN Firewire Socket775 ATX ][Corsair HX Series Modular Power Supply 520W][Samsung HD160HJ] [Thermaltake Watercooling System] [Windows Vista Ultimate x64]

Permalänk
Medlem

Hejsan. Jag började med flyff lite igår Är Level 15 nu. Finns det några bra hunt ställen för en level 15 ? Vill ha tips på vapen och sånt jag ska använda i den här leveln. Gör ca 160-200 DMG atm.

Permalänk
Medlem

Har lvl 70 Billposter och en blivande Psykeeper som jag började på igår (Lvl 30 nu).

Jag kan powerlevla er och hjälpa er att komma igång! Så spelar ni på glaphan, adda Alroth eller Alrothier:)

Permalänk
Medlem

Min bror sa att när man når lvl 120 kan man gå ner till lvl 60 igen för att "utvecklas" till något bättre, sen när man når 120 igen kan man gå ner till lvl 60 för sista gången för att bli en hero tror jag eller nått för att sedan nå lvl 120 igen för sista gång.

Någon som vet mer om detta ?

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

Håller på att testa massa olika gratis MMORPG och ska testa Flyff nu:P

Visa signatur

1. Core i5 q6600, r280x, 4gb ram ddr3, 22tum benq widescreen.
2.P4 3.2ghz(zalman kylning) ,19" skärm crt hundai med mer.
4.Commodore 128!

Permalänk
Medlem

Flyff

Jag har spelat FlyFF i två omgångar, jag slutade spela eftersom jag tröttnade på det, spelet går bara ut på att grinda mobs hela tiden, de enda questar som finns gör man snabbt. Man behöver inte ens göra dom det räcker med att köpa quest items som finns att köpa hos spel-shoppar. Men det är faktiskt ganska roligt trots allt och det var därför jag började spela igen andra gången, men nu så hade jag tänkt att börja igen (haha) men jag kan inte få det att starta? Jag har en piratkopia på win7 och jag har hört att det itne fungerar i win7 så jag testade att spela i kompatibilitets läge för tex XP och Vista, men detta fungerar inte heller. Så om någon har samma problem och har lyckats hitta en lösning på detta är jag väldigt intresserade av den