Permalänk
Medlem

Nytt kontantkort

Tjena!

Jag letar efter ett nytt kontant kort och undrar vilket som är mest prisvärt.
Jag ska gå från 3Bomben Friends till något kontant och jag tycker att det är så invecklat med alla minimidebiteringar och andra luriga saker.

Därför är frågan vilket kontantkort ska man skaffa i dagens läge?

Visa signatur

Nämns inget annat så menar jag denna maskinen:
ASUS G53SW - Intel i7-2630QM @ 2.00Ghz - 12GB RAM - Nvidia GeForce GTX460M 1.5GB
Intel 510 SSD 128GB - Seagate Momentus XT SSHD 500GB - Windows 7 x64 Ultimate SP1
Chrome v38/latest, Chrome Canary och Firefox for development / debug

Permalänk
Medlem

Beror på hur mycket du ringer samt vilka andra operatörer du ringer.

Permalänk
Medlem

Jag har också tänkt byta kontantkort men har inte lyckats hitta något som verkar värt att byta.
Har ni Djuice kontant och det funkar bra. 77 öre per min till alla dygnet runt.
Det finns billigare men då är det massa andra grejer som verkar luriga, såsom minimidebiteringar och mycket dyrare under vissa tider.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Jag har haft Halebop i över ett år nu och jag trivs jättebra med det. Sambon och några kompisar har också Halebop och då ringer man ju gratis till varandra. 69öre/min till alla andra och 49öre/sms. men man bör ringa för 49kr/månaden. Om man ringer för 40kr en månad så drar de 9kr vid månadsskiftet. Men ringer man för >=49kr så dras inget.

Visa signatur

Asus P5K, e4300 @ 2.8GHZ med Scythe MINE, 2gb Corsair XMS2-5400, Nvidia 250 GTS 512mb, Aerocool ExtremEngine 3T, Hiper 530W

Permalänk
Medlem

Jo men jag ringer ganska oregelbundet ibland 220kr mån ibland 20kr mån.

Det beror på att jag inte ringer mycket men kan ringa jätte mycket under vissa veckor.

Jag ringer mest till telia, halebop och fasta nätet men även till 3 under semestrar.

Visa signatur

Nämns inget annat så menar jag denna maskinen:
ASUS G53SW - Intel i7-2630QM @ 2.00Ghz - 12GB RAM - Nvidia GeForce GTX460M 1.5GB
Intel 510 SSD 128GB - Seagate Momentus XT SSHD 500GB - Windows 7 x64 Ultimate SP1
Chrome v38/latest, Chrome Canary och Firefox for development / debug

Permalänk
Medlem

Comviq Champion (kräver att du har Tele2 hemtelefoni)
http://www.tele2.se/kontant-champion.html

Tango mini
http://www.tangomini.se/prislista.asp

Någon av dessa kanske?