Permalänk

Nytt Nätagg..Corsair???

Hej jag ska snart köpa ett nytt nätagg!! Jag ska samtidigt beställa lite annat och då fastnade jag på sidan shg.biz som är j**ligt billiga. Men dock hittar jag inte det nätagget jag har funderat på(Hiper 530 Type-R) Men jag hittade ett även Corsiars modell med modulära kablar. Vilket jag tycker är ett plus. Eller tycker ni jag borde köpa ett annat??? Systemet som ska drivas är ett Asus M2n-e Ultra AM2, 3800+x2 AM2, 7800gtx, 1 gig minne 800mhz, 2 st sata hårddiskar, dvd-brännare, zalman cpu och grafikorts kylare. Tipsa om ni hittar nåt annat bra nätagg från shg.biz också fast det måste ligga under tusenlappen. GLHF!!!!

Permalänk
Geeks
SweClockers

Corsair är vad som gäller helt enkelt. Bra pris också.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk

Bra för jag kan inte så mkt om just nätagg. Men kollade runt lite i forumet och hittade lite recensioner och liknande. Låter riktigt bra!!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av himself10
Bra för jag kan inte så mkt om just nätagg. Men kollade runt lite i forumet och hittade lite recensioner och liknande. Låter riktigt bra!!

Jepp, ett av de bästa aggen du kan köpa just nu (görs av Seasonic). Bättre än Hiper alla dagar i veckan.

Visa signatur

~Pelle~

Permalänk
Medlem

Hade ett Hiper Type-R innan jag bytte till Corsair. Väldigt nöjd med det bytet. Det man märker mest som användare är hur mycket tystare Corsair är. Givet köp.

Visa signatur

[Deepcool Quadstellar Infinity] [AMD 7800X3D] [Gigabyte RTX 3080 Ti VISION OC 12G] [ASUS TUF GAMING X670E-PLUS] [Corsair 32GB DDR5 6000MHz CL30 Vengeance RGB] [Samsung 990 Pro 2TB] [Corsair RM850X V2 White] [Phanteks Glacier One 360D30 White] [LG OLED48C2]

Permalänk
Medlem

Jag köpte precis ett Corsair HX620W. Det finns bilder på min blogg för de som är intresserade av hur det ser ut.

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majke
Hade ett Hiper Type-R innan jag bytte till Corsair. Väldigt nöjd med det bytet. Det man märker mest som användare är hur mycket tystare Corsair är. Givet köp.

Corsair`s nätagg låter ju ingenting. Jag ska också säga att jag är väldigt nöjd med att jag böt upp mig till ett corsair HX 620W modellen. Mitt slitna och gamla chieftec var inte så mycket att hänga i julgranen.

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Medlem

Yepp, Corsair HX serien är suveräna..tysta och stabila..men jag är inte riktigt förtjust i kablarna man får med..de löstagbara är inte i den kvalite jag skulle vilja se på dessa aggen tyvärr..för styva och plastiga och inte sleevade..

http://www.computercare.se/
http://www.multitronic.se/
Har dessa aggen billigt, så slipper du shg.biz .....

Men vill även tipsa om detta agget...undras om Komplett har snurrat till det i priset ? (kolla priset på resten av serien)
http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=323013
Ngt lägre specat och inte med löstagbara kablar iofs..

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?