Pirates of the Burning Sea

Permalänk
Medlem

Pirates of the Burning Sea

Finns det några här som kör Pirates of the Burning Sea?

Fakta om spelet

Fick en buddy key av en kompis så jag testar det för fullt, och spelet är rätt roande.

Tyvärr så är det ända sättet att få tag på ett trial konto är av en som har köpt spelet. Förhoppningsvis så kommer det relativt snart så man kan få tag på det via deras hemsida istället.

Kör på Roberts.eu-en servern, franska sidan själv klart.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Hört en del om detta och jag tycker faktiskt det verkar rätt intressant, men jag lär inte lira ifall jag inte får en trial först för så bra såg det inte ut. Dåligt att inte ha trials för alla tycker jag

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk

Kan få låna min trial då jag tröttnade på spelet alldeles för fort.

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem

Skulle gärna vilja testa spelet. Så om någon har en buddy key får ni gärna maila mig: klockren@gmail.com

Visa signatur

Steam: KlockreN
XB1: Granholm

Permalänk
Medlem

Någon som har en buddy key som man kan få sig en test av detta lir?

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk
Avstängd

Jag skulle oxå vilja testa det, synd att det är så svårt :/ Så om nån har en buddy key över så får ni gärna PMa den till mig

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk

Har hört att det suger rätt ordentligt. Hade potensial dock, men de schabblade bort det verkar det som.

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Medlem

buddy key

Är också intresserad av att prova burning sea , om någon har en buddy key över så maila gärna mig

Permalänk
Medlem

Någon som har en trial/buddy key som jag skulle kunna få leka med? Maila isåfall fill umiri71<at>hotmail<dot>com

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk
Medlem

Jag körde betan, och deras "Questsystem" gick ut på att man hämtar quests i en stad man vill bli "kompis" med. Sedan går man till bryggan och säger vilka quests man vill göra, så skapas en värld bara för dig med just det questets objectives.
När man är klar kommer man till bryggan igen, och då är det bara att göra samma sak igen. Man kan göra 20 quests utan att behöva röra sig..

Visa signatur

Amd 2500+ AQXEA 0330 @ 2200mhz 220x10 | 2x256mb-1x512mb PC3200 | Powercolor x800Pro ViVo @ XT PE
Celeron 800 @ 920mhz 115x8 | 512mb PC 133 | Geforce 2 200MX

Permalänk
Medlem

Jag är också sjukt sugen på att prova detta! Om någon har en buddykey till övers så får ni gärna maila den till mig. ludnis@hotmail.com

Visa signatur

Athlon64 Venice 3000+, Abit AX8 K8T890, 2x1024MB Corsair Value S, Baracuda 320Gb, Caviar 200Gb, Radeon X850XT 256Mb, Miditower 400W

Permalänk

Jag skulle gärna vilja testa det här, är sugen på att köpa det men vill helst testa innan. Så om någon har en buddy key över så får ni gärna maila mig på etg_raven@hotmail.com

Visa signatur

The enemy of my enemy is still my enemy.

Permalänk
Medlem

Någon som har spelat spelet och kan yttra sig om dess kvalitet?

Visa signatur

En av två halvor i spelpodcasten Gejma.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lordgonzo
Någon som har spelat spelet och kan yttra sig om dess kvalitet?

Jag tyckte inte värst mycket om spelet när jag körde det (trial version), kändes öde och stelt.
Det var lite underhållade med sjöstriderna ett tag dock men även de blev tråkiga efter en stund.

Kanske inte så utförligt beskrivet men jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer om det. =/

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"