Svenska Windows XP SP3 finns nu för nedladdning

Permalänk
Medlem

Bahh det funkade ju jättebra.. Har provat 2 olika, den länkade samt den från windows update men samma fel.
När jag installerat skiten och ska starta om verkar det som det blir något fel vid inloggnings sekvensen, när väl windows laddnings skärmen blir borta blir de svart och den startas om. Någon som har något tips på hur man kan fixa detta?

Permalänk

Installerat SP3 för nån dag sen & det är rock stable.

kört 3DMark & benchmark bla Crysis, UT3 & Ingen skillnad

Permalänk
Inaktiv

Hmm var det någon som raderade min kommentar tidigare i tråden? Jag vet att jag inte bröt någon regel så det var fel gjort av moderatorn. Visste väl att det var fel av aqualize att bli moderator? Tydligen så är det så. Läste nog inte ens min kommentar. Men jag ställer frågan igen: Finns det inte någon torrent på denna så att vi med instabila anslutningar kan få hem den någon gång? Sitter här nu, efter 15+ misslyckade försök att dra ned SP3 så ger jag upp på FTP-skit! Ja, jag har köpt windows XP, fråga nu inte dumma frågor!
Någon måste lära sig att torrent != piratkopiering...

Permalänk

funkade skit bra för mig o få ner det, laddade ner hela, vart laddar du ifrån?

Visa signatur

Surf: FD S/\Msi Mpg Gaming Edge/\i9 9900k
(H150i pro)/\5700 xt (H90)/\32G 3200mhz/\970 pro/\860 evo

Htpc/spel: Ghost S1/\Msi Gaming Edge/\ 9600k
GTX 1660TI windforce 3x/\ 16G 3000mhz/\860 evo

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AlbinNdoja
pffs, hick *prutt*
Jag tror inte du riktigt vet vad du talar om.

För övrigt var det inte så stor skillnad mot den befintliga SP3 man kört.

Du sade en gång att du fick 4GB under informationen där hur mycket minne du har m.m. med 32-bit XP. Jag testade SP3 men det står fortfarande bara 3GB hos mig. Hur gjorde du?

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk

jag har en engelsk version av xp pro..och efter att ha laddat ner sp3 förut,så försvann -allt- svenskt i menyerna för mig..så nu är allting på engelska..

någon som har provat...kan jag ladda ner sp 3 på svenska och lägga in...kommer det funka?
eller kommer det knasa sig och hålla på?
har läst lite i tråden här och det står om en den filer som tydligen inte ska funka?

"Ursprungligen inskrivet av omega
uxtheme.dll (teman)
tcpip.dll (Max antal halvöppnna anslutningar)
usbport.sys (Uppdateringsfrekvens på mus)"

eller vet någon hur jag ska få svenska i mina menyer igen?
klart man kan klara sig med engelska men..ändå.... ?

Edit:
nähäpp ..?

Visa signatur

Intel 2600k överklockad 4.5gzh | 8 gb corsair vengeance | asus sabertooth | Cruiser ssd 120 gb | Ati Radeon 7970 |Antec twelvehundred

Permalänk

Vet att detta är en gammal tråd. Men kan man ladda ner den och lägga på usb och Använda som ISO och installera om datorn ? Eller är detta bara en uppdatering på xp för att få sp3?

Skickades från m.sweclockers.com