Permalänk
Medlem

GTA san andreas

Hej, jag har nu instalerat GTA san andreas och det funkar fint fint bara det att när jag sätter mig i en bil så låter den inte det är bara radion men om jag står på gatan så hör jag andra bilar som kör förbi. någon som vet vad jag kan göra åt saken?

Visa signatur

Poff

Permalänk
Medlem

Kolla först och främst i ljudinställningarna så att SFX-mätaren inte gått ner av någon anledning.

Din SA-installation är möjligtvis inte tankad/crackad/kopierad-av-kompis-på-lan osv? Felaktiga installationer kan ställa till problem om man har otur.

Permalänk
Medlem

Så brukade det bli för mig också, men bara när det regnade i spelet.

Visa signatur

Ryzen 5600X | GeForce 3070 | B550-A Pro | 16GB RAM

Permalänk
Medlem

På tal om ingenting, se till att testa MTA när du ändå håller på.

http://www.multitheftauto.com/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BugHug
Kolla först och främst i ljudinställningarna så att SFX-mätaren inte gått ner av någon anledning.

Din SA-installation är möjligtvis inte tankad/crackad/kopierad-av-kompis-på-lan osv? Felaktiga installationer kan ställa till problem om man har otur.

jo den är crackad men funkar som det ska på min andra data o funkar för mina kompisar som det ska, har kollat ljudinställningarna.

Visa signatur

Poff

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

§7

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||