Erepublik - Hjälp Sverige ta över världen

Permalänk

om någon vill ha invite så skicka ett pm till mig! har 5 invites kvar! så först till kvarn! eller vafan man säger!? ;P

Visa signatur

Låda 500W, Intel CPU Pentium D 945 Dual Core S-775 3,4GHz 800MHZ 2M Boxed EM64T 2048MB DDR2 533MHZ, Gainward BLISS GeForce 7900GS PCX TV Dual DVI 512MB, Samsung hårddisk 320GB + 400GB 7200RPM SATA 16MB 3,5" NoiseGuard DVD-+RW, Wlan, kortläsare, Windows XP Pro, Razor Krait mus, Qpad Matta.

Permalänk
Medlem

PMa mig om du vill ha invites.

Visa signatur

 Mackintåsh: Intel i7-2600 (3.4 GHz) - Gigabyte Z68MX-UD2H-B3 - Gigabyte Radeon HD6870 - Corsair VengeanceLP (4*4 GB) - Corsair Force Series 3 120 GB - OCZ 500W PSU - Dlink DWA-556 (WLAN) - ST Lab F-261 FireWire PCI-E 1394a Card - Apple G5 Case - Apple Mac OS X

Permalänk
Medlem

Rawah du är nu inbjuden, titta i skräpmailen om du inte hittar mailet.

Permalänk
Medlem

Forum

Hejsan, jag vill bara informera om att Erepubliks svenska användare har ett stort forum där bla Presidenten och kongressen är aktiva medlemmar. Hetast på forumet just nu är diskusionen om krigssimulatorn som snart kommer startas och hur Sverige ska aggera i krigets hetta. Man håller även på att sätta upp en Svensk Armé för att kunna möta alla motstånd.

Så jag vädjar till er Sweclockersanvändare att registrera er på forumet (www.erepublik.se) samt gå med i den Svenska försvarsmakten (http://www.erepublik.com/profile-145472.html).

För frågor kan ni pm:a mig ingame, heter där zentz.
Mvh zentz Korparl i Svenska försvarsmakten.

Permalänk
Medlem

Jag har nu lämnat FSB för att gå med SWEP.

Edit! Slängde snabbt ihop en logo då jag inte såg att ni hadde någon. Jobbar atm på en snyggare.

Visa signatur

HAPPY TIMES!

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna vilja testa. Pm om ni har en invite som ligger och skräpar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ph0ny^
Jag har nu lämnat FSB för att gå med SWEP.

Edit! Slängde snabbt ihop en logo då jag inte såg att ni hadde någon. Jobbar atm på en snyggare.

http://www.home.no/ph0ny/SWEC1.GIF

Riktigt najs. Jag använder den så länge

EDIT: funkade visst inte, kan du göra den till jpeg? Har tyvärr inge program till det på Macen

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Verkar inte som om ni är så intresserade av att hoppa på det svenska erepublik forumet, tråkigt. Har kontakt med admin på forumet som fixar er en egen partitråd och så vidare, försökte få kontakt med er partiordförande. Men inget svar därifrån... någon som känner sig ansvarig och som kan föra sweclockers talan kan väl pma mig zentz i erepublik.com så att vi får rätt ut detta.

Vi är just nu ca 850 användare, vi måste expandera och gå ihop för Sveriges bästa.

Mvh Z

P.s ursäkta för dubbelposten, vet inte vilken utav forumtrådarna här som ni användar som officiell.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Riktigt najs. Jag använder den så länge

EDIT: funkade visst inte, kan du göra den till jpeg? Har tyvärr inge program till det på Macen

Kanske vill du använda någon av nedan förslag istället? Kan spara ner dem till .jpg sen om vi väljer något av dem.

Som utlovat så kommer här det andra logotypförslaget.

Jag har utgått från partiets mission och valt en snäcka som i Swecs färger skall symbolisera partiet. Snäckan skals skall symbolisera Sweclockers och Sveriges styrka, väggen som skiljer oss från resten av den förädiska världen.

Visa signatur

HAPPY TIMES!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ph0ny^
Kanske vill du använda någon av nedan förslag istället? Kan spara ner dem till .jpg sen om vi väljer något av dem.

Som utlovat så kommer här det andra logotypförslaget.

Jag har utgått från partiets mission och valt en snäcka som i Swecs färger skall symbolisera partiet. Snäckan skals skall symbolisera Sweclockers och Sveriges styrka, väggen som skiljer oss från resten av den förädiska världen.

http://www.home.no/ph0ny/swec2.jpg

Vi kan väl köra en liten omröstning? Har du lust att skapa en sådan tråd här? Så att medlemmarna själva får bestämma!

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Visa signatur

HAPPY TIMES!

Permalänk
Medlem

Har nyss blivigt medlem, någon som har några jobb att erbjuda. Gärna inom vapen industrien.

Heter Alucard136

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dvärgen
Har nyss blivigt medlem, någon som har några jobb att erbjuda. Gärna inom vapen industrien.

Heter Alucard136

Skicka ett meddelande till Ettan på Erep , han kan ge dig jobb direkt i Sjukhusindustrin.

Visa signatur

HAPPY TIMES!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

hej! Jag skulle vilja he en invite om någon har en över
auto185455@hushmail.com

Edit: Jag har fått en invite nu, tack

Visa signatur

MacBook / 2.16 ghz / 2gb ram / 120 gb hdd

Permalänk
Medlem

Tar gärna en invite via PM

Och där dök den in, tackar

Permalänk
Medlem

Vill gärna ha en inv.
Till "Edin_fp@hotmail.com!

Permalänk
Medlem

skicka gärna en invite via PM ....

Permalänk
Medlem

Tar också gärna en invite!

who.knows@telia.com

Tackar!

// X

Visa signatur

Citera mig - @Xfinity - för svar! | Inet fraktfritt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xfinity
Tar också gärna en invite!

who.knows@telia.com

Tackar!

// X

Skickat!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killer.X
Skickat!

Tackar! Någon som har ett jobb att erbjuda? Ingame-namn: Xfinity

Tack på förhand!

// X

Visa signatur

Citera mig - @Xfinity - för svar! | Inet fraktfritt

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xfinity
Tackar! Någon som har ett jobb att erbjuda? Ingame-namn: Xfinity

Tack på förhand!

// X

Jobberbjudande nu

Visa signatur

AMD 5600+ X2, HD3850 256 MB, 4 GB DDR2 800 MHz, 1Tb HDD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sippe555
Jobberbjudande nu

Sjusst! Ser dock inget, hur ser man erbjudanden?

// X

Visa signatur

Citera mig - @Xfinity - för svar! | Inet fraktfritt

Permalänk

Skicka väldigt gärna invite! excellent@live.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wannabeee
Skicka väldigt gärna invite! excellent@live.se

Invite skickad!

// X

Visa signatur

Citera mig - @Xfinity - för svar! | Inet fraktfritt

Permalänk

Ja, Jobb skulle inte vara fel, skicka om ni har någon plats ledig=)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av banck
Ja, Jobb skulle inte vara fel, skicka om ni har någon plats ledig=)

heter du banck?
Lägg ut en jobbansökan så får du jobb.

Visa signatur

AMD 5600+ X2, HD3850 256 MB, 4 GB DDR2 800 MHz, 1Tb HDD

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna emot en invite.
Skicka till
robin_asmussen@yahoo.se

Visa signatur

| Asus TUF Gaming X570-Plus| Ryzen 5 3600X 4,4Ghz | 16Gb Corsair | Asus RTX 2070 ROG OC | Kingston SSD | Corsair CX550W | Phanteks Eclipse P400S |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaXiMuZ
Jag tar gärna emot en invite.
Skicka till
robin_asmussen@yahoo.se

Skickad

Permalänk
Medlem

Om någon vill ha invite så skicka ett PM till mig. Jag är inte så aktiv på forumet men jag går dagligen in på sidan för att läsa nyheter så jag kollar varje dag om jag har PM.