Till er som inte gillar 8500 GT!!

Permalänk
Medlem

Shit vilket folk det finns.. Varför smutskasta trådskaparen? Kortet uppfyller de krav han ställer på det, kanon! Måste man ha dubbla uppsättningar 8800Gt för att vara välkommen att starta trådar? Är exempelvis wow det spel man främst spelar så skulle jag vilja påstå att det är riktigt korkat att satsa på ex ett 8800GT, det kortet skulle vara extrem overkill för ett sådant spel. Många är inte så petiga de vill bara att spelet startar, på så sätt kan faktiskt denna tråd vara värdefull för somliga som har andra intressen än att lägga ut X:antal tusenlappar på dataprylar. Folk vill kanske bara veta om spelet de tänkt spela fungerar. De loggar in på swec för att fråga hur det ligger till och en massa personer börjar härja om extrembudget osv, personen ifråga blir osäker och "luras" att köpa ett dyrare kort än vad han egentligen kanske hade behövt .

Det är egentligen mer intressant att veta vad mid & low range korten klarar än att hela tiden få reda på hur jäkla bra folks nyinköpta 8800GT är.. Fler sådanna här trådat tack, faktiskt en skön omväxling mot alla GT, GTX, ULTRA & HD3870 trådar.

Alla fjortonåringar med rika föräldrar kan ju lämna trådskaparen ifred och återvända till sina trådar för inbördes beundran.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Han säger

Han menar alltså att alla som säger det är ett budgetkort har fel, dessutom kanske han vilseleder andra som inte har kunskapen om grafikkort. Vad skulle syftet med tråden vara om inte att försöka skryta eller försöka visa att andra har fel? Uttrycker man det som han gjort får man ta att folk säger att det är ett skit kort, för det är ju de?

Sen angående min profil, jag vet att datorn som står där är skit, därav uppgraderades den ett flertal gånger innan jag för något år sedan sålde den Det som står i min profil har nog inte varit så sedan jag registerade mig på Sweclockers. När det var vet jag inte, tror det var någon gång under 2005

Och jag är mycket glad över mina julklappar, jag skapar dock inte trådar där jag vill visa hur tuff jag är som fått dessa klappar

är väl en tycksak. man kan väl bara le och nicka ibland ? sen är man väldigt tuff när man attackerar en sån här tråd som om det vore ett hot

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av donjojo
Måste säga att du uttrycker dig väldigt bra i skrift för att vara 10 år, tror inte att jag kunde formulera mig lika bra när jag var i den åldern. Dagens skola kanske inte är så pjåkig trots allt...

Dagens skola är förjävlig. Slängandes me stolar i klassrummet lärarna blir kallade hora bög och sånt.

Men visst han utrycker sig väldigt bra för att va 10 år. Ja trodde han va typ 14 år eller nåt.

Visa signatur

| Core 2 Duo E6300 | Shappire Radeon 2600XT 800Mhz/1720Mhz | 2,5 GB RAM DDR2 PC5300 | Biostar A7A 8.0 | Silentium T1 | Razer Diamondback| 400GB HDD (2x200gb) | Win XP| LG Flatron L222WS | Seasonic 350W |

Windows Vista Suger! Åratal har dom haft på sig och de är va dom kommer med.

Permalänk
Medlem

Som sagt, bara killen är nöjd med sitt nya graff så är det np.

Visa signatur

E6750 | XFX nForce 680i SLI | 8800 GTS Fatality 320mb | 2gb Corsair 6400 DDR2 | WD raptor x 150 + WD 500 gb | SB X-Fi Fatality | 226BW | Fortron 700W |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Jag skiter i om det var kungen som skrev tråden Skriver man en sådan här tråd får man förvänta sig denna respons, sen om han är ung kanske han inte borde hänga här om han inte klarar av det?

Sen angående Volvon, klart man tar Lambon, en 940 är SKIT, skulle aldrig köpa en sådan, väljer istället ingen bil. Jag gillar inte osäkra gamla bilar som faller i bitar.

Enda ursäkten att vara respektlös mot folk är om den andra personen varit respektlös. Sen är det ju självklart att människor som inte har råd med en Lamborghini promenerar till jobbet varje morgon.

Permalänk
Avstängd

Ge fan i att racka ned på grabben, jävla stolpskott -- taskig självkänsla, eller?

Visa signatur

Move.L #BEEF, $4 -- Värkar är något kvinnor har innan de föder barn, visst verkar det konstigt?

Permalänk
Medlem

Tråden förtjänar att stängas.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

var lite snälla..

"Toozee97" vad låter det det nicket som? Logiskt sett så är killen född 97 dvs han är 10 år idag och vill smälta in lite på Sweclockers, låt honom göra det...chilla.. Dock så tror jag själv han är ena 13 kanske om han inte är 10 bast^^

Permalänk
Medlem

Ja kortet är ju märkbart bättre än ett Geforce 4 Ti och de räknar jag som bra.

Visa signatur

Hette tidigare Ti 4400
Dator: DFI Lanparty 790FXB-M2RS │965 BE@3,7GHz│8GB OCZ SLI 800MHZ│500GB Samsung + 2st 1TB Samsung│7950│550W Cougar
IBM X31 1.7GHz|1GB| ATi Radeon 16mb| 8GB SSD|Thinkpad X200|2.4GHz|4GB|X4500MHD|320GB Thinkpad 600X|500Mhz|320MB ram|6GB

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Skräptråd.

Mitt gamla ti4400+ ihop med en athlon xp 2500+ räckte gott för att maxa nfsu2 i 1280x1024. Att klara det i lägre upplösning med ett fyra generationer nyare grafikkort och en bra mycket snabbare cpu ser jag knappast som någon prestation som är värd att diskutera.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||