Lägga över låt till mobil i Vista: ÄR DET HELT JÄVLA OMÖJLIGT!!!!?

Permalänk
Medlem

Lägga över låt till mobil i Vista: ÄR DET HELT JÄVLA OMÖJLIGT!!!!?

Har försökt att från att stoppa in minneskortet i en kortläsare som naturligtvis inte funkade. Testat varenda program på min sonyericsson skiva, laddat hem drivrutiner från SonyEricssons sida som inte funkar...

Är det någon som har en länk till något program eller nåt så jag kan hantera mina filer på mobilen?

edit: lungnat ner mig nu

Permalänk
Hedersmedlem

Vad sägs om att du lugnar ner dig och berättar vilken mobiltelefon det gäller, eller för den delen varför din minneskortsläsare inte fungerar.

Permalänk
Medlem

K750i och någon gammal läsare som ser ut att funka tills man öppnar enheterna, då kommer det upp en såndär ruta som säger "sätt in en enhet i (X:)" eller vad den nu säger.

Permalänk

Köp en blåtandplugg för 100 spänn... funkar direkt utan drivers och liknande... trådlöst, plus att du kan styra datorn med telefonen...

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

SEs mjukvara stödjer inte VISTA än,, det skall komma ut en ny version i juni någongång har de sagt...

Permalänk

Du kan cracka det om du vill, men det är krångligt.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag har en w850i o kör vista. Bara plugga in usbkabeln man fick med och vips så har man en flyttbar enhet att leka med, inga problem.

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Medlem

Jag får ingen flyttbar disk att leka med... Jag får en massa tjafs om att den inte hittar drivrutiner och om jag vill söka på windows update och sedan sätta in den medföljande skivan. Fast den hittar inte något på skivan.

Tror att dom gjort om systemet på de nyare mobilerna. funkar kanske på de som ger frågan om man vill köra "Telefonläge" eller "Filöverförningsläge". Kanske ska testa på syrrans mobil.

edit: funkar på syrrans mobil som är lite nyare. Tror ni det skulle funkar att flasha mobilen med SEs uppgraderingsprogram?

Permalänk
Medlem

Jag brukar bara plugga in telefonen, när den vill ha drivruterner trycker jag på avbryt och väntar ett tag tills nästa ruta kommer upp (kommer några stycken).

Sen drar jag ut kabeln och sätter in den igen, då dyker det upp en flyttbar disk, utan att jag behöver tjorva med drivrutiner.