Permalänk

Wurm Online - Restart

Ungefär en vecka sedan krashade homeservern och vägrade komma upp igen. 2 hårddiskar hade smält och senaste off-site backupen var från januari.

Dom bestämde sig för att det var lika bra att göra en reset eftersom vissa hade fått mer skill pga exploits som nu är fixade.

Så nu finns chansen att komma ikapp "eliten" eftersom alla kommer starta som noobs igen. Utmärk för både gamla veteraner och nybörjare

Spelet öppnar igen den 5:e maj runt 12-16:00.

http://www.wurmonline.com

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Avstängd

Skaffa premium, rekommenderas, kom över till wild, där allt PvP och roligt händer, leta sedan upp Swedishtiger och anslut dig med med honom,och så ska vi härska över wild...

.. och spöa skiten ur swedishphoenix och hans rövargäng

Permalänk
Medlem

Kanske man ska köpa premium nu och början igen ?

Permalänk

Ja, snälla gör det

Vi ska spela som BlackLighters på wild

www.orjans.se/alex/wurm

Regga dig där på vårat forum

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem

Försök inte bli kompis med mig, då händer det saker.

Permalänk
Avstängd

Nåra av er kan joina Phoenix om ni så vill, men minst hälften borde joina mig, så blir det KRIG PÅ WILD!

Permalänk
Medlem

Phoenix rules

I be there

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Avstängd

Joinar visst WL, så man får ännu en anledning att raida NL

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av yeahman
Joinar visst WL, så man får ännu en anledning att raida NL

Ska raida dig.

Permalänk
Medlem

Jag kommer tillbaka, wildserver hela vägen! Ska bli intressant att se vad som händer nu när så många tycks dra till wild när de resettar.

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Ska raida dig.

Hehe, ja jag tro inte lillkisen vet vad han ger sig in på. Glöm inte snuttefilten lillkisen.

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Willhelm
Jag kommer tillbaka, wildserver hela vägen! Ska bli intressant att se vad som händer nu när så många tycks dra till wild när de resettar.

BL ftw?

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robfox
Hehe, ja jag tro inte lillkisen vet vad han ger sig in på. Glöm inte snuttefilten lillkisen.

Jag är inte cuiso.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Jag är inte cuiso.

jag menar yeahman aka swedishtiger

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robfox
jag menar yeahman aka swedishtiger

Sorry, läste fel. Är lite trött idag, första gången jag går upp kl 7 på en månad...

Permalänk
Avstängd

Säger bara... akta er, underskatta mig inte.

Permalänk

Vi får väl se

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Swedish_Phoenix
BL ftw?

"Take note that we are the horde of the summoned, if you are not with us you are against us"

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk

Då får du allt joina oss annars blir jag lite besviken. Men bra att vi är på samma sida iaf

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av yeahman
Säger bara... akta er, underskatta mig inte.

Hehe om du ska bygga en by själv så känns du inte som nå´t stort hot

Kommer personligen att döda dig så fort jag ser dig...

M.v.h Mazarinkid

Permalänk
Medlem

Nu är det inte många timmar kvar! Cirka 15 för att vara exaktare, syns ingame imorgon eftermiddag

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk

Det gör vi

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem

Kommer säkert sova till kl 17.

Permalänk
Medlem

2 timmar kvar!

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Sötast

Nä men 40minuter kvar nu
Om det inte blir utökad downtime dvs.

Jag hade just börjat komma igång lite smått igen när skitet gick åt helvete

Permalänk

Surt att dom la till 2 timmar. Ifall han inte jagade en bug som inte fanns i en timme så skulle dom klarat det, sen la dom på ÄNNU en? Vad gjorde Rolf den här gången egentligen? >.<

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem

Eh, nu är det sagt Torsdag?
wtf :<

Permalänk

Mjo, gick åt helvete. Jag hann logga in i 1h och 40 min. Sitta och vänta i 7h och 40 min för det. Nej tack, inte igen.

Kommer väl in runt nästa måndag, då borde det vara klart

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Sötast

Tänk om någon annan hade kunnat göra en klon i en riktig motor :/

Permalänk
Avstängd

Fan, ja dissar egen by, ja får la luffa omkring i wurm, leka robinson cruse på nån ö eller vettefan joina nåt..