Permalänk
Medlem

band tröjor var?

har för mig att de stod i någon tråd för ett tag sen om lite utlänska sidor där man kunde handla band tröjor billigt nån som sitter inne på några heta adresser?

inge vidare att pynta 200kr styck här i sverige när de går att få tag i billigare.

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk

http://www.emp.de

Köpt där flera gånger. Fungerar väldigt bra

Permalänk
Medlem

emp är helt kanon.

Bra support (de fåtal gånger det behövs) bra leveranstider och bra utbud.

Visa signatur

Min signatur, inte din, MIN.
Bort med tassarna O.o

Permalänk
Medlem

http://www.rockshirt.se/ finns också har inte handlat där men dom funkar nog.

Permalänk
Avstängd

rockzone e ju billiga

Visa signatur

AMD64 & Intel Core 2 Duo

Permalänk
Medlem

hmm ok verkar bli samma pris på en fysik butik i sthlm, trodde de skulle finns för runt 100ringen nåja tack för de tipsen ni kommit med iallafall.

blir till att köpa på rockzone eller punktshop kan man desutom testa storleken
ska göras om till linnen

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk
Medlem

ebay är ett hett tips! vad är det för typ av band förresten? metal, punk, folkmusik, jazz, dansband?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

2st guns and roses t-shirts först och främst

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk

Nån som vet var man kan hitta ZZ Top t-shirts? En vän till mig har letat länge.

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stormload
Nån som vet var man kan hitta ZZ Top t-shirts? En vän till mig har letat länge.

Din vän, inte den vassaste kniven i lådan?

http://search.ebay.com/ws/search/SaleSearch?sofocus=bs&satitl...

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk

Jo, men med tanke på tråden så hade jag någon (internet)butik (helst svensk), i åtanke. Men tack ändå!

Känns på någotvis lite omständigt att beställa från ebay.

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk
Medlem

http://www.ebtm.com/ verkar bra nån som beställt därifrån?
sjukt stort utbud och schyst grejor

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk
Medlem

En fråga, blir ni inte "rädda" när ni beställer och betalar med kortet från Tyskland, USA osv? De kan ju tömma hela kontot, polisen kan ju inte göra så mycket då...

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leeloo
En fråga, blir ni inte "rädda" när ni beställer och betalar med kortet från Tyskland, USA osv? De kan ju tömma hela kontot, polisen kan ju inte göra så mycket då...

Nej jag är inte rädd.
Jag har beställt mycket kläder från emp.de , novemberfire.com och diverse officiella retailers till olika band samt mindre skivbolag och betalat med kortet utan att ha några problem alls.

Dock ska man väl tillägga att någon försökte handla för 14000 på mitt visakort från netonnet (de lyckades handla för ~300:- på nån annan sida, men de pengarna fick jag tillbaka efter en reklamation och anmälan hos banken) men huruvida den händelsen är kopplad till något av mina köp från dessa ställen är jag tveksam till. Skulle det varit en tysk eller en jänkare som fått tag på mitt kortnummer skulle de nog inte handlat från 2 svenska webbutiker.

Även om inte polisen kan göra något så har man skydd från banken såvida man inte varit väldigt oaktsam med sina uppgifter.

Visa signatur

Min signatur, inte din, MIN.
Bort med tassarna O.o

Permalänk
Medlem

TACK! Dom hade ju för Dir En Grey

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.