Nya racingspel? (ute nu/kommande)

Permalänk

Nya racingspel? (ute nu/kommande)

Någon som vet om det finns/kommer nya racingspel?

Har kollat på lite filmer från "Race Driver - Grid" som kommer till sommaren. Det ser riktigt bra ut.

Har inte så stor koll i övrigt vad som kommer ut på marknaden. Så kom gärna med lite förslag på spel som kan vara/är intressanta.

mvh manutd

Visa signatur

Bärbar:Lenovo Legion Pro 7i 16 - Intel Core i9-14900HX - RTX 4080 12GB GDDR6 - 32 GB DDR5-5600MHz - 2x4TB M.2 SSD | LG UltraGear 38GN950 | Acer Predator XB271HU | Klipsch Reference R-51PM | Hifiman Sundara Stealth Revision | Shure MV7 | Glorious GMMK Pro | Logitech Pro X Superlight | Platta: Ipad 9th Gen | Nätverk: Unifi Dream Router

Twitch: https://www.twitch.tv/revolt_III

Permalänk

vet att du skriver om nya kommande spel men du bode testa ignition!

Permalänk

Aldrig hört talas om det men får kolla upp det!

Någon mer som har förslag?

Visa signatur

Bärbar:Lenovo Legion Pro 7i 16 - Intel Core i9-14900HX - RTX 4080 12GB GDDR6 - 32 GB DDR5-5600MHz - 2x4TB M.2 SSD | LG UltraGear 38GN950 | Acer Predator XB271HU | Klipsch Reference R-51PM | Hifiman Sundara Stealth Revision | Shure MV7 | Glorious GMMK Pro | Logitech Pro X Superlight | Platta: Ipad 9th Gen | Nätverk: Unifi Dream Router

Twitch: https://www.twitch.tv/revolt_III

Permalänk

Project torque e ett ganska intressant multiplayerspel. Gratis dessutom.

Permalänk

Ingen som vet något racingspel som har redigt skön drift känsla?

Permalänk
Medlem

Ferrari challange kommer snart till ps3.

Visa signatur

Tyan 2895 with dual Opteron 252, 74GB raptor, 7800gtx, 2GB ram, powered by Corsair 620
Samsung X11, core2@1,83GHz, 1 GB ram, 7400GO
IBM tänkplatta, core2@2,00GHz, 2GB ram, ATI FireGL5200

Permalänk

Skriver bara ner lite nya/ganska nya spel som e kul

Colin McRae: Dirt
Gran turismo 5
Ford Off Road
Burnout Paradise
Need for Speed: ProStreet
SEGA Rally

Visa signatur

Stackars Albin
Citera eller skicka PM, övervakar inte.
Använd ordet "dem" med måtta eller smaka på mitt vrede.

Permalänk
Medlem

GTR Evolution

Visa signatur

CPU: i9-10900k Moderkort: Asus ROG STRIX Z470-H RAM: 32Gb Corsair Vengeance GPU: Gigabyte 3070ti SSD: Samsung 970 EVO 1Tb PSU: Corsair SF 600W Kylning: Noctua D15 Chassi: Fractal Design Meshify Skärm: LG C3 42" & Asus ROG Swift 27"

Permalänk
Medlem

Det nya Trackmania Nationsspelet kommer ju den 16:e annars...

Visa signatur

ASrock P55 Extreme | i7 870 @ 3.6GHz | 4GB | Gigabyte GTX 460 OC | 2,06TB| Corsair 620W och Fractal Design Define R3

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av albertalbertsson
Skriver bara ner lite nya/ganska nya spel som e kul

Colin McRae: Dirt
Gran turismo 5
Ford Off Road
Burnout Paradise
Need for Speed: ProStreet
SEGA Rally

Tycker att Dirt är ett sånt skit spel så det inte är sant. Lika mycket känsla i körningen som att sitta och leka med leksaksbilar.

Permalänk
Medlem

Forza 2 till 360.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Krullibull
Ingen som vet något racingspel som har redigt skön drift känsla?

Trackmanianations är det roligaste bilspel jag spelat. Dessutom gratis....

grafiken kunde väl varit bättre men det är superkul iaf.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Krullibull
Tycker att Dirt är ett sånt skit spel så det inte är sant. Lika mycket känsla i körningen som att sitta och leka med leksaksbilar.

Japp, men så tycker jag om alla Racingspel, antingen för verkliga eller för overkliga.
Grafiken e dock grym.

Visa signatur

Stackars Albin
Citera eller skicka PM, övervakar inte.
Använd ordet "dem" med måtta eller smaka på mitt vrede.

Permalänk
Medlem

Flatout 1+2
1nsane
NFSU 1+2/Most Wanted

Permalänk
Hedersmedlem

Test Drive: Unlimited som jag inte sett någon nämna är också väldigt kul.

Permalänk

Oj!

Många svar här ser jag.

Får ta och kolla lite på bilder, in-game videos m.m. och testa eventuella demon till spelen och se om det är något som faller mig i smaken.

Visa signatur

Bärbar:Lenovo Legion Pro 7i 16 - Intel Core i9-14900HX - RTX 4080 12GB GDDR6 - 32 GB DDR5-5600MHz - 2x4TB M.2 SSD | LG UltraGear 38GN950 | Acer Predator XB271HU | Klipsch Reference R-51PM | Hifiman Sundara Stealth Revision | Shure MV7 | Glorious GMMK Pro | Logitech Pro X Superlight | Platta: Ipad 9th Gen | Nätverk: Unifi Dream Router

Twitch: https://www.twitch.tv/revolt_III

Permalänk
Medlem

jag vill ha ett nytt Richard Burns rally och ett fräscht GTR spel. För det är i dom spelen känslan finns!

med ratt såklart

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

inte till att glömma Live for speed