Rabattkuponger hos dell.se

Permalänk
Medlem

Rabattkuponger hos dell.se

Hej

Någon som vet om man kan hitta rabattkuponger någonstans som funkar på dell.se? Alltså som här t.ex http://www.notebookforums.com/showthread.php?t=95521 men inga av dom jag testat funkar på dell.se

Visa signatur

DFI LP UT NF4 Ultra-D // Opteron 144 CABYE 0536 // TT Big Typhoon // 2*512 Twinmos SP BH-5 // Abit RX700 Pro 128-PCIE (AC ATI Silencer 1 rev 2) // Seagate 200 gb SATA // Nec 3520 // Antec Sonata // OCZ Modstream 450W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av famok
Dessa kuponger fungerar ej i Sverige ännu..

Så det finns inga kuponger alls som funkar i sverige?

Visa signatur

DFI LP UT NF4 Ultra-D // Opteron 144 CABYE 0536 // TT Big Typhoon // 2*512 Twinmos SP BH-5 // Abit RX700 Pro 128-PCIE (AC ATI Silencer 1 rev 2) // Seagate 200 gb SATA // Nec 3520 // Antec Sonata // OCZ Modstream 450W

Permalänk
Avstängd

Inte ens priserna dom visar i tv finns, alltid 2000-3000kr plus i slutet.

Så det blev en HP istället, och dom har AMD

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

njae.. du får ta bort 3års garanti så blir det tevepriserna..

Permalänk

märkesdator...*ryser*

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zax31415926
märkesdator...*ryser*

Försvarar mig med att det givetvis är en bärbar jag letar efter.

Visa signatur

DFI LP UT NF4 Ultra-D // Opteron 144 CABYE 0536 // TT Big Typhoon // 2*512 Twinmos SP BH-5 // Abit RX700 Pro 128-PCIE (AC ATI Silencer 1 rev 2) // Seagate 200 gb SATA // Nec 3520 // Antec Sonata // OCZ Modstream 450W

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Guru
njae.. du får ta bort 3års garanti så blir det tevepriserna..

Hehe, det är lag(svenskt?) på 3års garanti ändå

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Hehe, det är lag(svenskt?) på 3års garanti ändå

Nopes, det är det inte.
6 mån däremot.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Nopes, det är det inte.
6 mån däremot.

okej, jag som fått fel info

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Hehe, det är lag(svenskt?) på 3års garanti ändå

Man har tre år på sig att reklamera ett ursprungligt fel på varan.

http://www.konsumentverket.se/mallar/sv/artikel.asp?lngArticl...

Visa signatur

| avgå alla | iPad air |

Permalänk
Hedersmedlem

Skillnaden mellan 3 års på platsen (hemmaservice) som Dell slänger på (som man måste välja bort för att komma ner i de andra priserna) och 3 års reklamationsrätt är ju en del.
Som jag förstått det finns det ingen lag på garanti, men de första 6 månaderna av reklamationsrätten så är det säljaren som ska motbevisa annars anses varan felaktig (dvs kunden har övertaget).

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aqualize
Skillnaden mellan 3 års på platsen (hemmaservice) som Dell slänger på (som man måste välja bort för att komma ner i de andra priserna) och 3 års reklamationsrätt är ju en del.
Som jag förstått det finns det ingen lag på garanti, men de första 6 månaderna av reklamationsrätten så är det säljaren som ska motbevisa annars anses varan felaktig (dvs kunden har övertaget).

Helt korrekt. Någon lagstadgad garanti finns inte. Folk har ofta svårt att hålla isär begrepp som garanti och reklamationsrätt eller ångerrätt och öppet köp.

Visa signatur

forgotten touch / forbidden thought / we can never have enough / (you know i'm not dead) /
found below / the creatures scream / stranglehold / a god machine

Permalänk
Medlem

Någon som vet något om när det kommer fungera med rabbat kuponger för oss här i sverige för dell?

Visa signatur

There is no magic! [ XP2000@ 2000MHz | 512MB PC4000 | Vapochill ]

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag har fått rabattkuponger hemskickade till mig vid ett flertal tillfällen. Samtliga gånger på 1000:-

Funkar dock bara när man ringer in läste jag precis

Permalänk

Brukar dyka upp Dellkoder med jämna mellanrum på rabattkod.se, ta en titt där.

Permalänk

5% rabatt på allt om du är student om jag inte har helt fel.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!