Permalänk
Medlem

Nam ki: Du sitter på en q6600 va? Använder HG:L alla kärnorna?

Har HL:G Stöd för dual/Qua?

Visa signatur

| E6420 @ 3.55 Ghz | Asus P5B DLX wifi/ap (Vdop MOD) | 4 GB GEiL PC 6400 @ Mhz 887Mhz 4-4-4-12 | 8800GTS | 250GB SATA2 Maxtor | Corsair 520W |
Bärbar: MSI WIND

Permalänk

Hahaha jag sitter i kö för att ladda ner demon så dimper det ner ett mail att jag är med i betatestningen. Där ser man.

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | ASUS Maximus Gene V | Intel Corei7 2700k @ 4.5 GHz | EVGA GTX 680 2GB | Corsair Low-Profile 8Gb | Corsair Force GT120 | Hitatchi 1TB | Seasonic X-560

Permalänk

Kom med i betan nu! Tankar hem

Visa signatur

Bal-Sagoth | Ensiferum | Windir | Finntroll | Wintersun | Amon Amarth | Moonsorrow | Nazgûl

Permalänk
Medlem

haha fick också mail att jag kom med lite lustigt, tappade nästan lusten nu när demon är ute.

Permalänk
Medlem

fick också beta-mail, som jag gav bort.. tappade också lusten, inte för att demot är ute, utan för att jag spelade demot och.. njä.. inte alls imponerade av spelet. känns väldigt... gammalt?

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Ummmm fick ett mail om betan samtidigt som demot släpptes..... låter roligt... NOT

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=22195

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

Någon som har någon torrent på demot?

Permalänk
Permalänk
Medlem

Något är strul med nerladdningen av Betan (1.07), jag och många andra får upp ett felmeddelande när GraphHI.cab ska packas upp.
Skulle någon kunna lägga upp den filen på rapidshare?

Visa signatur

Intel i7 2600K 4,2ghz, GTX 460 1GB SLI, 120GB SSD Intel 320, Asus P8P67-M PRO, 8GB ram, ANTEC TP 750W, Fractal Design R3, Noctua NH-U12P, 226BW Samsung 22' ,Win 7 64bit.

Permalänk
Medlem

Detta var segt, inte samma fart och fläkt som Diablo. Sen tycker jag grafiken känns lite "Koreanskt mmo från 2005".. Ne, Det känns gammalt och att jag har spelat det förut. Lite synd.. för jag hade hoppas på att Hellgate skulle leverera. Men jag fick tydligen Beta key ochså.. Så jag ska ge det en chans till i Multiplayer.

Visa signatur

Cpu: AMD Athlon 4600 X2 Ram: Corsair 2040 DDR2 Graphics: GeForce 8800 GT Alpha Dog Edition Power: Hiper 580W Storage:2x Westen Digital 250GB / 500GB Chassi: Apevia X-Plorer Black.
PSN: huxs

Permalänk
Medlem

Tja spenderat ca 2 timmar i betan just nu, det är grymt buggit må jag påstå och spelet släpps om 10+ dagar något.... hurra... NOT

Har knappt gjort något och redan fått spelet att hänga sig 2 ggr, en gång blev allt svart inte något hände typ. en annan gång så låste sig spelet totalt när man hade gjort klart en quest.

I alla fall måste själv påstå att spelet är ganska trevligt att spela, inte så segt och sterilt som jag hade trott i början, spel sitlen är oxo ganska trevlig

Men aja, en sak är säker, det här spelet suger nog värkligen att spela själv, men en eller flera polare så kan man nog har grymt kul.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

Hmm, fick en beta invite jag också.
Skall testa demot och om det är bra så får man testa betan och se lite mer ur spelet.

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av putte80
Något är strul med nerladdningen av Betan (1.07), jag och många andra får upp ett felmeddelande när GraphHI.cab ska packas upp.
Skulle någon kunna lägga upp den filen på rapidshare?

Fixat problemet nu...

Visa signatur

Intel i7 2600K 4,2ghz, GTX 460 1GB SLI, 120GB SSD Intel 320, Asus P8P67-M PRO, 8GB ram, ANTEC TP 750W, Fractal Design R3, Noctua NH-U12P, 226BW Samsung 22' ,Win 7 64bit.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tombking
Någon som har någon torrent på demot?

finns på fz.se

Permalänk
Medlem

Hmm typiskt att man ska få en beta invite och att demot kommer ut när man inte är hemma förens på söndag kväll.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Var lite patetiskt demo.

Permalänk
Medlem

Var det meningen att spelet alltså sp demot ska vara så grått och tråkigt ? det ser ju ut som spel för 10 år sen eller nåt jag förstår inte grått mulet och sketet och allt är maxat haha.

Permalänk
Medlem

Spelet var verkligen inte imponerande grafiskt.
Hur slutar demot?
Jag kommer bara till att ja, jag kan inte göra nått mer bara löpa omkring på fiende lösa zoner för jag har rensat dom.

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Medlem

Yaaay jag har fått betan

Verkar dock som väldigt många har fått den nu, men det är bara bra.

Någon som vet systemkraven ännu?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag antar att dom stresstestar servers nu, så här nära releasen, tycker det skulle blivit gjort tidigare dock, utifall det visar sig vara nå stora problem kanske dom får lov att skjuta på releasen, och det skulle ju suga lite.. aja, hoppas på det bästa

Permalänk
Medlem

Gillade faktiskt demot rejält, visst är det grått och tråkigt. Men det är ju för att de valt att ha spelet i en ruinerad stad (London). Fortfarande tror spelutvecklare att ruiner = stämning och snyftsnyft känsla.
Faktum är att ruiner = grått och trist, inget mer

Men aja.. Jag gillar STARKT att allt är random, utrustningen är random som i Sacred eller Titan Quest, och banorna är random som i Anarchy Online's dungeons, Loki eller UFO Afterlight/shock/math.

Älskar random Alltid nåt nytt att se. Dock va demot alldeles för kort, i equipmentväg. Bara 4 olika svärd och 3 olika skjutvapen, lite väl minimalt smakprov. Iofs inom 5 levlar, så okej då..
Nån som vet vad det är för level cap i fulla spelet?

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baleur
Gillade faktiskt demot rejält, visst är det grått och tråkigt. Men det är ju för att de valt att ha spelet i en ruinerad stad (London). Fortfarande tror spelutvecklare att ruiner = stämning och snyftsnyft känsla.
Faktum är att ruiner = grått och trist, inget mer

Men aja.. Jag gillar STARKT att allt är random, utrustningen är random som i Sacred eller Titan Quest, och banorna är random som i Anarchy Online's dungeons, Loki eller UFO Afterlight/shock/math.

Älskar random Alltid nåt nytt att se. Dock va demot alldeles för kort, i equipmentväg. Bara 4 olika svärd och 3 olika skjutvapen, lite väl minimalt smakprov. Iofs inom 5 levlar, så okej då..
Nån som vet vad det är för level cap i fulla spelet?

50 ryktas det om

Permalänk
Avstängd

coolt spel. Synd att det ska kosta å köra över intenet

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem

Usch vilket förfärligt spel. Aldrig mer HG:L.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av piddeman
coolt spel. Synd att det ska kosta å köra över intenet

Det kostar inte att köra över internet. Du kan betala för att få tillgång till visst material men det är absolut inte nödvändigt att betala för att få spela.

Permalänk
Medlem

Vad är detta "visst material"?
Alltså jag fattar inte, är iofs inte så påläst om detta spelet.

Först fick jag intrycket att det va ett månads mmorpg som anarchy online eller tabula rasa..
Sen eftersom demot va i single player, fick jag intrycket att det va ett vanligt hack n slash rpg med onlinemöjligheter, som titan quest eller diablo..

Nu blev jag förvirrad igen

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Karim
Jag körde på med dx10 på mitt system och kan säga att det var allt än väloptimerat, det hackade titt som tätt, sedan körde jag dx9 och då blev allt 20gg bättre.

jasså.. jag kör allt på max med dx10 och det smíder på helt laggfritt..

Permalänk

Det lilla man fick se i demot var najs men som tidigare nämnt så var grafiken bedrövlig.
Hoppas verkligen man får se lite annorlunda miljöer dessutom. Kanske ett besök i helvetet eller i himlen?
Tycker det är konstigt att spelet inte fått mer publicitet faktiskt. "Skaparna av diablo 2" borde ju locka en hel del gamers...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av daweeeBD
jasså.. jag kör allt på max med dx10 och det smíder på helt laggfritt..

De kan ha fixat det, eller så var det med något som var lurt, det var fps drops typ. Var kanske en månad sedan jag spelade betan.