Diablo 2-tråden, fortsättning

Permalänk
Medlem

Kanske pul, inte mera imo... 155 e i minsta laget, kan ju vara 180%

Permalänk

150-180 va?

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Kan tänka mig att de har tröttnat på spelet Hur många gånger har man inte börjat med diablo, gjort några chars, sen 2-3 veckor senare när man har saker värda 60-70 HRs ger man bort allt och slutar, bara för att börja några månader senare och göra om allt. Slipper man MFa själv kanske man orkar längre?

60-70 hrs?! Du måste vara imba på trada, spelade väl typ 3-4 veckor mer eller mindre vissa dagar och allt jag har kanske högst har värde 4-6 HRs..
xD

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nirth
60-70 hrs?! Du måste vara imba på trada, spelade väl typ 3-4 veckor mer eller mindre vissa dagar och allt jag har kanske högst har värde 4-6 HRs..
xD

När jag hör om hans trade bedrifter så börjar jag direkt tänka på mupparna som vill ha ~2ist för en kass shako Till sist så går det säkert att bara få iväg det

Visa signatur

-|- EVGA 780i SLI FTW -|- E8500 -|- Corsair Dominator 8500 CL5 -|- ASUS 8800gt x2 -|- Corsair 1000w -|- 3TB+ -|- Lian Li PC-X2000 -|-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cookie_monster
uniq balrog armor. +2skill/155%

Förutsatte med tanke på ovanstående att det är en Arkaine's Valor med +2 skill, 155% ed.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av cookie_monster
150-180 va?

Ed kan vara mellan 150-180% på Arkaine's om jag inte har helt fel

Permalänk

hitta denna rare bow i förgår och den verkar ju kunna inbringa lite cash i alla fall även trots att den saknar IAS

Shadow Bow
damage 78-308
level req 48
5% Chance to cast level 1 Amplify Damage on striking
+423% Enhanced Damage
+235 to Attack Rating
+50 poison damage over 5 seconds

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mini_Zeta
När jag hör om hans trade bedrifter så börjar jag direkt tänka på mupparna som vill ha ~2ist för en kass shako Till sist så går det säkert att bara få iväg det

Haha, jo dem e roliga Diablo e dock det lättaste spelet som har gjorts, därför man tröttnar så fort

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nirth
60-70 hrs?! Du måste vara imba på trada, spelade väl typ 3-4 veckor mer eller mindre vissa dagar och allt jag har kanske högst har värde 4-6 HRs..
xD

Inte direkt imba, min clanledare var däremot galen back in the day. Han fick en um på HF, inom en vecka hade han typ 20-30 HRs. Galen trader kan jag lova. Tänk på att när man börjar byta med HRs tjänar man mycket mer per trade man gör (förutsatt att man gör bra trades). Köper du nått för 10 HRs kan man oftast göra en förtjänst på 2 HRs lätt.

Sen är det ju bara att MFa, droppades ju en rare druid helm med 2 sock o 2 druid, 3 tornado skill, fick runt 8 HRs för den. Detta för någon vecka sen.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av lanbonden
hitta denna rare bow i förgår och den verkar ju kunna inbringa lite cash i alla fall även trots att den saknar IAS

Shadow Bow
damage 78-308
level req 48
5% Chance to cast level 1 Amplify Damage on striking
+423% Enhanced Damage
+235 to Attack Rating
+50 poison damage over 5 seconds

Den lär folk vilja ha till sina lvl 49 duell bowzoner Lägg ut den på d2jsp

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Den lär folk vilja ha till sina lvl 49 duell bowzoner Lägg ut den på d2jsp

har den uppe på diabloii.net och högsta bid ligger på 6 HRs än så länge. så vi får väll se vad som händer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lanbonden
har den uppe på diabloii.net och högsta bid ligger på 6 HRs än så länge. så vi får väll se vad som händer

Najs

Jag behöver nu verkligen någon som kan sälja Shakos/Arash/lite annat. Antingen på diabloii.net (runor), d2jsp.net för FG eller in game för runor. Man tjänar 1/3 av allt man sålt, dvs har du sålt saker för 3 ist, ja då får du behålla 1

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Najs

Jag behöver nu verkligen någon som kan sälja Shakos/Arash/lite annat. Antingen på diabloii.net (runor), d2jsp.net för FG eller in game för runor. Man tjänar 1/3 av allt man sålt, dvs har du sålt saker för 3 ist, ja då får du behålla 1

arash kan jag hjälpa dig att sälja shacos är för jobbigt så de bara lagrar man tyvärr...

EDIT: eller så säljer jag allt jag samlat på mig först istället...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Najs

Jag behöver nu verkligen någon som kan sälja Shakos/Arash/lite annat. Antingen på diabloii.net (runor), d2jsp.net för FG eller in game för runor. Man tjänar 1/3 av allt man sålt, dvs har du sålt saker för 3 ist, ja då får du behålla 1

Jag kan @ Jsp

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lanbonden
arash kan jag hjälpa dig att sälja shacos är för jobbigt så de bara lagrar man tyvärr...

EDIT: eller så säljer jag allt jag samlat på mig först istället...

Haha, sälj ditt egna först om du vill Jag har 4 Arash, 17 Shakos o lite mer ATM

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DVD
Visst är det en speciell känsla att vakna på morgonen när man bottat?
Har själv 2 hammerdins på sc ladder som jobbar för mig om nätterna.

Om inte annat så är det lättare att stiga upp på morgonen.

Hmmm, vilket program använder du, DVD, var kan man hitta det om man vill prova en bot? Har aldrig tidigare provat så jag har ingen aning hur det funkar, så lite hjälp vore ytterst tacksamt, tack!!!

Permalänk

fick en söt roll på en LW BA 274/69 dock så var den i en sup 8% yxa men najs ändå.

ngn som har en stealskull 50 mf och 230 ed +

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk

när vi är inne i de banorna. är det någon som har något av till salu?

3/0 sox sup MP/dusk
4/0 sox 15ed monarch
3 skill +20% fire dmg echutas temper

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rotor
Hmmm, vilket program använder du, DVD, var kan man hitta det om man vill prova en bot? Har aldrig tidigare provat så jag har ingen aning hur det funkar, så lite hjälp vore ytterst tacksamt, tack!!!

Jag använder D2BS med scriptet NTBot som är utvecklat av folket på edgeofnowhere.cc

Visa signatur

N/A

Permalänk
Medlem

Ni som använder bot kan ni inte beskriva hur ni går till väga med att konfigurera den och hur ni undviker att bli upptäckta av bnet. Har använt bot för länge sen men fick hjälp av en polare med allt knåpande. Jag tror fasen boten var från d2jsp då, där ni nu tradar FG.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av T-Unit
Ni som använder bot kan ni inte beskriva hur ni går till väga med att konfigurera den och hur ni undviker att bli upptäckta av bnet. Har använt bot för länge sen men fick hjälp av en polare med allt knåpande. Jag tror fasen boten var från d2jsp då, där ni nu tradar FG.

MM.bot med eget script och lightning sorc. Om jag förstått det rätt så finns det något som heter redvex.com och sedan en bot till det som heter något i stil med kuk-baal. redvex botten är det som alla jag pratat med kör på och bottar baal med. mm.bot kör man pindle, eldritch och shenk med.

Visa signatur

-|- EVGA 780i SLI FTW -|- E8500 -|- Corsair Dominator 8500 CL5 -|- ASUS 8800gt x2 -|- Corsair 1000w -|- 3TB+ -|- Lian Li PC-X2000 -|-

Permalänk

som jag har förstått det är kuk-baal en betal bot som du måste köpa, du behöver även flera cd-keys för att den ska funka bra, det samma gäller med cd-keys till mm.bot men den är gratis? Någon som använt bottar kan ju rätta mig om jag har fel i detta.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lanbonden
som jag har förstått det är kuk-baal en betal bot som du måste köpa, du behöver även flera cd-keys för att den ska funka bra, det samma gäller med cd-keys till mm.bot men den är gratis? Någon som använt bottar kan ju rätta mig om jag har fel i detta.

du har fel.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
du har fel.

kan du utveckla det lite mer? så vi som inte har så bra koll lär oss lite mer

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lanbonden
kan du utveckla det lite mer? så vi som inte har så bra koll lär oss lite mer

Eftersom jag endast kör mm.bot så håller jag mig till att förklara den.
Den är gratis och man kan använda fler keys för att köra 20+ games varje timme. Annars kan tempban äga en rätt så hårt. Sitter och skrattar åt en kompis på msn som varit tempbannad sen kl 04 inatt. Om man kör med ett keyset så gör man mellan 15-17 runs per timme. Med 2 keysets 30+ per timme och med 3 så gör man 45+ i timmen förutsatt att man har en karaktär som är så snabb. Personligen så skulle jag säga att det räcker med en key. Sitta och ställa in allt så det lirar till 100% med 3 olika keys det är så jävligt att det inte är värt det. För att inte tala om alla tempbans man får innan det lirar.

Visa signatur

-|- EVGA 780i SLI FTW -|- E8500 -|- Corsair Dominator 8500 CL5 -|- ASUS 8800gt x2 -|- Corsair 1000w -|- 3TB+ -|- Lian Li PC-X2000 -|-

Permalänk
Medlem

hur mycket är ett organ set värt ungefär?

Permalänk
Medlem

När du skriver light sorc, då måste man ju ha en rätt bra sorc? Känns som att en infi merc med forti är nödvändigt plus att sorcen inte kan ha ngn bra mf gear på sig eftersom hon lär bli för svag vid shenk där det kan finnas horder av casters?

Så hittar man ngt bra igentligen?
Ngn annan som har erfarenhet om ngn annan bot än mm.bot?

Permalänk

just mm.bot har jag faktiskt lite koll på då jag känner en person som använder en hammerdin med den, fast jag tror han körde meph + andy istället för pindle och även trots att en runda tar lite mer än 5 minuter så klagar han på tempbans lite då och då

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av T-Unit
När du skriver light sorc, då måste man ju ha en rätt bra sorc? Känns som att en infi merc med forti är nödvändigt plus att sorcen inte kan ha ngn bra mf gear på sig eftersom hon lär bli för svag vid shenk där det kan finnas horder av casters?

Så hittar man ngt bra igentligen?
Ngn annan som har erfarenhet om ngn annan bot än mm.bot?

Min kompis, samma kille som sagt massa fula ord om tempban hela dagen. Han lirar med tal armor, bälte och amu. lightning eschuta och lite sånna grejer. Alltså inget extremt alls. Infinity underlättar _VÄLDIGT_ mycket men är inte nödvändigt.
det är just vid shenk det underlättar om man har en tuff merc med infinity. Då kan man stå och pumpa cl samtidigt som mercen tar bort lightning immunity på allt och alla.

Visa signatur

-|- EVGA 780i SLI FTW -|- E8500 -|- Corsair Dominator 8500 CL5 -|- ASUS 8800gt x2 -|- Corsair 1000w -|- 3TB+ -|- Lian Li PC-X2000 -|-

Permalänk
Medlem

ingen som vet hur mycket ett organ set är värt??

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr lee
ingen som vet hur mycket ett organ set är värt??

ist.
EDIT: förutsatt att du lirar ladder.

Visa signatur

-|- EVGA 780i SLI FTW -|- E8500 -|- Corsair Dominator 8500 CL5 -|- ASUS 8800gt x2 -|- Corsair 1000w -|- 3TB+ -|- Lian Li PC-X2000 -|-

Permalänk
Medlem

infy underlättar extremt mkt ja. har en infy sorc och kan ju säga att utan den hade man ju vart tooorsk.

Visa signatur

Expect the unexpected, and you will never be surprised.

Permalänk
Medlem

hittade en maras 25 res all, kan ju vara nått att sätta på en gubbe.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.