Öppet brev ang ASUS 8800 GT och dess försäljning på DreamHack (DH)

Permalänk

Vilken verklighet vill du vakna upp till imorgon Derox, en där var och en sitter ensamma och konstaterar att inget kan göras eller en där du och dina likar går samman och påverkar?

Vilken verklighet ? Förändra den? Verkligen!? Vilken verklighet!

Mvh
Coop

Visa signatur

Coop
E2140@3000 stock-kylning 1,36875v || Gigabyte P35-DS3 (rev 2.0)F5 || 2Gb Corsair XMS2 6400 @ 5-5-5-15 900Mhz || SONATA III || 8800GT

Permalänk
Medlem

Vafan, finns det inga normala människor på det här forumet längre?!? Eller är det medelåldern som sjunkit senaste tiden?

PM:a gärna tips på andra hårdvaruforum med lite mer mogen "publik".

Visa signatur

AMD A64 X2 4200+ (E6)| Asus A8R MVP | BFG 8800GTX | Twinmos 2x1GB | WD Raptor 150 | OCZ 520W Powerstream | Audigy 2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CoopDeLoop
Vilken verklighet vill du vakna upp till imorgon Derox, en där var och en sitter ensamma och konstaterar att inget kan göras eller en där du och dina likar går samman och påverkar?

Vilken verklighet ? Förändra den? Verkligen!? Vilken verklighet!

Mvh
Coop

Jag kan inte svara för honom men jag kan säga att den verkligen jag vill vakna upp i är den där vuxna människor verkligen vuxit upp. Att anklaga datorbutiken för att de gjorde ASUS en tjänst är ju helt absurt. Tycker du ska skärpa till dig nu Coop. Tråden började bra men har spårat ur nu.

När datorbutiken har svarat på varför det blev som det blev och dessutom gjort en vänlighets gest i form av att ge alla gratis tillfälliga grafikkort... varför fortsätta tjaffsa då?

Mvh Ludde

Permalänk
Medlem

Coop, din första post var berättigad, tills förklaringen kom. När den kom så vill du inte acceptera att du hade fel? Är det bara det som gör att du sätter dig på tvären?

Låt säga såhär, DB hade ingen som helst anledning till att ge bort gratiskort som kompensation, men tack vare frågetecknet som du ställde så gör dom det, och jag kan tänka mig att dom blir av med en del pengar på grund av det.

Ditt resonemang håller inte, "Bra sagt, precis en sådan tanke borde finnas i någon som vill sina kunders bästa."

Sina kunders bästa? Vad kan dom göra för sina kunder om dom inte håller avtalen med sina distributörer? Skulle dom ha skickat ut DH korten till förskottskunderna istället så kan du ge dej sjutton på att dom förlorat förtroende från bolaget som tillhandahöll korten.

Permalänk
Medlem

CoopDeLoop

Vad exakt är det du röker/tuggar i dig? Du borde kanske sluta och kontakta en läkare om det, inte nyttigt för dig...

Eller du är kanske bara en av dem som är gnälliga j**** r**** och måste hitta något att gnälla på samtidigt som du och bara du vet bäst och alla andra, som faktiskt vet bättre än dig, är korkade och du ser ner på alla "ovetande".

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Hedersmedlem

Vi har fått bra svar från både Asus och Datorbutiken.com.

Det finns inget diskussionsvärde kvar i det här och CoopDeLoop får kontakta konsumentverket eller liknande om han anser att datorbutiken vilselett och behandlat honom fel.

*Tråd låst*

God jul, puss och kram!