Hittar inte firmware plextor px800A

Permalänk
Inaktiv

Hittar inte firmware plextor px800A

Är helt omöjligt, varför finns inte det? Finns till ALLA modeller utom just denna, eller kan man köra med en annan kanske, nån som vet, tack i så fall.

Permalänk
Hedersmedlem

De har väl inte ansett att någon uppdatering behövs. Jag hittar ingen heller. Har du problem med nyare skivor, eller vad är det som felar?

Driven är en ommärkt Nec/Optiarc 7170 med minimala ändringar i firmwaren. Om det går att använda deras egen vet jag ej.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Inaktiv

Ok, trodde det kanske kunde behövas, man vet ju inte hur länge den legat i kartongen och så, dåligt i alla fall att marknadsföra en model och sälja under sitt namn men sen inte ha firms till densamma, har bara provat att bränna en skiva ännu så jag får se om jag får problem, troligen inte, med tanke på priset de tar, närmare 700 kr alltså, tack i alla fall.

Permalänk
Avstängd

Annars är den normala gången att man uppdaterar firmware efter man konstaterat problem med nuvarande.