Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop

Travian.se - Prova det!

Permalänk

glömde skriva at jag tillhör "gallerna"

Visa signatur

i7-920Bloomfield|6GB Corsair XMS3 CL8-8-8-20|XFX GTX260 896MB PhysX Black ed 666mhz|Samsung SSD 840 PRO+ett antal lagringsdiskar |Lian Li PC-A10B midtower Black|Hiper 850wTypeR|Telia fib3r|Win10

Permalänk
Medlem

mm förstog att du var de. Har dock ingen erfarenhet av dom. Men ni har väl bilixtarna (hästarna) Dom är ju sjuka på anfalla men urkassa på försvar

Permalänk
Medlem

Öhm.. kanske lite dum fråga, men hur får man krigare? xD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frixos
Öhm.. kanske lite dum fråga, men hur får man krigare? xD

När du loggar in ser du op vänster sida där det står "Instruktioner"..
Om du trycker där får du information om det mesta.. t.ex. vad du behöver bygga för olika trupper osv.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Oyye
När du loggar in ser du op vänster sida där det står "Instruktioner"..
Om du trycker där får du information om det mesta.. t.ex. vad du behöver bygga för olika trupper osv.

Ah, den har jag missat

Permalänk
Medlem

hehe lätt att missa saker och ting.. man ska inte vara "rädd" för att trycka sig runt lite och kolla på forumet.. det är nog nyckeln till att få en grund i spelet

Permalänk

bara en fråga - vad baseras antal invånare på ?

Visa signatur

i7-920Bloomfield|6GB Corsair XMS3 CL8-8-8-20|XFX GTX260 896MB PhysX Black ed 666mhz|Samsung SSD 840 PRO+ett antal lagringsdiskar |Lian Li PC-A10B midtower Black|Hiper 850wTypeR|Telia fib3r|Win10

Permalänk

När du bygger hus och resursfält så finns en veteikon med nåt rött över vid kraven. Den visar hur många invånare du får när du bygger den

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk

Swedish_Phoenix - aha

Visa signatur

i7-920Bloomfield|6GB Corsair XMS3 CL8-8-8-20|XFX GTX260 896MB PhysX Black ed 666mhz|Samsung SSD 840 PRO+ett antal lagringsdiskar |Lian Li PC-A10B midtower Black|Hiper 850wTypeR|Telia fib3r|Win10

Permalänk
Medlem

Jag har skickat er en alliansförfrågan

Visa signatur

Goatpower.Se | DayofDefeat.Nu | DayofDefeat.Net
HDTV für die ganze familie!

Permalänk
Medlem

Hej. Sitter och spelar Travian sen nån vecka och är fast.

Runtom forumen har jag hittat graphic packs, men de fungerar inte till de svenska servrarna. Nån som har en aning om varför?

Jag skulle vilja använda Caesars Palace, http://forum.travian.com/showthread.php?t=44764

Nån som kan ta sig en titt på hur man kan modifiera filera så den rullar på de svenska servrarna också?

Tyvärr så tillhör jag en annan allians också.

Visa signatur

 Mackintåsh: Intel i7-2600 (3.4 GHz) - Gigabyte Z68MX-UD2H-B3 - Gigabyte Radeon HD6870 - Corsair VengeanceLP (4*4 GB) - Corsair Force Series 3 120 GB - OCZ 500W PSU - Dlink DWA-556 (WLAN) - ST Lab F-261 FireWire PCI-E 1394a Card - Apple G5 Case - Apple Mac OS X

Permalänk

evrstr - verkar snyggt, ser ut som Tribal Wars..
http://www.tribalwars.net/intro.php

Visa signatur

i7-920Bloomfield|6GB Corsair XMS3 CL8-8-8-20|XFX GTX260 896MB PhysX Black ed 666mhz|Samsung SSD 840 PRO+ett antal lagringsdiskar |Lian Li PC-A10B midtower Black|Hiper 850wTypeR|Telia fib3r|Win10

Permalänk
Medlem

Sådär!

Då har man byggt en ambasad, invita mej!

Heter: qetuR

Spelar annars Nukezone, ett mycket bra textbaserat spel.

Visa signatur
Permalänk

Grr, blev raidad 2 ggr idag med bara 40 minuters mellanrum!

Fast han fick inte med sig så många resurser

PS. Vi ligger precis brevid varandra

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem

thesainTT: Okej, var inte precis ett svar som jag sökte efter. Men jag vet att grafiken hämtats från ett Microsoft-spel, dock har jag glömt namnet.

Swedish_Phoenix: Raida honom då? Eller bygg upp ett försvar och kanske 8-10 legionärer hemma som ytterligare försvar. Jag raidar alla mindre/inaktiva/allianslösa byar.

Visa signatur

 Mackintåsh: Intel i7-2600 (3.4 GHz) - Gigabyte Z68MX-UD2H-B3 - Gigabyte Radeon HD6870 - Corsair VengeanceLP (4*4 GB) - Corsair Force Series 3 120 GB - OCZ 500W PSU - Dlink DWA-556 (WLAN) - ST Lab F-261 FireWire PCI-E 1394a Card - Apple G5 Case - Apple Mac OS X

Permalänk

Han tog mina 5 falanxer ju

Bygger fällor nu och rekryterar nya trupper.

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem

Nån som testat?

http://forum.travian.se/viewtopic.php?t=443

Får inte hem user.js-filen...

Visa signatur

 Mackintåsh: Intel i7-2600 (3.4 GHz) - Gigabyte Z68MX-UD2H-B3 - Gigabyte Radeon HD6870 - Corsair VengeanceLP (4*4 GB) - Corsair Force Series 3 120 GB - OCZ 500W PSU - Dlink DWA-556 (WLAN) - ST Lab F-261 FireWire PCI-E 1394a Card - Apple G5 Case - Apple Mac OS X

Permalänk

Happ, då kom han imorse också och slaktade alla utom 4 falanxer. Dödade 6 av (andra till vänster) och fångade 10 av hand 47 gubbar

EDIT: Han har nu attackerat igen, och han kommer göra det senare idag också tror jag

Om nån känner för att hjälpa till så bor han på -99, 49 och staden heter Shiriff.

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem

I MORGON STARTAR EN 3X SPEED SERVER PÅ TRAVIAN.SE, NI KAN REGGA ER NU!!!

Visa signatur

Asus Zenbook UX32VD-R4002V.

Permalänk
Medlem

Done.

Visa signatur

 Mackintåsh: Intel i7-2600 (3.4 GHz) - Gigabyte Z68MX-UD2H-B3 - Gigabyte Radeon HD6870 - Corsair VengeanceLP (4*4 GB) - Corsair Force Series 3 120 GB - OCZ 500W PSU - Dlink DWA-556 (WLAN) - ST Lab F-261 FireWire PCI-E 1394a Card - Apple G5 Case - Apple Mac OS X

Permalänk
Medlem

Är det möjligt att få göra 2 saker samtidigt?
Annars så kommer jag inte kunna göra av mig mina ress xD
Några förslag?

Visa signatur

Cooler Master Cosmos S | Corsair HX 750W | Asus P7P55D Evo | Core i5 750 @ 3.89ghz | Noctua U12P SE | Asus 7970 DCII | 8GB G.skill 2133Mhz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matx
Är det möjligt att få göra 2 saker samtidigt?
Annars så kommer jag inte kunna göra av mig mina ress xD
Några förslag?

ja, du kan till exempel bygga trupper och byggnader samtidigt.. eller forska och bygga byggnader sammtidigt som du bygger trupper

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matx
Är det möjligt att få göra 2 saker samtidigt?
Annars så kommer jag inte kunna göra av mig mina ress xD
Några förslag?

Är du rommare så kan du bygga ett resursfält och en byggnad sammtidigt..

Visa signatur

Asus Zenbook UX32VD-R4002V.

Permalänk

..Nu blir jag anfallen igen av "Wollerhag" + 2 andra "Pelleskiosk" och "Tia meny". Är det nå´n som kan skicka lite hjälp?? Jag förstår inte riktigt vad vår allians går ut på annars?? Jag fick ingen hjälp sist jag bad.
Kan vi inte krigsförklara allians "KK NV"??

heter "th3zainTT" där...

Visa signatur

i7-920Bloomfield|6GB Corsair XMS3 CL8-8-8-20|XFX GTX260 896MB PhysX Black ed 666mhz|Samsung SSD 840 PRO+ett antal lagringsdiskar |Lian Li PC-A10B midtower Black|Hiper 850wTypeR|Telia fib3r|Win10

Permalänk
Medlem

Hello!!

Då verkar det som man ska fastna här också gah!! (inte igen efter ogame) men iaf ska bara bygga ambassaden sen så kommer min fina lilla ansökan.

Mvh Killer.X

Permalänk
Medlem

Ett roligt online spel är Travian, lite segt i början men när man kommit igång så går det inte att slita sig. Dom har precis startat en ny server så skynda er att regga er. Lägger upp en länk.. http://www.travian.se/?uc=se1_39068

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av frolic
Jag var med i SE, d.v.s listettan.. Men hände något

Nej det var du inte?

Visa signatur

Jag är en vampyr, jag suger och spyr, låt mig komma in, jag vill bli din

Permalänk
Medlem

Har precis börjat spela på speed 3 servern. är det någon som är intresserad av en allians?

Permalänk
Medlem

hehe har spelat lääänge nu i speed serven e en av dom bästa där wooho

Permalänk
Medlem

Jag reggade mig precis på Speed servern, tænkte bara læra mig lite innan de startar om servern, som det ska gøra (om jag førstått det rætt) i slutet av månaden. Någon som ska spela dær nær den væl startas om och ær det någon som ær intresserad av en allians?