Någon här som har lyckats att grilla en stek över sin PS3?

Permalänk
Medlem

Någon här som har lyckats att grilla en stek över sin PS3?

Alltså allvarligt talat, stämmer den här skiten?

http://www.youtube.com/watch?v=ZLnm_dRzr84&eurl=

Visst vet i alla PS3 kan bli varm, men detta är ta mig fan för mkt...

Någon här som fått sin PS3 överhettat?

Permalänk
Medlem

Re: Någon här som har lyckats att grilla en stek över sin PS3?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zaturn87
Alltså allvarligt talat, stämmer den här skiten?

http://www.youtube.com/watch?v=ZLnm_dRzr84&eurl=

absolut.

släng i en grill i PS3skal så går det att grilla med grillen. jag trodde det inte själv först så jag var tvungen att pröva på min. (det funkar även bra med våffeljärn bla ifall ni vill pröva själva också)

/ oh, och om det inte är teflonyta i grillen eller ni saknar smör går det bra att använda kiselpastan från kylflänsarna i PS3an att steka i också.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk

Re: Någon här som har lyckats att grilla en stek över sin PS3?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zaturn87
Alltså allvarligt talat, stämmer den här skiten?

http://www.youtube.com/watch?v=ZLnm_dRzr84&eurl=

Visst vet i alla PS3 kan bli varm, men detta är ta mig fan för mkt...

Någon här som fått sin PS3 överhettat?

nu vill jag inte låta elak eller nedlåtande på nått sätt,men är din syn ok? jag tycker du ska se på filmen 1 gång till,titta vääääldigt noga.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

man måste ha fööööööör mycket fritid om man lägger upp en sån video på youtube....

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Al0X
man måste ha fööööööör mycket fritid om man lägger upp en sån video på youtube....

För att?.... kolla länken istället till deras sida Riktigt skoj

Permalänk
Medlem

Jag tror personen som startade denna tråden har väldigt dålig syn eller väldigt låg IQ

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Avstängd

Det kan jag göra på mitt nintendo 8-bitars, inte så svårt.
Bara slita ut allt och i med lite grillkol och tända fyr (grillkol är ju ändå bättre än något annat )

Permalänk
Medlem

Hahahahahha, att höra det fräsande ljudet när han lägger på köttbiten och samtidigt tänka att trådskaparen tror att det är "på riktigt" var det roligaste jag varit med om på länge, jag skrattar ihjääääääl mig här! Hahaha

Köttbiten: Frääääääääääääääs
Trådskaparen: "Alltså allvarligt talat, stämmer den här skiten? Visst vet i alla PS3 kan bli varm, men detta är ta mig fan för mkt..."

Jag.....kvävs.....

Visa signatur

Antec P180 + Noctuafläktar | 2500k | P8P67 Pro | Corsair 32GB RAM | 2 x SSD Intel 330 RAID0 | Noctua NH-U12F | Geforce 560 | ESI Maya XTe | Edirol PCR-800 | Novation Zero SL MK II | Akai MPD24 | Benq 27" + LG 27" IPS <-------- fan vad jag älskar prylar! :D

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bwoy
Hahahahahha, att höra det fräsande ljudet när han lägger på köttbiten och samtidigt tänka att trådskaparen tror att det är "på riktigt" var det roligaste jag varit med om på länge, jag skrattar ihjääääääl mig här! Hahaha

Köttbiten: Frääääääääääääääs
Trådskaparen: "Alltså allvarligt talat, stämmer den här skiten? Visst vet i alla PS3 kan bli varm, men detta är ta mig fan för mkt..."

Jag.....kvävs.....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bwoy
Hahahahahha, att höra det fräsande ljudet när han lägger på köttbiten och samtidigt tänka att trådskaparen tror att det är "på riktigt" var det roligaste jag varit med om på länge, jag skrattar ihjääääääl mig här! Hahaha

Köttbiten: Frääääääääääääääs
Trådskaparen: "Alltså allvarligt talat, stämmer den här skiten? Visst vet i alla PS3 kan bli varm, men detta är ta mig fan för mkt..."

Jag.....kvävs.....

JAG MED HAHAHAJHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA

köttbiten ser iaf god ut

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aliquis
Det går nog mycket bättre på ett 360.

nej, bara om man verkligen gillar rare.

(klura på den fulla innebörden av den dubbelbetydelsen ni..)

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk

Jävligt snygg grill om man skulle modda så

Permalänk
Medlem

Perfekt, göra maten i vardagsrummet. Så lirar man lite på PS3:an medans den grillar maten

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Hedersmedlem

Ok, trådskaparen har antagligen vid det här laget klurat ut att filmen inte är "på riktigt"/skämt. Sen behöver man inte "håna" trådskaparen och säga att denne har låg IQ. Det skapar bara osämja och irritation. Jag låser tråden i förebyggande syfte.

*tråd låst*

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe