Permalänk

Jo, men en sån är det inte. Period. Och ja, jag har varit medlem sen 2004, men då postade jag en tråd och sen hade jag uppehåll till 2007.
Magneten är alldeles för svag för att hålla upp antingen sin egen vikt eller pennans.

Visa signatur

Legalise Internet (and stimpacks)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Obbedemus
Jo, men en sån är det inte. Period. Och ja, jag har varit medlem sen 2004, men då postade jag en tråd och sen hade jag uppehåll till 2007.
Magneten är alldeles för svag för att hålla upp antingen sin egen vikt eller pennans.

Jag har aldrig sett en sådan irl men jag chansar på att om det nu skulle vara till en sådan anordning så sitter det magneter i både pennan, basen och toppen som gör att pennan "flyter i luften".

Vad händer när du sätter i ett batteri?`Vad visar den?

Visa signatur

Det tror du..

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Obbedemus
Jo, men en sån är det inte. Period. Och ja, jag har varit medlem sen 2004, men då postade jag en tråd och sen hade jag uppehåll till 2007.
Magneten är alldeles för svag för att hålla upp antingen sin egen vikt eller pennans.

om man kollar så hålls den uppe av en plastbit ,synns väldigt väl på megadeaths biler så det är inte pennan som håller uppe klockan

Visa signatur

Blir så jävla less ,aldrig mera E8XXX eller nånsin 45nm teknologi.. bara skit

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Obbedemus
Jo, men en sån är det inte. Period. Och ja, jag har varit medlem sen 2004, men då postade jag en tråd och sen hade jag uppehåll till 2007.
Magneten är alldeles för svag för att hålla upp antingen sin egen vikt eller pennans.

Är du dum på riktigt???
Det sitter en magnet i pennan också, men det krävs inte mycket knuff för att magneterna ska tappa taget.
Eftersom du vet vad det är... så kan du väl klämma fram det nu.

Det sitter en klar plexibit mellan foten och toppen (med klockan)
Så den syns dåligt på bilden.

Visa signatur

Kunnskap är Mackt!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Obbedemus
Jo, men en sån är det inte. Period.

Jo det är en sån, det ser du väl att det är eller är du blind också?

Vad tror du skåran är till för? Jo, för att sitta i en såndär plexibit...

Jag hatar folk som frågar efter hjälp, får ett annat svar än dom förväntat sig och slänger in sig i värsta "Denial"-läget där dom vägrar acceptera något annat än sin egen teori på saker. Inskränkta människor...

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Det räcker nu.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||