Köpte Far Cry 2 idag, problem med serial

Permalänk
Medlem

Köpte Far Cry 2 idag, problem med serial

Hej

vet inte om jag kanske gjort fel ?

När man ska starta spelet så får man ju upp en ruta där det står Unlock-reguest-code och sen står där SERIAL

Och när jag skrivit in min serial som står på baksidan av min bruksanvsining och tryckt på Activate

Så får jag upp en ruta som säger "Activastion process has been terminated, please make sure the serial has been entered correctly, The serial was not found

#Unlock-reguest-code# varför finns den där ? jag har ju min serial redan

Hoppas någon kan hjälpa mig

/Marcus

Permalänk
Medlem

OM du har riktigt otur så kan din cdnyckel blivit utnytjad redan av en Fildelare :/ Har hänt mig med ett annat spel på staeam(misstänker det var så iallafall)

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Hur är det möjligt, köpte spelet sen installera direkt, ingen har sett min nyckel förutom jag

Permalänk
Avstängd

Se till att skriva in bindensstrecken.

t.ex.

1AVC-2F3S osv osv

Visa signatur

"Jo men det var exakt det jag menade med att den enda moddningen detta galleriet innehåller är Sanningsmodifikation och photoshoppande :)"

Permalänk
Medlem

Det har jag gjort och bokstäverna är stora enligt beskrivningen, har kollat 3 gånger så det bvar rätt, men funkar ändå inte

Permalänk

Har du några 0: or eller O: on så kanske det är det som är felet? Ibland är det löjligt svårt att se om det är 0 eller O

Visa signatur

Dator: MSI B550 Tomahawk || AMD 5600X || Noctua NH-U12S || MSI RTX 2070 Armor 8GB || Kingston HyperX 32GB @ 3600MHz CL16 || PNY CS3030 1TB + SSD 500GB + HDD 4000GB || Phanteks Enthoo Pro || Corsair AX 760W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Marcus_F
Hur är det möjligt, köpte spelet sen installera direkt, ingen har sett min nyckel förutom jag

Finns säkert program som listar ut de eller så kanske de bara testar med någon random key.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

maila spelutvecklarna och be om en ny, dom kan nog fixa en ny till dig.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gamefreak
Har du några 0: or eller O: on så kanske det är det som är felet? Ibland är det löjligt svårt att se om det är 0 eller O

jag skulle lägga min röst på detta alternatviet jag med, fick fel första gången med o då bytte jag en 0a mot en Oa så funkade det.

Visa signatur

Asus P5Q Deluxe | C2D E8500 3.16GHz | 4GB OCZ Reaper PC2-8500 1066MHz | Sapphire 4870 512MB | Chieftec Mesh Big Tower

Permalänk
Medlem

Gamefreak: hade rätt hade gjort fel på O och 0 tack, Men tackar för alla andra fina svar också

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jOnÄTÄn
OM du har riktigt otur så kan din cdnyckel blivit utnytjad redan av en Fildelare :/ Har hänt mig med ett annat spel på staeam(misstänker det var så iallafall)

Och det har väl inte hänt sedan 90-talet?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Och det har väl inte hänt sedan 90-talet?

Hände mig iallafall på 2000talet med day of defeats. Men det kanske inte är så vanligt numera

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb