Permalänk
Medlem

konstigt skrivfel

halloj!

När jag trycker shift + ^ så kommer det två direkt, jag kan altså inte skriva endast 1.

Någon som vet vad som kan vara fel?

Visa signatur

Asus P5K, e4300 @ 2.8GHZ med Scythe MINE, 2gb Corsair XMS2-5400, Nvidia 250 GTS 512mb, Aerocool ExtremEngine 3T, Hiper 530W

Permalänk
Avstängd

Och jag antar att du även får två st ´´ ifall du trycker på den tangenten?

Jag har samma problem... men det är lite från o till...

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Hedersmedlem

Det beror på att de tecknen är gjorda för att skrivas 'ovanpå' andra tecken ex.vis â é. Prova med skift + '^', sedan mellanslag, så blir det bara ett ^.

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GaMeR2K5
Och jag antar att du även får två st ´´ ifall du trycker på den tangenten?

Jag har samma problem... men det är lite från o till...

Ja, precis så är den. Väldigt störigt om man vill sätta på ´ på någon bokstav.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av videfix
Det beror på att de tecknen är gjorda för att skrivas 'ovanpå' andra tecken ex.vis â é. Prova med skift + '^', sedan mellanslag, så blir det bara ett ^.

ja, men när jag trycker shift + '^' så blir det '^^' direkt.

Visa signatur

Asus P5K, e4300 @ 2.8GHZ med Scythe MINE, 2gb Corsair XMS2-5400, Nvidia 250 GTS 512mb, Aerocool ExtremEngine 3T, Hiper 530W

Permalänk

Skrivet av subz3ro: ja, men när jag trycker shift + '^' så blir det '^^' direkt.

Svar: Men du ska ju skriva:

Shift + ^ + space

Visa signatur

Acer Aspire: WinXPHomeSP3 | iMac DV SE: Mac OS X Tiger 10.4.11