Permalänk
Medlem

Ang, SE garanti Only valid for phones, purchased on or after 1st of September 2005 http://www.sonyericsson.com/downloads/LimitedWarranty_Sweden_...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FJ81
Ang, SE garanti Only valid for phones, purchased on or after 1st of September 2005 http://www.sonyericsson.com/downloads/LimitedWarranty_Sweden_...

Trevligt. Får skynda mig att lämna in min hf då

Visa signatur

Macbook 2,0 late 2008
Nikon D80 | MB-D80 | Nikkor AF-S 18-70mm f/3.5-4.5 | SB-600
Citera mig vid svar!

Permalänk
Medlem

Undrar hur det fungerar med garantin på ett fel liknande det jag har då det mycket väl kan vara handsfreen som är sönder. Förmodligen vill man väl ändå ha in hela telefonen, så även om jag innefattas av den förlängda garantin (vilket är möjligt då jag köpte den runt månadsskiftet aug/sept förra året) köper jag nog hellre ny handsfree i första hand då jag inte har fast telefon.

Finns det någon bra handsfree med längre sladd än HPM-70 som medföljer W800?

Visa signatur

B650M GAMING X AX • Ryzen 5 7600X • Radeon RX 6950 XT • 32GB 6000MHz DDR5 • AP201 • Custom Loop

Permalänk
Medlem

hur får jag bort damm och annat från min joystick på k750i?

Visa signatur

[size="1"]Signatur raderad, max tre rader. Se reglerna. - Vicotnik[/size]

Permalänk
Medlem

hejsan jag har en w700i och jag skaffade sony memory stick pro duo 2gb til lden använder programmet disc 2 phone 1.3 och jag har 170 låtar i en mapp men hur jag än gör får jag bara över 128låtar på kortet det står i disc 2 phone programmet att alla e överförda men telefonen hittar inte mer än 128 låtar.
jag går in i den här datorn och öppnar enheten som är telefonen och ser där att alla låtar är med 1.76gb men så fort jag kopplar bort telefonen från datorn så försvinner massa låtar och när jag kopplar telefonen till datorn igen står det 1.34gb låtarna lixom bara raderades.
hjälp uppskattas verkligen

mvh

albizona

Visa signatur

Intel I7 4790K @ 4.9Ghz | Asus Maximus VII Hero | 4x8Gb Corsair Vengeance Pro Red 2400mhz | Asus Gtx 2080ti | Samsung 970 EVO 1tb | 1x2tb WD Red 2x3tb WD Red | Corsair AX850W | Nanoxia DS6 | 2 Dell U2715H | Logitech Z-5500 | Synology DS415+ 4x6tb WD Red |

Permalänk
Medlem

Joysticken i SE k750i är katastrofal. Köpte min under juni månad förra året och efter en månad lämnade jag in den på lagning då höger och vänster inte alltid fungerade. Fick en ny mobil men nu har den börjat bli dålig igen. Det fastnade ganska mycket smuts på joysticken och eftersom garantin redan gått ut, skruvade jag loss skalet och tog bort smutsen.

Min nästa mobil blir utan joystick. Kanske en M600i eller W950i.

Permalänk

Är i svängarna att skaffa en k750i med ett tillhörande minneskort då detta paket har nått en prisnivå jag kan stå ut med.

Har bara ett par frågor.

1. Batteritiden vid musiklyssning. Hade tänkt att använda mobilen som en mp3-spelare. Hur länga kan man lyssna innan telefonen ger upp?

2. Stödjer k750i hur stort minneskort som helst sålänge det är Core DUO PLUS™? Såg att det fanns upp till 4GB nu och det vore ju smidigt då man kan få in en hel del musik på den i detta fall.

Tack för mig!

Visa signatur

Lancool K56 || Intel i5 750 @ 3810 || Noctua NH-U12P || Asus P7P55D || Corsair 90GB SSD || WD 640GB 7200RPM || Gigabyte GTX 670 OC || Corsair Vengenace 1600MHz 8GB CL9 || Corsair TX 650W

Permalänk
Medlem

När jag stoppar in min mobil (k750i) i usbsladden och ska komma åt bilderna på minneskortet, så vägrar datorn hitta telefonen men telefonen laddas. Det plingar väldigt ofta också, fram och tillbaka. någon som vet vad detta kan vara?

Visa signatur

[size="1"]Signatur raderad, max tre rader. Se reglerna. - Vicotnik[/size]

Permalänk
Medlem

Så är det för mig med, prova att starta om datorn då brukar det funka.

Permalänk
Medlem

Eller starta om telefonen , det brukar jag få göra och då funkar det igen.

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk
Medlem

Inte alltid det funkar med att bara starta om telefonen för mig! Så då startar man om datorn och då funkar det!

Permalänk
Medlem

Onödigt att starta en ny tråd, så jag frågar här..
Har en splitter ny K750i som jag fått pga min gamla la av.
Allt givetvis i orginalkartong, kvitto och aldrig ens uppackad.
Skall säljas pga byte av mobil..
Frågan är vad jag kan begära för den?
Är 1900:- för mycket?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anzy
Onödigt att starta en ny tråd, så jag frågar här..
Har en splitter ny K750i som jag fått pga min gamla la av.
Allt givetvis i orginalkartong, kvitto och aldrig ens uppackad.
Skall säljas pga byte av mobil..
Frågan är vad jag kan begära för den?
Är 1900:- för mycket?

Jag sålde min w800i för 2000 kr, och jag hade haft den typ i ett år:P

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem

jag har precis blivit ägare till en w800i och har fått ett par spel av en polare. Blev lite sugen på att spela Arkanoid.jar

Är det bara att lägga in Arkanoid.jar på telefonen i MSSENC-MEDIAFILES-OTHER? funkar spelet då eller måste man pilla med en massa annat för att det ska bli spelbart?

Jovisst ja,, en fråga till.. Fungerar minneskorten på 4gb till den här telefonen? Någon som kör med 4gb kort?

Visa signatur

i7-4790K - ASUS Z97-PRO GAMER - EVGA 3080 Ti- Corsair RM850w - 32GB Corsair 2133MH - Corsair Hydro H100i - Define R5 - Acer XB321HK - Logitech G402 - Roccat Aimo

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Slinger

Jovisst ja,, en fråga till.. Fungerar minneskorten på 4gb till den här telefonen? Någon som kör med 4gb kort?

4GB funkar alldeles utmärkt i K750i / W800i och W810i

Visa signatur

Lycklig ägare till denna fattigmanslaptop. Nypris under 4000:-
Asus 1215B 500GB 4GB minne och W7 Ultimate tweakat
och nerbantat till max Så datorn är riktigt pigg

Permalänk
Medlem

perfa! då blir det till att testa sig fram med filöverföringen, har ju läst att det kan bli strul med filer som inte vill in i telefonen.... antar att drag o släpp är det vettigaste....

Visa signatur

i7-4790K - ASUS Z97-PRO GAMER - EVGA 3080 Ti- Corsair RM850w - 32GB Corsair 2133MH - Corsair Hydro H100i - Define R5 - Acer XB321HK - Logitech G402 - Roccat Aimo

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Slinger
perfa! då blir det till att testa sig fram med filöverföringen, har ju läst att det kan bli strul med filer som inte vill in i telefonen.... antar att drag o släpp är det vettigaste....

Det va lite struligt innan jag bytte firmware i min W800i Sen funkade det bättre Men det är inte kul att flytta över tex 1000mp;3or till luren Det tar en fruktansvärd tid Minneskortläsare är att rekomendera

Visa signatur

Lycklig ägare till denna fattigmanslaptop. Nypris under 4000:-
Asus 1215B 500GB 4GB minne och W7 Ultimate tweakat
och nerbantat till max Så datorn är riktigt pigg

Permalänk

Eller så använder man my phone explorer. Bara jag som upplever det som att det går mycket fortare?

Permalänk
Medlem

Har en w800i utan batteri liggandes om någon vill ha en extra

Värde? Inte en aning, finns några märken på skalet men inget märkvärdigt.

Legat i runt 6mån, har inte något batteri kvar heller så jag kan inte starta den...

Fick den tillsammans med en qtek som jag bytte till mig..

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Amstaff
Har en w800i utan batteri liggandes om någon vill ha en extra

Värde? Inte en aning, finns några märken på skalet men inget märkvärdigt.

http://img292.imageshack.us/img292/8507/namnlsif4.th.jpg

Legat i runt 6mån, har inte något batteri kvar heller så jag kan inte starta den...

Fick den tillsammans med en qtek som jag bytte till mig..

Ja,tack;) Skulle väll inte säga nej till en w800i.

/Edgar

Permalänk
Medlem

Ledsen för lyftet, men...

Jag har en K750 och ska snart ut och flyga lååååångt, var i Sthlm (eller hur göra själv) kan jag flasha om till W800 så jag får flightmode? Försökte läsa men hittade inte.

Edit: nej, jag har ingen cruiser cable så jag är hemskt nöjd om nån butik eller dylikt kan flash åt mig...

Visa signatur

LDA $D012

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av IRQ
Ledsen för lyftet, men...

Jag har en K750 och ska snart ut och flyga lååååångt, var i Sthlm (eller hur göra själv) kan jag flasha om till W800 så jag får flightmode? Försökte läsa men hittade inte.

Edit: nej, jag har ingen cruiser cable så jag är hemskt nöjd om nån butik eller dylikt kan flash åt mig...

Forums.se-nse.net

Visa signatur

Eeeeeeh.