Halebop släpper msn klient till mobil.

Permalänk
Medlem

Halebop släpper msn klient till mobil.

Hej nu har halebop släppt en klient till msn i mobilen.Dock funkar den än till bara 3 mobiler än.K750i,K610i och W810i.

Lite dåligt gjort att man inte ens kan ladda ner det till k800:an .

Läs mer på http://www.halebop.com/flash/hb_msn.html?2&sl=link_messenger

Mch/Dan

Visa signatur

Pentium 4 3.2Ghz ht,1024mb ram,Ati Radeon X850xt.2x250Wd Caviar,mm

Permalänk
Medlem

skrev en fråga till kundtjänst och dem sa att de ska släppa en ny mobil med stöd för klienten varje månad... ganska sega med andra ord.
Och sen är de ju så att k750i klienten fungerar garanterat ihop med k800 så vad är problemet liksom

Visa signatur

Intel i7 11700K - Corsair Vengeance PRO RGB 32GB - Aorus Z590 Pro AX - Asus RTX 3060 OC - Samsung 980 PRO - Lian Li O11 Dynamic Evo - MSI G273Q - Asus ROG PG278Q - Corsair RM850X - Corsair iCUE H150i ELITE LCD

Permalänk
Medlem

Ja men fixar du fram klienten som jad/jar fil så är jag nöjd.Kan inte ladda hem den ifrån min mobil.står bara att mobilen inte stöds.

Visa signatur

Pentium 4 3.2Ghz ht,1024mb ram,Ati Radeon X850xt.2x250Wd Caviar,mm

Permalänk

Tack så hemskt mycket för länken!

Visa signatur

-: Crestron :-

Permalänk
Medlem

krillepille,Kan du ladda upp jad/Jar filen senare?

Skulle va kul och få in det på k800:an oxå.:)

Visa signatur

Pentium 4 3.2Ghz ht,1024mb ram,Ati Radeon X850xt.2x250Wd Caviar,mm

Permalänk
Medlem

ja jag menar de.. om någon bara laddar upp filen så är allt löst
kommer ju liksom funka ändå

Visa signatur

Intel i7 11700K - Corsair Vengeance PRO RGB 32GB - Aorus Z590 Pro AX - Asus RTX 3060 OC - Samsung 980 PRO - Lian Li O11 Dynamic Evo - MSI G273Q - Asus ROG PG278Q - Corsair RM850X - Corsair iCUE H150i ELITE LCD

Permalänk
Medlem

msnclienter till mobiltelefoner har väl funnits aslänge? oberoende av operatör menar jag?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toke
msnclienter till mobiltelefoner har väl funnits aslänge? oberoende av operatör menar jag?

Jo det är mycket riktigt, men denna klienten är msn:s egen och datatrafiken är gratis genom den klienten, just därför!

Och nu är de så att halebop bara lagt stöd för 3 modeller, men i själva verket så kommer klienten att fungera med andra sony ericsson modeller.

Så att om någon har fått ner klienten kan ladda upp JAR/JAD filen och delge länken, hade varit kanon!

Visa signatur

Intel i7 11700K - Corsair Vengeance PRO RGB 32GB - Aorus Z590 Pro AX - Asus RTX 3060 OC - Samsung 980 PRO - Lian Li O11 Dynamic Evo - MSI G273Q - Asus ROG PG278Q - Corsair RM850X - Corsair iCUE H150i ELITE LCD

Permalänk
Medlem

Funkar inte att ladda ner för mig med min k750 och jag har halebop. Står komunikationsfel när jag väljer länken som man får i medelandet.

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk
Medlem

Ni kan testa den variant som man kan ladda hem till series 60 3rd edition via Nokias hongkong-sida, det hjälper ju kanske inte er som inte har series 60 3rd, men för er som har det är det en riktig höjdare: http://www.nokia.com.hk/nokia/0,,98972,00.html#

Kör den på min N95:a nu och den är klockren!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dixipixi
Jo det är mycket riktigt, men denna klienten är msn:s egen och datatrafiken är gratis genom den klienten, just därför!

Och nu är de så att halebop bara lagt stöd för 3 modeller, men i själva verket så kommer klienten att fungera med andra sony ericsson modeller.

Så att om någon har fått ner klienten kan ladda upp JAR/JAD filen och delge länken, hade varit kanon!

TJänsten är ju inte gratis? 9 kronor om dagen har halebop som maxtaxa tydligen för datatrafik? Det innebär nu om jag inte tolkar det helt fel att du lika gärna kan dra ner vilken klient som helst och bara kör tills den 1/10 med tanke på att du just nu får betala taxan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toke
TJänsten är ju inte gratis?

Jo fram tills september eller nåt sånt, sen kostar det 39kr/månad och i de priset ingår datatrafiken

Visa signatur

Intel i7 11700K - Corsair Vengeance PRO RGB 32GB - Aorus Z590 Pro AX - Asus RTX 3060 OC - Samsung 980 PRO - Lian Li O11 Dynamic Evo - MSI G273Q - Asus ROG PG278Q - Corsair RM850X - Corsair iCUE H150i ELITE LCD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dixipixi
Jo fram tills september eller nåt sånt, sen kostar det 39kr/månad och i de priset ingår datatrafiken

Nae du får betala datatrafiken står det ju som ligger på max 9 spänn per dag? ahaja vanligt surfande ingick inte i kostnaden men fortfarande så får du pröjsa som max 9 spänn per dag

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toke
Nae du får betala datatrafiken står det ju som ligger på max 9 spänn per dag? ahaja vanligt surfande ingick inte i kostnaden men fortfarande så får du pröjsa som max 9 spänn per dag

ja men när du sen betalar 39 kr / månad så ingår datatrafiken i det priset.
Står så inder frågor och svar på länken överst och sen under fliken priser, den kursiva texten

Visa signatur

Intel i7 11700K - Corsair Vengeance PRO RGB 32GB - Aorus Z590 Pro AX - Asus RTX 3060 OC - Samsung 980 PRO - Lian Li O11 Dynamic Evo - MSI G273Q - Asus ROG PG278Q - Corsair RM850X - Corsair iCUE H150i ELITE LCD

Permalänk
Medlem

Har inte läst allt så noga men man behöver alltså ett halebop kontantkort? eller går det att använda tjänsten genom att tanka ner .jar-filen och ha kvar sitt comviq abb?

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sebbeharry
Har inte läst allt så noga men man behöver alltså ett halebop kontantkort? eller går det att använda tjänsten genom att tanka ner .jar-filen och ha kvar sitt comviq abb?

nej det är tyvärr bara för halebops kunder

Visa signatur

Intel i7 11700K - Corsair Vengeance PRO RGB 32GB - Aorus Z590 Pro AX - Asus RTX 3060 OC - Samsung 980 PRO - Lian Li O11 Dynamic Evo - MSI G273Q - Asus ROG PG278Q - Corsair RM850X - Corsair iCUE H150i ELITE LCD

Permalänk
Medlem

Skulle någon kunna lägga upp .jar filen. Går inte att ladda ner med länken som man får i sms:et

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DonJolle
Skulle någon kunna lägga upp .jar filen. Går inte att ladda ner med länken som man får i sms:et

verkar vara så för alla, även dom med k750i får error när dom försöker ladda ner klienten.

Permalänk
Medlem

den där koreanska varianten har slutat funka för mig nu.. står att den inte går att använda utanför asien eller nå sånt.

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Halebop Kontant har jag, men givetvis säger deras tjänst ifrån när jag försöker ladda ner klienten... Jag har en SE K800i, och applikationen "har inte stöd" för min telefon. Det tvivlar jag emellertid starkt på, då det - som redan nämnts - är en Java-applikation som bör passa även till andra telefoner med Java-stöd. Den bör absolut gå att använda till min SE K800i. Därav är även jag intresserad av en eventuell .jar/.jad-fil också.

Visa signatur

» NAS/HTPC: Intel X3210 @ [4x]3.2GHz | Gigabyte GA-P35-DQ6 | 2 GB Corsair Dominator @ 1100 MHz | GeForce GT 430 | 2TB (raid 1)
» Asus Transformer Pad
» HTC One X

Permalänk
Medlem

Går fortfarande inte att ladda ner för mig med en k750, är det nån som har lyckats över huvud taget?

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk

Vilket värdelöst erbjudande! 39 kr/månad, hur mycket måste man inte chatta för att komma upp i sådana datakostnader..

Visa signatur

-det finns ingen ödets och himmelens lag, det finns ingen slumpens cynism, människor lider vareviga dag, de lider av kapitalism
-Vilken otursmango, den låg som oskyldig, så tog hon fram flera

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dan_89
Hej nu har halebop släppt en klient till msn i mobilen.Dock funkar den än till bara 3 mobiler än.K750i,K610i och W810i.

Lite dåligt gjort att man inte ens kan ladda ner det till k800:an .

Läs mer på http://www.halebop.com/flash/hb_msn.html?2&sl=link_messenger

Mch/Dan

tur att man har en w810

Visa signatur

[GAMER 6.0] CHASSI Vit Fractal Design Define R6 USB-C MODERKORT ASUS Rog Strix Z390-F Gaming CPU Intel Core i9-9900K 3,6GHz RAM Corsair Vengeance LPX 2666MHz 32 GB SSD M.2 Samsung 970 EVO 1 TB GRAFIK ASUS GeForce GTX 1070 PSU EVGA Supernova G3 750W OS Windows 10 x64 MUS Roccat Kiro TGB Logitech G910 LJUD Logitech Z906 SKÄRM 24-tum BenQ G2420HDBL och 2 st 24-tum BenQ GL2450. STOL AKRACING ProX Gamingstol Svart/Vit [HEMSIDA] Tcip.se