Permalänk
Medlem

Laptop kylare

tjenare har tittat runt lite på laptop kylare men kan verkligen inte hitta någon som är gjort för 17 tummare någon som vet någon schysst kylare som funkar till en FJ x1546?

har tittat lite på zalmans kylare och den verkar riktigt schysst men vette fan om den funkar till min dator bara.

Permalänk

http://www.netonnet.se/

sök på art nr: 121522

mycket fin fina grejer!

EDIT: ja den funkar dom är gjorda för 17" och lägre.

Visa signatur

|-Dell xps m1710 17", core 2 duo 2,16 ghz, 2048 MB 667MHz, 160 GB 5400 rpm, 512MB nVidia GeForce 7950 GTX-||-Asus eee-| |-Sony Ericsson C902, 5mpx -||-Ipod Nano 4GB-|

Permalänk
Medlem

Re: Laptop kylare

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blubbb
tjenare har tittat runt lite på laptop kylare men kan verkligen inte hitta någon som är gjort för 17 tummare någon som vet någon schysst kylare som funkar till en FJ x1546?

har tittat lite på zalmans kylare och den verkar riktigt schysst men vette fan om den funkar till min dator bara.

Tittar oxå på en sån till min Amilio, har du provat den, eller har du valt nån annan?

Visa signatur

F-S Amilio Xi1546

Permalänk
Medlem

någon skrev ju om denna för några dagar sedan. hade själv tänkt att köpa om jag anser mig behöva den när datorn väl kommer.

Edit: Här är tråden där den diskuterades lite ..

Permalänk
Medlem

jag tycker den är toppen, verkligen en räddare i nöden ifall du har datorn i knät..

Visa signatur

What happens in Vegas, stays in Vegas
**reserverar mig för grammatikfel**
/ Znote 3415W - 2,2ghz 7500 - 8600m gt 512mb - 2gb ddr2 - 7200rpm 100gb - XP /

Permalänk
Medlem

Re: Re: Laptop kylare

Citat:

Ursprungligen inskrivet av dlns
Tittar oxå på en sån till min Amilio, har du provat den, eller har du valt nån annan?

nope men mätte lite under datorn så den inte skulle stå och vicka eller något, men det verkar som den kommer stå och vicka på fötterna i mitten vilket inte är specielt kul, men är ju inte helt säker förns man har testat den men inte värt att lägga ner 450 spänn sen så funkar den inte.

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Laptop kylare

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blubbb
nope men mätte lite under datorn så den inte skulle stå och vicka eller något, men det verkar som den kommer stå och vicka på fötterna i mitten vilket inte är specielt kul, men är ju inte helt säker förns man har testat den men inte värt att lägga ner 450 spänn sen så funkar den inte.

Gjorde precis samma sak idag, och kom fram till det samma:)

Visa signatur

F-S Amilio Xi1546

Permalänk
Medlem

Det går ju att undervolta datorn. Då borde man få mindre värmeutveckling.