Söka efter nya epostmeddelanden hela tiden

Permalänk
Avstängd

Söka efter nya epostmeddelanden hela tiden

Jag vill att Outlook Express ska köra en bakgrundsprocess som kollar efter nya epostmeddelanden var 5e minut.
Närmaste jag kommit är att ha Outlook Express öppet men minimerat, då söker programmet 1 gång per minut.

Visa signatur

WOW SYYYGER HAR SPELAT TILL LVL 22

Permalänk
Medlem

Microsoft outlook har funktionen du efterfrågar -> dölj vid minimering?

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem

Räcker inte det? Det brukar krävas att programmen är öppna på något sett.

Permalänk
Medlem

kan du inte ställa in den intervallen ?

vad är så viktigt att du måste kolla mailen så ofta ?

Visa signatur

Har varit på detta forum på tok för länge...

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skruvis
Microsoft outlook har funktionen du efterfrågar -> dölj vid minimering?

Jag använder Outlook Express, finns funktionen där med? Hittar inte.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av panpo98
Räcker inte det? Det brukar krävas att programmen är öppna på något sett.

Programmet ska vara öppet såklart men inte synas i aktivitetsfältet

Citat:

Ursprungligen inskrivet av UndCon
kan du inte ställa in den intervallen ?

Jo jag kan ställa in den intervallen men vill inte ha Outlook Express i aktivitetsfältet

Visa signatur

WOW SYYYGER HAR SPELAT TILL LVL 22

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zaver

Jo jag kan ställa in den intervallen men vill inte ha Outlook Express i aktivitetsfältet

Dra ut ikonen med musen - shifttangent nedtryckt till skrivbordet för bli av med ikonen.

Visa signatur

jacko

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jacko
Dra ut ikonen med musen - shifttangent nedtryckt till skrivbordet för bli av med ikonen.

Du blandar ihop snabbstartfältet med aktivitetsfältet...

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zaver
Jag använder Outlook Express, finns funktionen där med? Hittar inte.

Nej funktionen finns inte i outlook express, byt till microsoft outlook så har du funktionen.

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless