Permalänk

Ir-öga.. externt?

tja.

undrar om det bara är att köpa vilket IR-öga som hälst och löda på till digitalboxen o lite andra tv grunkor? skulle isf kunna hjäklpa till med att isf bara ha en liten box undertv'n med 3-4 irögon och sedan en kabel parallelt över det iröga som redan sitter i sin låda..

för hz'en sitter det i ögat eller är det mjukvaran som tar hand om signalerna?

för just nu har jag en digitalbox och en telias-digitaltv genom telesnöret. så det gör ju en den om man kunde få bort sånna här
stör mig något så grymt att alla tv'grunkor inte kör på 19" standad istället för något halvkonstigtformat som förstör helheten

* addat*

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

har en offtopicfråga till dig fullmoon, vet du vad erik hansson har tagit vägen? inte hört från han på ett år.. börjar bli orolig fan. f1dde@hotmail.com hör av dej!

Och modds, please stäng inte av mej pga detta. Han är min polare o ja är orolig!

Visa signatur

TRöTT På iNGET TRöTT På ALLT

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FjäskarN
har en offtopicfråga till dig fullmoon, vet du vad erik hansson har tagit vägen? inte hört från han på ett år.. börjar bli orolig fan. f1dde@hotmail.com hör av dej!

Och modds, please stäng inte av mej pga detta. Han är min polare o ja är orolig!

PMa?

OnT: Låter som en häftig idé, dock är jag inte helt hundra på att det ska fungera.

Visa signatur

Det vet Stewie.[Första mod.]-[Orjan.Project[III]]

Permalänk
Medlem

hänger inte riktigt med på vad du ska göra men jag förmodar att det är en IR-bender du ska bygga.
så varför inte bara köpa en färdig?

http://www.kjell.com/content/templates/shop_main_details.aspx...