Permalänk
Medlem

Iaudio u2

Hade tänkt ta och köpa en ny mp3 spelare som har sjysst ljud, bra batteritid och inte kostar allt för mycket. Har kollat runt på väldigt många spelare men när priset är lågt brukar oftast ljudet vara riktigt kasst. Har kollat lite på iaudio u2 nu och den verkar väldigt sjysst. 1000 kronor för 2gb är ett jäkla bra pris.

Nu undrar jag om det är någon här som har den som kan berätta om den fungerar bra osv? Den har ju ingen färgskärm eller sånt annat krafs men det är ingenting jag bryr mig om, bra ljud kommer i första hand. Någon kommer säkert rekomendera u3:an istället men jag vill inte lägga 500 spänn extra på en färgskärm och videofunktion. Tänkte ta och köpa ett par Creative Ep630 samtidigt också eftersom orginallurarna ser förjävla obekväma ut

Så, vad tycker ni om spelaren? Kan ni rekomendera någon annan istället?

Permalänk
Medlem

kan säga lite om den snart, beställde en och den kommer med posten imorrn,
Men jag tror den är ungefär som iAUDIO 5 som jag har haft innan.

Permalänk
Medlem

Ok Tack så mycket. Ser att du har en x5 också. Den verkar väldigt trevlig också, 20 gb kommer man ju ruskigt långt på. Enda saken jag reagerat på är att hörlursutgången går ut på sidan, blir inte det jobbigt om man använder lurar med rak kontakt och man ska ha spelaren i fickan?

Permalänk
Medlem

jo risk att knäckas av, använder därför en L kontakt, på alla min mp3

Permalänk
Medlem

Hur fungerar spelaren? Du kan gärna ta något kort på den om du orkar Svårt att hitta bilder på spelaren som är tagna av vanliga personer istället för bilder från iaudio.

Permalänk

Jag har själv haft en iaudio u2 och det var en underbar spelare! utsökt ljud o skönna menyer. dock hadde ja bara 1 gig

Visa signatur

Spacecorn

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joper
Hur fungerar spelaren? Du kan gärna ta något kort på den om du orkar Svårt att hitta bilder på spelaren som är tagna av vanliga personer istället för bilder från iaudio.

visst, vilken av dem? X5 eller U2?

Permalänk
Medlem

Jag har/hade (spillt diverse flytande på den = död) en U2 och det är en mycket trevlig liten MP3. Bra ljudkvalitet, lagom storlek o.s.v. Menysystemet är jag inget fan av direkt, men i övrigt en mycket trevlig liten sak

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Keng
visst, vilken av dem? X5 eller U2?

U2:an tänkte jag.

Låter som om de flesta är nöjda med spelaren, blir nog till att köpa en

Tack för alla svar.